Как се регулира карб на 2Т скутер?

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
idkedikov
Мнения: 914
Регистриран на: Вто 27 сеп 2005 15:49
Автомобил: VW Passat 3bg
Двигател: AVF
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Как се регулира карб на 2Т скутер?

Мнениеот idkedikov » Вто 26 юни 2007 17:01


Някой знае ли как се центри карба на скутер , че нещо не мога да се справя с това упражнение :lol:




Потребителски аватар
idkedikov
Мнения: 914
Регистриран на: Вто 27 сеп 2005 15:49
Автомобил: VW Passat 3bg
Двигател: AVF
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот idkedikov » Сря 27 юни 2007 12:22


Никой ли не знае как се прави т'ва :? айде че зверо не върви като хората :lol:


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Сря 27 юни 2007 15:18


ами никой не ти отговаря
аз на скутер не съм барал но съм регулирал на бензинова косачка, четиритактова, на ухо, сега върви като дзвер
проба-грешка
требе да имаш болтче за въздуха някъде, пробвай от него за начало


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 27 юни 2007 18:43


Pichaga написа:требе да имаш болтче за въздуха някъде, пробвай от него за начало

И на Тарбаня имаше! :012:
За 2Т машините въздуха е дори по-важен и от колкото на четеритактовите, да ти кажа! Подсигури се, че имаш достатъчно добър филтър.
Също така, по четеното в 2TPower (форума на Трабант и Варбург) се убеждавам, че аз грешно съм си карал навремето Трабанта... сипвал съм масло колкото пише в книжката. А всички там изглежда карат с полусинтетика или пълна синтетика (двутактово такова, де!) с много по-малко количество масло в сместа. На Трабант му дават литър масло на 50 л. бензин. Сега тенденцията е 250 мл. на същото количество гориво.
Всъщност, към края и аз слагах масло на OMV, по-малко от предписаното и вървеше много по-добре, отделно, че пушеше по-малко.
Опитай се да намериш и технически данни за моторетката. Провери момента на подаване на искрата, както и дали си с подходящата свещ. При 2Т искрата се подава 2 пъти повече за еднакъв брой обороти, така, че това също е от огромно значение.
Всъщност, май единственото, към което двутактовия двигател е по-малко капризен от четеритактовия е компресията. Дори съм срещал исказвания, че за да се форсира малко двутактова машина се маха първия, най-горен сегмент. По този начин се осигурява по-ранно (и съответно по-добро) издухване на изгорелите газове, но разхода скачаааа....

Забравих! Свали ауспуха и го обгори, за да падне нагара вътре! Заради изгарящото масло той се затлачва и става жива мъка!
Карай на по-високи обороти, за да нямаш запушване на изпускателния тракт.


Потребителски аватар
idkedikov
Мнения: 914
Регистриран на: Вто 27 сеп 2005 15:49
Автомобил: VW Passat 3bg
Двигател: AVF
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот idkedikov » Сря 27 юни 2007 23:29


Ами на карба има едно болченце за въздуха и една врътка за регулиране на оборотите на празен ход :roll: Гледах в един форум някаква тактика за реглаж ама нещо не се получи :lol: иначе филтъра е нов , свеща е добре .... :roll:

Мерси колега за инфото ;)


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 27 юни 2007 23:39


Пробвай това с ауспуха! 2 кофи мизерии извадих само от средното гърне навремето!
А на пърпъретките са им малки гърненцата...


Потребителски аватар
idkedikov
Мнения: 914
Регистриран на: Вто 27 сеп 2005 15:49
Автомобил: VW Passat 3bg
Двигател: AVF
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот idkedikov » Чет 28 юни 2007 10:38


A как се прави тая работа с гърнето :oops:


olumfri
Мнения: 1091
Регистриран на: Пет 22 апр 2005 23:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък

Мнениеот olumfri » Чет 28 юни 2007 17:06


Колега може от болчета некви да се регулира но на Балканчето което имам също се регулира и поплавака за да спира бензина ако е пластмасов няма мърдане но ако е метален може да трябва да се регулира.



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: pietrokaja и 37 госта