Задръш малко с бесенето!
Заради теб се постарах 2 пъти да прочета българския превод на тая книжка (зелената, на AutoPoint), ама... явно това е извън капацитета ми на възприятие!
Че то по-сложно от принципа на диференциала, бе! Който всъщност се оказа суперелементарен, след като го видиш на живо!
Та: Между филтъра и помпата имаш един горивен акумулатор. Работата му е да поддържа константно налягането на горивото, независимо от колебанията на напрежението, а от там и на помпите (подкачащата, дет била в резервоара и горивната, дет била след него!)
Освен това, тоя акумулатор ти обирал и излишното гориво, но това друга бира!
Така, че едва ли е помпа, по-скоро това ще да е нещо!
Ама ти мен не ме слушай, ами пиши ЛС на Vitauto и Bobby_
Те даже са ги били виждали тия системи
Ъъъъъъъъъъъъ.... Това, дето го смени ... сигурен ли си, че беше филтъра?!?!
Щото гледам, че тоя горивен акумулатор и него го дават с 2 щуцера... ама е с друга форма, поне на рисунките, деа!