можеби горивен филтър

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
pacohaker
Мнения: 414
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разкопания град

можеби горивен филтър

Мнениеот pacohaker » Вто 26 юни 2007 22:08


УЖААААС . в неделя сменям аз горивния филтър с някъф незнам ква марка беше 17 лева струва , и кво става
ускорява до 4000 оборота и задържа на тези обороти , започва да глъхне и пуши ужасно от ауспуха :cry:
решил съм утре да промия стария филтър и да го сложа за да разбера дали е от него, в което съм 99% убеден
та въпроса ми е възможно ли е новия филтър да не усигурява нужния дебит или или изобщо има ли някаква връзка с този проблем
мотора е KR
благодаря предварително




andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Сря 27 юни 2007 7:09


Може.Ментата - бол.Смени го и пак пробвай.
Да не си го обърнал наобратно - трябва да има стрелки за посоката на горивото?
Ти си с механична инжекция,там изискването за налягане на горивото е високо - 5 бара.


Потребителски аватар
4oroi4o
Мнения: 1502
Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 4oroi4o » Сря 27 юни 2007 7:48


andro_ написа:Може.Ментата - бол.Смени го и пак пробвай.



:да:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 27 юни 2007 8:49


Аз имам едни принцип на диагностика на дефектите...
Ако нещо се появи след като си правил промени по някои елементи то причините трябва да се търсят първо там или в системите в съседство.....така,че какво ще да е друго освен менте филтър....ама пушенето и давенето означава много гориво, а не недостиг на гориво...над това трябва да се помисли..


didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Сря 27 юни 2007 8:52


Може би ти е правена центровка докато си бил със стария бензинов филтър... и ако е бил много запушен в момента колата се дави с гориво... :roll:


pacohaker
Мнения: 414
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разкопания град

Мнениеот pacohaker » Сря 27 юни 2007 17:43


didoriginal написа:Може би ти е правена центровка докато си бил със стария бензинов филтър... и ако е бил много запушен в момента колата се дави с гориво... :roll:

еи това си го помислих и аз , ама мога ли сам да си я направя


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 27 юни 2007 17:48


pacohaker написа: ама мога ли сам да си я направя

До колко си в час с руския?
В подфорум "Пассат", в темата 'Каква кола карам' има техническата документация за В3. Горе-долу по средата е за KR мотора.
Ако искаш, попрочети, за да си в час за какво става дума и прецени можеш ли.


pacohaker
Мнения: 414
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разкопания град

Мнениеот pacohaker » Сря 27 юни 2007 17:53


radotom написа:
pacohaker написа: ама мога ли сам да си я направя

До колко си в час с руския?
В подфорум "Пассат", в темата 'Каква кола карам' има техническата документация за В3. Горе-долу по средата е за KR мотора.
Ако искаш, попрочети, за да си в час за какво става дума и прецени можеш ли.

ако и ти казваш че е от центровката смятай че съм я захванал


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 27 юни 2007 17:59


pacohaker написа:ако и ти казваш че е от центровката смятай че съм я захванал

Ооо... не! Механичната инжекция ми е тъмна Индия!
По нея не смея да давам никакво мнение.
Даже доскоро не знаех, че към дебитомера има и горивен регулатор :oops:
Всъщност, а въздушен филтър сменял ли си?
По прочетено от книжката налягането, което се създава на клапата на дебитомера ти определя и налягането на горивото... но имаше и някаква зависимост от температурата... наистина не знам.


pacohaker
Мнения: 414
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разкопания град

Мнениеот pacohaker » Сря 27 юни 2007 22:07


е сега вече голфа умря
сложих пак стария филтър и сега работи около 20 секунди и трака все едно са повдигачите и угасва
май преебах помпата , направо ми иде да са самоубеса :(


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 27 юни 2007 23:09


Задръш малко с бесенето!
Заради теб се постарах 2 пъти да прочета българския превод на тая книжка (зелената, на AutoPoint), ама... явно това е извън капацитета ми на възприятие!
Че то по-сложно от принципа на диференциала, бе! Който всъщност се оказа суперелементарен, след като го видиш на живо!

Та: Между филтъра и помпата имаш един горивен акумулатор. Работата му е да поддържа константно налягането на горивото, независимо от колебанията на напрежението, а от там и на помпите (подкачащата, дет била в резервоара и горивната, дет била след него!)
Освен това, тоя акумулатор ти обирал и излишното гориво, но това друга бира!
Така, че едва ли е помпа, по-скоро това ще да е нещо!
Ама ти мен не ме слушай, ами пиши ЛС на Vitauto и Bobby_
Те даже са ги били виждали тия системи :lol: :lol:

Ъъъъъъъъъъъъ.... Това, дето го смени ... сигурен ли си, че беше филтъра?!?!
Щото гледам, че тоя горивен акумулатор и него го дават с 2 щуцера... ама е с друга форма, поне на рисунките, деа!


pacohaker
Мнения: 414
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разкопания град

Мнениеот pacohaker » Чет 28 юни 2007 18:22


повече от сигурен съм че изгорих помпата,защото направих велика глупост
трябваше след като смених филтъра да изключа помпата от буксата в багажника и да подкача само от тази в резервоара ама от бързане забравих, след което си промени звука и пареше


Потребителски аватар
toncheff
Мнения: 47
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 7:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот toncheff » Нед 01 юли 2007 7:42


Малко офф, ама да споделя..... :)
Вчера си наумих да сменя горивен филтър и след като го разкачих, отвътре беше абсолютно чист. Това, което изтече беше буквално само 3(три) като песъчинки и супер чист бензин.Чудо невиждано.... :shock.Никаква мътилка и мазнотии.. :shock
Колата е внос от Италия, като нямам никаква идея кой и кога го е сменял. Скобите на шлангчетата към филтъра са от тези за еднократна употреба, както оригиналните на маркучите по охладителната система.
Както и да е, дори и да е сменян в деня, в който купих голфа :lol: , оттогава аз имам над 6000км навъртяни. Интересна работа... :roll:
Зареждал съм първите 2 пъти в Шел (V-power) и след това само от ОМV(прдимно 95 и макс. три пъти супер 100)

* за варненските колеги - това е ОМV-то на кръстовището над Практикер. Не знам 6К км малко ли са, за да се зацапа филтъра или бензина там е чист...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта