1,6 тд интеркулер

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
borkoyanchev
Мнения: 70
Регистриран на: Вто 17 май 2005 16:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот borkoyanchev » Пет 10 юни 2005 16:27


някои знае ли каква е температурата на въздуха след турбото ако няма интеркулер и колко ако има?




Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Пет 10 юни 2005 17:39


:dontknow: :gives:
Важното е, че е по-ниска след интеркулера... :roll:


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Съб 11 юни 2005 19:40


Много се кефя на тия ваши тунинги,поздравления!!!Обаче поради недостиг на сухоежбина само ще преглъщам и ще си карам без кулерче!!!Дайте инфо дали ако сменя маркуча(шланг,тръба ли е ?)след въздушния филтър с такъв с по-голям диаметър ще се получи няк,во па макар и незначително подобрение на охлаждането или пък спортен филтър та да му се отпушат дробчетата на мойто 1V моторче!!!Благодаря!!! gruebel


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Нед 12 юни 2005 12:22


Маркуча е достатъчно широк, за да не го сменяш сега. Ако не си махнал катализатора го махни, защото той най-много пречи на турбото. Спортен филтър ще помогне, но там трябва да се внимава, и да сложиш марков, защото ако сложиш китайски от илиянци има голяма опастност да не филтрира добре въздуха, и да ти замине турбото. Аз се интересувах да сложа спортен филтър, който се поставя направо в кутията, и цената беше около 120лв... :roll:

P.S.: след махане на катализатора отиди да ти пипнат помпата, за да подава малко повече нафта, за да усетиш разликата във вървенето, иначе единствения ефект от махането му ще бъде, че ще дими по-малко.


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Нед 12 юни 2005 12:25


веселин написа:...макар и незначително подобрение на охлаждането ...

охлажда се въздуха след турбото, а не преди него :!:


Потребителски аватар
mitkoslb
Мнения: 102
Регистриран на: Вто 14 ное 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: слънчев бряг

Мнениеот mitkoslb » Пон 10 мар 2008 23:54




Потребителски аватар
kompresor
Мнения: 493
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
Автомобил: Audi 8D Avant
Двигател: AEB 1996
Местоположение: град Русе
Контакти:

Re: интеркулер на 1,6тд

Мнениеот kompresor » Чет 21 юни 2012 11:14


Колеги, при същия мотор SB монтиран на ауди 80 б3 къде се намира интеркулера фабрично че не се вижда отгоре до мотора ?


Потребителски аватар
svetliosabev
Мнения: 84
Регистриран на: Сря 16 мар 2011 18:59
Автомобил: Golf 3
Двигател: 1Z 1995
Местоположение: V.Tyrnovo

Re: интеркулер на 1,6тд

Мнениеот svetliosabev » Нед 24 юни 2012 14:14


Като застанеш пред колата ти се пада под левия фар :да:


Потребителски аватар
kompresor
Мнения: 493
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
Автомобил: Audi 8D Avant
Двигател: AEB 1996
Местоположение: град Русе
Контакти:

Re: интеркулер на 1,6тд

Мнениеот kompresor » Вто 26 юни 2012 19:43


Днес ходих и карах тва ауди 1.6тд интеркулер....на втора и на трета се цеди като ракета, супер е вървежно моторчето въпреки 15 цоловите джанти. Просто идеален вървеж има тоя мотор. Купето на ауди б3 е 1020кг го водят в интернет.


Потребителски аватар
ILIYANSKY
Мнения: 62
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 0:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: интеркулер на 1,6тд

Мнениеот ILIYANSKY » Сря 27 юни 2012 9:05


Аз имам 1,6 TDintercooler.Има разлика от обикновенния без интеркулера. в главата има повече отвори от към блока за водата, мисля че и още нещо дребно имаше.
Като го купих вендага му направих въздухосборник на капака,точно над кулера.Имаше ефект обаче само на дълго,но малък.Опитвал съм да слагам голям вентилатор,принудително да охлажда кулера,отново беше незабелижим ефект.
Според мен най добър ефект има спортния филтър който сложих,а и звука стана много як и турбото взе да свири.Обаче изглежда че пренадух мотора и издухах гарнитура.

ПС: Също голям ефект за по добро вървене има ако се смени гарнитурата на главата с по тънка,обаче тогава лесно се издухва също. Навил съм се за едни метални гарнитури,ама трябва да се пробва


Потребителски аватар
kompresor
Мнения: 493
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
Автомобил: Audi 8D Avant
Двигател: AEB 1996
Местоположение: град Русе
Контакти:

Re: интеркулер на 1,6тд

Мнениеот kompresor » Нед 03 фев 2013 5:20


Колеги аз съм с RA с турбинка Garrett T2.
Как мога да я накарам да тръгва във възможно най - ниските обороти на двигателя, и колко са те за този 1.6 мотор с тази Garrett T2 ?

Знам че при ТДИ турбините тръгват значително по - рано отколкото при нас, предкамерните. При ТДИ турбоефекта започва под 2000 оборота а при нас след 2000 оборота.

Можем ли да се доближим до ТДИ-тата по този фактор, по някакъв начин ?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта