1,6 тд интеркулер
- borkoyanchev
- Мнения: 70
- Регистриран на: Вто 17 май 2005 16:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Много се кефя на тия ваши тунинги,поздравления!!!Обаче поради недостиг на сухоежбина само ще преглъщам и ще си карам без кулерче!!!Дайте инфо дали ако сменя маркуча(шланг,тръба ли е ?)след въздушния филтър с такъв с по-голям диаметър ще се получи няк,во па макар и незначително подобрение на охлаждането или пък спортен филтър та да му се отпушат дробчетата на мойто 1V моторче!!!Благодаря!!! gruebel
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
Маркуча е достатъчно широк, за да не го сменяш сега. Ако не си махнал катализатора го махни, защото той най-много пречи на турбото. Спортен филтър ще помогне, но там трябва да се внимава, и да сложиш марков, защото ако сложиш китайски от илиянци има голяма опастност да не филтрира добре въздуха, и да ти замине турбото. Аз се интересувах да сложа спортен филтър, който се поставя направо в кутията, и цената беше около 120лв...
P.S.: след махане на катализатора отиди да ти пипнат помпата, за да подава малко повече нафта, за да усетиш разликата във вървенето, иначе единствения ефект от махането му ще бъде, че ще дими по-малко.

P.S.: след махане на катализатора отиди да ти пипнат помпата, за да подава малко повече нафта, за да усетиш разликата във вървенето, иначе единствения ефект от махането му ще бъде, че ще дими по-малко.
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
- kompresor
- Мнения: 493
- Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
- Автомобил: Audi 8D Avant
- Двигател: AEB 1996
- Местоположение: град Русе
- Контакти:
Re: интеркулер на 1,6тд
Колеги, при същия мотор SB монтиран на ауди 80 б3 къде се намира интеркулера фабрично че не се вижда отгоре до мотора ?
- svetliosabev
- Мнения: 84
- Регистриран на: Сря 16 мар 2011 18:59
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: 1Z 1995
- Местоположение: V.Tyrnovo
Re: интеркулер на 1,6тд
Като застанеш пред колата ти се пада под левия фар 

- kompresor
- Мнения: 493
- Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
- Автомобил: Audi 8D Avant
- Двигател: AEB 1996
- Местоположение: град Русе
- Контакти:
Re: интеркулер на 1,6тд
Днес ходих и карах тва ауди 1.6тд интеркулер....на втора и на трета се цеди като ракета, супер е вървежно моторчето въпреки 15 цоловите джанти. Просто идеален вървеж има тоя мотор. Купето на ауди б3 е 1020кг го водят в интернет.
- ILIYANSKY
- Мнения: 62
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 0:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: интеркулер на 1,6тд
Аз имам 1,6 TDintercooler.Има разлика от обикновенния без интеркулера. в главата има повече отвори от към блока за водата, мисля че и още нещо дребно имаше.
Като го купих вендага му направих въздухосборник на капака,точно над кулера.Имаше ефект обаче само на дълго,но малък.Опитвал съм да слагам голям вентилатор,принудително да охлажда кулера,отново беше незабелижим ефект.
Според мен най добър ефект има спортния филтър който сложих,а и звука стана много як и турбото взе да свири.Обаче изглежда че пренадух мотора и издухах гарнитура.
ПС: Също голям ефект за по добро вървене има ако се смени гарнитурата на главата с по тънка,обаче тогава лесно се издухва също. Навил съм се за едни метални гарнитури,ама трябва да се пробва
Като го купих вендага му направих въздухосборник на капака,точно над кулера.Имаше ефект обаче само на дълго,но малък.Опитвал съм да слагам голям вентилатор,принудително да охлажда кулера,отново беше незабелижим ефект.
Според мен най добър ефект има спортния филтър който сложих,а и звука стана много як и турбото взе да свири.Обаче изглежда че пренадух мотора и издухах гарнитура.
ПС: Също голям ефект за по добро вървене има ако се смени гарнитурата на главата с по тънка,обаче тогава лесно се издухва също. Навил съм се за едни метални гарнитури,ама трябва да се пробва
- kompresor
- Мнения: 493
- Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
- Автомобил: Audi 8D Avant
- Двигател: AEB 1996
- Местоположение: град Русе
- Контакти:
Re: интеркулер на 1,6тд
Колеги аз съм с RA с турбинка Garrett T2.
Как мога да я накарам да тръгва във възможно най - ниските обороти на двигателя, и колко са те за този 1.6 мотор с тази Garrett T2 ?
Знам че при ТДИ турбините тръгват значително по - рано отколкото при нас, предкамерните. При ТДИ турбоефекта започва под 2000 оборота а при нас след 2000 оборота.
Можем ли да се доближим до ТДИ-тата по този фактор, по някакъв начин ?
Как мога да я накарам да тръгва във възможно най - ниските обороти на двигателя, и колко са те за този 1.6 мотор с тази Garrett T2 ?
Знам че при ТДИ турбините тръгват значително по - рано отколкото при нас, предкамерните. При ТДИ турбоефекта започва под 2000 оборота а при нас след 2000 оборота.
Можем ли да се доближим до ТДИ-тата по този фактор, по някакъв начин ?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта