Здравейте приятели.....
Двигател РП. 1988г. ...Напоследък мощноста се появява и изчезва когато си иска. Което ме навежда на мисълта,че ми бяга нещо ъгала на запалване. Защото колата се спъва страшно много. Инжекцията е бош моноджетроник. Какво може да се е прецакало ,за да се появява и изчезва така мощноста? Прави ми впечатление,че когато запаля сутрин и веднага започна да я ръчкам мощност ще си има докато не я загася.???? На тази инжекция няма вакум регулатор или се бъркам.
Помагайте....мерси предварително . Beer
Няма я мощноста на двигател RP ??-защо
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Ако е моноджет трябва да има вакуумен регулатора за ъгъла на запалването....Могат да се измислят много причини, но първото което ми хрумва е ламбда сонда, а инъче е хубаво да се прегледа всичко обстойно, вакууми, кабели и т.н. Имаш ли лампа на таблото, която сигнализира за грешки в ЕКУ-то? Само не казвай, че караш на газ
Придърпва ли?Има ли разлика между загряла/незагряла, защото от писанието ти много не се разбира 


-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Чет 29 юли 2004 15:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Не няма разлика дали е загряла или не.Не придарпва и не се дави.Лампа имам на таблото но тя не отчита грешки .Пали от четвърт оборот. Ламбда сондата не е.Защото да карам, и на гас (хиххи).Мощноста изчезва и на газ и на бензин еднакво.Кабелите ги гледах на тамно уж не светят.Свещите са сменени сравнително скоро,и тях гледах всички работят добре.Въздушен филтър смених също.Казаха ми за някакъв датчик за детонаций,че той връщал ъгала на запалване (но аз дали имам такъв незнам ).Няма закономерност ,за 10-тина км. (до работата) мощноста може да изчезне 2-3 пати.А може и въобще да не се е появявала.
А да когато няма мощност педала на газта става леко по- твърд??
Жилото и клапата ги видях и те не са. Само май тая центровка нещо ме мачи

А да когато няма мощност педала на газта става леко по- твърд??
Жилото и клапата ги видях и те не са. Само май тая центровка нещо ме мачи

- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Педала на газта става по-твърд gruebel Щом го прави и на бензин и на газ значи си се насочил правилно към запалителната система
Трябва да се огледа обстойно, виж данеби пък да се е спукала мембраната на вакуумния регулатор(трябва да ти е на делкото).Колкото до детонационния датчик, тая система я има във второто поколение на моното, което е моно отроник(ти казваш че си с джеттроник) Провери си и масите от купето към мотора, и те оказват влияние, макар и минимално.Виж и вакуумния регулатор, мембраната се проверява дали е здрава с маркуче, ръгаш и засмукваш, останалото се усеща
Ако не се справиш сам отиди при Ваското да я погледне 



-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Чет 29 юли 2004 15:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
еми.......
Значи погледнах наистина е с вакум. Пробвах да смукам от маркучето и оспявам да засмукам въздух. Това означава ли ,че е спукана мембраната? Другото което ме притеснява ,че маркучето от вакум регулатора отива в някакъв ел. клапан.На този клапан има един вход и два изхода за маркучи.
Входа му се взима от към двигателя вакум.
Изходите обаче.... Единият отива във вакум регулатора.
А другият на него няма маркуч????? Липсва или трябва да няма ???
Ако имах някаква схема .....
Или някои с такава система да погледне другият маркуч каде отива??
Входа му се взима от към двигателя вакум.
Изходите обаче.... Единият отива във вакум регулатора.
А другият на него няма маркуч????? Липсва или трябва да няма ???
Ако имах някаква схема .....

-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Чет 29 юли 2004 15:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
UP
Някои да има такава схема случайно... и да каже какво мисли след написаното 

- krraynov
- Мнения: 969
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
- Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
- Двигател: CFGB 2012
- Контакти:
Re: еми.......
waradin написа:На този клапан има един вход и два изхода за маркучи.
Входа му се взима от към двигателя вакум.
Изходите обаче.... Единият отива във вакум регулатора.
А другият на него няма маркуч????? Липсва или трябва да няма ???
Ако имах някаква схема .....Или някои с такава система да погледне другият маркуч каде отива??
Тоя клапан седи до моното. Комадява го компютъра и важи само за ниските обороти. Когато дадеш газ рябва да затваря (за да промени ъгъла на запалването (взема вакуум от смукателните тъби през системата на засмукване на инджекцията). Когато не даваш газ, се отваря и всързва вакуум регулатора който е на дистрибутора с атмосфера. И аз имах проблеми и се оказа че това пневмо-реле (клапан) беше изгоряло. Втора употреба ми го сложиха за 30 лв - тва преди 2 години... Единия му край е свободен (има обикновено нешо като филтър поставен в пружинка, която е свита до корпуса на клапана.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта