Няма я мощноста на двигател RP ??-защо

Техническа и сервизна информация за Passat
waradin
Мнения: 33
Регистриран на: Чет 29 юли 2004 15:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Няма я мощноста на двигател RP ??-защо

Мнениеот waradin » Нед 08 май 2005 18:44


Здравейте приятели.....
Двигател РП. 1988г. ...Напоследък мощноста се появява и изчезва когато си иска. Което ме навежда на мисълта,че ми бяга нещо ъгала на запалване. Защото колата се спъва страшно много. Инжекцията е бош моноджетроник. Какво може да се е прецакало ,за да се появява и изчезва така мощноста? Прави ми впечатление,че когато запаля сутрин и веднага започна да я ръчкам мощност ще си има докато не я загася.???? На тази инжекция няма вакум регулатор или се бъркам.

Помагайте....мерси предварително . Beer




Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Нед 08 май 2005 20:07


Ако е моноджет трябва да има вакуумен регулатора за ъгъла на запалването....Могат да се измислят много причини, но първото което ми хрумва е ламбда сонда, а инъче е хубаво да се прегледа всичко обстойно, вакууми, кабели и т.н. Имаш ли лампа на таблото, която сигнализира за грешки в ЕКУ-то? Само не казвай, че караш на газ :wink: Придърпва ли?Има ли разлика между загряла/незагряла, защото от писанието ти много не се разбира :roll:


waradin
Мнения: 33
Регистриран на: Чет 29 юли 2004 15:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот waradin » Пон 09 май 2005 8:51


Не няма разлика дали е загряла или не.Не придарпва и не се дави.Лампа имам на таблото но тя не отчита грешки .Пали от четвърт оборот. Ламбда сондата не е.Защото да карам, и на гас (хиххи).Мощноста изчезва и на газ и на бензин еднакво.Кабелите ги гледах на тамно уж не светят.Свещите са сменени сравнително скоро,и тях гледах всички работят добре.Въздушен филтър смених също.Казаха ми за някакъв датчик за детонаций,че той връщал ъгала на запалване (но аз дали имам такъв незнам ).Няма закономерност ,за 10-тина км. (до работата) мощноста може да изчезне 2-3 пати.А може и въобще да не се е появявала. :P
А да когато няма мощност педала на газта става леко по- твърд??
Жилото и клапата ги видях и те не са. Само май тая центровка нещо ме мачи :(


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пон 09 май 2005 12:25


Педала на газта става по-твърд gruebel Щом го прави и на бензин и на газ значи си се насочил правилно към запалителната система :roll: Трябва да се огледа обстойно, виж данеби пък да се е спукала мембраната на вакуумния регулатор(трябва да ти е на делкото).Колкото до детонационния датчик, тая система я има във второто поколение на моното, което е моно отроник(ти казваш че си с джеттроник) Провери си и масите от купето към мотора, и те оказват влияние, макар и минимално.Виж и вакуумния регулатор, мембраната се проверява дали е здрава с маркуче, ръгаш и засмукваш, останалото се усеща :wink: Ако не се справиш сам отиди при Ваското да я погледне :wink:


waradin
Мнения: 33
Регистриран на: Чет 29 юли 2004 15:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

еми.......

Мнениеот waradin » Пон 09 май 2005 14:14


Значи погледнах наистина е с вакум. Пробвах да смукам от маркучето и оспявам да засмукам въздух. Това означава ли ,че е спукана мембраната? Другото което ме притеснява ,че маркучето от вакум регулатора отива в някакъв ел. клапан.На този клапан има един вход и два изхода за маркучи.
Входа му се взима от към двигателя вакум.
Изходите обаче.... Единият отива във вакум регулатора.
А другият на него няма маркуч????? Липсва или трябва да няма ???

Ако имах някаква схема .....:( Или някои с такава система да погледне другият маркуч каде отива??


waradin
Мнения: 33
Регистриран на: Чет 29 юли 2004 15:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

UP

Мнениеот waradin » Чет 12 май 2005 19:57


Някои да има такава схема случайно... и да каже какво мисли след написаното :cry:


Потребителски аватар
krraynov
Мнения: 969
Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
Двигател: CFGB 2012
Контакти:

Re: еми.......

Мнениеот krraynov » Пет 27 май 2005 19:47


waradin написа:На този клапан има един вход и два изхода за маркучи.
Входа му се взима от към двигателя вакум.
Изходите обаче.... Единият отива във вакум регулатора.
А другият на него няма маркуч????? Липсва или трябва да няма ???

Ако имах някаква схема .....:( Или някои с такава система да погледне другият маркуч каде отива??


Тоя клапан седи до моното. Комадява го компютъра и важи само за ниските обороти. Когато дадеш газ рябва да затваря (за да промени ъгъла на запалването (взема вакуум от смукателните тъби през системата на засмукване на инджекцията). Когато не даваш газ, се отваря и всързва вакуум регулатора който е на дистрибутора с атмосфера. И аз имах проблеми и се оказа че това пневмо-реле (клапан) беше изгоряло. Втора употреба ми го сложиха за 30 лв - тва преди 2 години... Единия му край е свободен (има обикновено нешо като филтър поставен в пружинка, която е свита до корпуса на клапана.


Потребителски аватар
Drago_M
Мнения: 100
Регистриран на: Съб 30 апр 2005 18:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Drago_M » Нед 12 юни 2005 23:02


Нестандартно - виж си стелката под краката.
Някои стелки се местят , влиза между педала на газта и дъното на купето . Натискаш педала на газта до долу , а колата не върви.
Дано да съм прав. Това ще ти е най- лесния "дефект".



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта