Здравейте,
не знам дали има въобще смислъл да започвам тази тема но много се надявам да има хора който се интересуват от това как да сложат турбо с променлива геометрия контролирано от вакуум на двигатели с уестгейт който се контролира от налягане. Това засяга всички с двигатели AHU, 1Z. След малко ровене в интернет открих 2 основни начина:
1. Използва се клапан N75 от AFN и се препрогамират стойностите на контолера.
2. Механичен: лостчето което контролира геометрията се преправя да се контролира от налягане а не от вакуум.
Ако някой има снимки, идеи и предложения ще се радвам да ги сподели.
			
									
									От Wastgate към VTG турбо
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
И аз се дерзая доста по тоя въпрос/с 1З съм и сам му намислил разни промени/.Досега единствения оспешен в БГ знам на един пич от варна/беше пусната тема за неговото А3 във форума/.Той си беше препрограмирал сам церлия чип  -за съжаление тва май е единствения начин
 -за съжаление тва май е единствения начин  Другото което съм си мислил е дали има възможност да се земе турбина от 1.8Т /тя е с гейт/ - ако може някой по разбиращ от турбо-конверсий да се изкаже.
 Другото което съм си мислил е дали има възможност да се земе турбина от 1.8Т /тя е с гейт/ - ако може някой по разбиращ от турбо-конверсий да се изкаже.
			
									
										
						 -за съжаление тва май е единствения начин
 -за съжаление тва май е единствения начин  Другото което съм си мислил е дали има възможност да се земе турбина от 1.8Т /тя е с гейт/ - ако може някой по разбиращ от турбо-конверсий да се изкаже.
 Другото което съм си мислил е дали има възможност да се земе турбина от 1.8Т /тя е с гейт/ - ако може някой по разбиращ от турбо-конверсий да се изкаже.- Adnan
- Мнения: 3536
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Rabbit_TDI написа:.....
.Досега единствения оспешен в БГ знам на един пич от варна/беше пусната тема за неговото А3 във форума/.Той си беше препрограмирал сам церлия чип-за съжаление тва май е единствения начин

......
.
Дай координати на тоя пич от варна. Дали ще се навие да ни даде сорса на асемблер, че ние тука с моя колега го умуваме яко
( ама като никой от нас не чатка асемблер само малко )
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- rusty
- Мнения: 437
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Oldenburg
Този с А3 мисля бе сменил цялата електроника, доколкото разбрах, със спортна. А иначе ако ви трябват бинарис имам няколко под ръка готови за записване  само нямам програматор. Не мисля обаче че проблема е до толкова в чипа. През ВАГ-КОМ винаги може да промениш стойностите на таблицата, има и други програми като КВП2000 с тях може да цъкаш таблицата директно, до кокото съм виждал на снимки, имам програмата но не мога да намеря мераклия да ми направи кабела
 само нямам програматор. Не мисля обаче че проблема е до толкова в чипа. През ВАГ-КОМ винаги може да промениш стойностите на таблицата, има и други програми като КВП2000 с тях може да цъкаш таблицата директно, до кокото съм виждал на снимки, имам програмата но не мога да намеря мераклия да ми направи кабела 
			
									
										
						 само нямам програматор. Не мисля обаче че проблема е до толкова в чипа. През ВАГ-КОМ винаги може да промениш стойностите на таблицата, има и други програми като КВП2000 с тях може да цъкаш таблицата директно, до кокото съм виждал на снимки, имам програмата но не мога да намеря мераклия да ми направи кабела
 само нямам програматор. Не мисля обаче че проблема е до толкова в чипа. През ВАГ-КОМ винаги може да промениш стойностите на таблицата, има и други програми като КВП2000 с тях може да цъкаш таблицата директно, до кокото съм виждал на снимки, имам програмата но не мога да намеря мераклия да ми направи кабела 
- didodi
- Мнения: 1133
- Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
- Автомобил: Amarok DOUBLE cab
- Двигател: CSHA 2014
- Местоположение: PB
- Контакти:
Adnan написа:...
Дай координати на тоя пич от варна.....
Търси Kelesha във Тунинг.бг ,но той си искарава хляба от тунинг-а , такаче едвали ще ти го "подари"
http://www.tuning.bg/forum/profile.php?mode=viewprofile&u=108
- 
				klenbuterol
- Мнения: 73
- Регистриран на: Съб 13 авг 2005 19:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Adnan
- Мнения: 3536
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
didodi написа:Adnan написа:...
Дай координати на тоя пич от варна.....
Търси Kelesha във Тунинг.бг ,но той си искарава хляба от тунинг-а , такаче едвали ще ти го "подари"
http://www.tuning.bg/forum/profile.php?mode=viewprofile&u=108
Идеално мерси ще пиша на човека аз не искам от него целиа софт. само малко насоки останалото ще си го напишеме ние с приятеля, че тези дни се чудиме какво да правиме по колите си

- 
				kalinnyakshev
- Мнения: 1
- Регистриран на: Вто 14 мар 2023 14:01
- Автомобил:
- Двигател:
Re: От Wastgate към VTG турбо
Здравейте, пичове! Мъчи ме един въпрос доста време. С голф 4 съм 1.9тди 110 с турбо с променлива геометрия. Имам друго турбо 2246 преправено от BMW за голф 4, но то не е с променлива геометрия. Въпросът ми е: мога ли от вакуум да мина към налягане, за да се монтира турбото. Не съм много в час с нещата, ще съм благодарен ако изразите мнение. Благодаря предварително.
			
									
										
						Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 96 госта
 
			    
  



