Аз пък и друго забелязвам , освен че върви повече и харчи повече . Та мойто мнение е че не само въздуха се разрежда като се загрее ами и пропан-бутана и по този начин влиза по-малко гориво съответно.
Освен това гумените клапанчета на изпарителя при различните температури имат различен профил(свиват се, разширяват се) та и те пускат различно количество газ.



Повече мощност на газ.
- TURL
- Мнения: 495
- Регистриран на: Вто 20 фев 2007 22:05
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: София
- Контакти:
vladtod® написа:VR666 написа:Аз пък днес поскъсих маркучите, които подвеждат газ от изпарителя
до моното. Майстора дето слага уредбата, за по-лесно, беше оставил
тия маркучи по половин метър дълги, при условие че изпарителя
ми е на една педя зад моното.
Та резултатът е :
1. По-добро ускорение;
2. Като превключвам газ-бензин или обратно в движение, преди
се усещаше леко пресецване а сега го няма.
Бе и аз мисля ,че има ефект но ме мързи .Моя мъркуч е 1м дълъг и паля само на газ/доста въртя/ и ако тва растояние се скъси може и да палва по лесно/все пак е 1 м/.Някой да е монтиравал изпарител в ляво от инжекциона,точно под мъркуча за въздуха??
висях им на главите докато не ги накарах да сложат изпарителя точно до моното отляво, малко зад ангренажа, ключът е автоматичен газ бензин, но лятото я паля само на газ, пали от 2-3 оборота

- lozan67
- Мнения: 734
- Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
повече мощ
Решил съм да пробвам теорията за студения въздух, за което си намерих едно кулерче от Рено5. Ще сложа клапан за бензин от газова на маркуча на смукателните колектори пък като тръгна за морето ще видиме. Защото и аз съм останал с впечатление, че студена по върви. Така на дълго, ще мога да охлаждам кулера. Че то в тия задръствния и на него требе да турнем вентилатор. Искам само да питам дали да шунтирам клапата топъл/студен въздух или да си я оствя да не пада под определената температура.
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: повече мощ
lozan67 написа:Решил съм да пробвам теорията за студения въздух, за което си намерих едно кулерче от Рено5. Ще сложа клапан за бензин от газова на маркуча на смукателните колектори пък като тръгна за морето ще видиме. Защото и аз съм останал с впечатление, че студена по върви. Така на дълго, ще мога да охлаждам кулера. Че то в тия задръствния и на него требе да турнем вентилатор. Искам само да питам дали да шунтирам клапата топъл/студен въздух или да си я оствя да не пада под определената температура.
Според мене е я остави само на студен въздух.
Ако пък прекъснеш /шунтираш/ загряването на всмукателния колектор ще имаш доста голяма полза - ще върви повече колата определено.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: повече мощ
lozan67 написа:Решил съм да пробвам теорията за студения въздух, за което си намерих едно кулерче от Рено5. Ще сложа клапан за бензин от газова на маркуча на смукателните колектори пък като тръгна за морето ще видиме. Защото и аз съм останал с впечатление, че студена по върви. Така на дълго, ще мога да охлаждам кулера. Че то в тия задръствния и на него требе да турнем вентилатор. Искам само да питам дали да шунтирам клапата топъл/студен въздух или да си я оствя да не пада под определената температура.
Извадил съм привода за топъл въздух от колекторите и съм го насочил да смуче зад маската....резултата падане на разхода с около 1л за градко и рязко подобрена динамика...
Преди правих опити да заклиня клапата да не се отваря в посока на топлия въздух..вървеше по същия начин, но това пречеше на празните обороти на газ(вдигаха се до 1500).....сега клапата си се движи свободно но и в едното и в другото положение смуче само студен въздух....и нямам проблеми с тихите обороти
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: повече мощ
lozan67 написа:Решил съм да пробвам теорията за студения въздух, за което си намерих едно кулерче от Рено5. Ще сложа клапан за бензин от газова на маркуча на смукателните колектори пък като тръгна за морето ще видиме. Защото и аз съм останал с впечатление, че студена по върви. Така на дълго, ще мога да охлаждам кулера. Че то в тия задръствния и на него требе да турнем вентилатор. Искам само да питам дали да шунтирам клапата топъл/студен въздух или да си я оствя да не пада под определената температура.
Интересно ми е кво ша стане като цапнещ кулера,как ще върви колата на газ,според мене ще падне разхода на гориво а ще се увеличи динамиката на колата но това само е теория за сега.Мисля че разликата ще дойде в ниските 2-3000 оборота ще е по стабилна при набиране,но на бензин колата ще има антиефект според мен,но нас ни интересува на газ .Аиде да пишеш кво е станало с кулерчето.Само ме съмнява дали ще се получи някаква съществена разлика в температурата на входящия атмосферен въздух и същия минал през кулерчето
- IVD
- Мнения: 352
- Регистриран на: Съб 12 мар 2005 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
И аз да споделя малко впечатления
Наложи ми се да сменя датчика на вентилатора и сложих един който включва по-рано. Вече колата държи по-ниска температура 82-85, в жега и задръствания да вдигне 90. Сега се осеща повече мощност, преди като загрее особенно към 100 градуса / заради климатика/ двигателя все едно тъпчеше на едно място!

- lozan67
- Мнения: 734
- Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
mo]
Запуших изхода от смукателния колектор и на тръбичката , но ми се развалиха празните обороти защото ампулата и автоматичния смукач останаха без течност . Карах я така два дена но празен ход 1500 обр. Колекторите пак се затопляха, но по малко. За вървежа не мога да кажа, защото само се тровех с празния ход. Сега ще мисля некакви тройници да може да върти водата през ампулата.Но междувременно ми се прецака термостата и вече трети ден не загравям, при нормално каране. Само в задръстванията стигам градуси. Засега се разереши сам проблема , но не мога да кажа пак за вървежа, защото пък междувременно и от колегата Glove си взех плочка, на която отворите са 4мм по-големи от предишната ми. Много доволен във високите обороти, никакво пропадане и пълна мощ от 1000-6000. Та голямо бърникане а нищо не мога да кажа със сигурност. Но сега по-бавно загрява и наистина все едно само галя газта. Като разход на дълго ми даде 7,2 с 4 човека и багаж 110-120км/ч , но и преди там се въртеше. Бе знам ли. Засега кулера преседява на гардероба. Жената ме хвана да правим ремонт в къщи. Като се знам, колко скъпо взимам не ми се почва. 

- Vilik
- Мнения: 161
- Регистриран на: Вто 17 май 2005 13:10
- Автомобил: S4
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Повече мощност на газ.
Някой да се е занимавал по темата три години по-късно



Re: Повече мощност на газ.
Май никой,но мен ме заинтригуваха много с тоя по студен въздух.Смятам да пробвам.Щеше да е добре да споделят колегите нещо ново за 3 години доста неще са сътворили.Аз имам и 1 друго наблюдение когато вали дъж или е валяло преди няколко часа и влагата във въздуха е по голяма-колата ми върви повече и реагира доста по добре.
- vrangel
- Мнения: 82
- Регистриран на: Съб 18 ное 2006 12:45
- Автомобил: vw golf3
- Двигател: ABU
- Местоположение: Чирпан
Re: Повече мощност на газ.
Някои слагат озонатори на входа за въздух, ефекта бил до 10% снижаване на разхода на бензин ако успее да се приложи и на газ ще е добро постижение.
- dandan
- Мнения: 768
- Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
- Автомобил: Passat B5-5
- Двигател: AHA 2003
- Местоположение: Montreal
Re: Повече мощност на газ.
vrangel написа:Някои слагат озонатори на входа за въздух, ефекта бил до 10% снижаване на разхода на бензин ако успее да се приложи и на газ ще е добро постижение.
Това на кои коли го слагат. Ако е така да сложим и на 'наште.
- integrale45
- Мнения: 78
- Регистриран на: Вто 30 ное 2010 8:52
- Автомобил: Audi 80 quattro 20V
- Двигател: AJL 1997
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Повече мощност на газ.
yano написа: когато вали дъж или е валяло преди няколко часа и влагата във въздуха е по голяма-колата ми върви повече и реагира доста по добре.
И при мен е така,но доста хора не ми вярваха.Следователно трябва да влиза студен въздух към двг, за да има добро горене на горивната смес,лятото е малко по тромава
Re: Повече мощност на газ.
integrale45 написа:yano написа: когато вали дъж или е валяло преди няколко часа и влагата във въздуха е по голяма-колата ми върви повече и реагира доста по добре.
И при мен е така,но доста хора не ми вярваха.Следователно трябва да влиза студен въздух към двг, за да има добро горене на горивната смес,лятото е малко по тромава
Май не е само до студения въздух.
Някога,някъде съм чел за самолети от ВСВ с устройства за "разпрашаване" на вода.
Включвали се при излитане за постигане на по-голяма мощност.
- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: Повече мощност на газ.
Ми тук беше коментирана подобна тема за почистване на нагара в двигателя с вода. Пробвалите казват че премахвал нагара по и около клапъните.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта