Повече мощност на газ.

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
dandan
Мнения: 768
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
Автомобил: Passat B5-5
Двигател: AHA 2003
Местоположение: Montreal

Мнениеот dandan » Сря 27 юни 2007 12:58


Аз пък и друго забелязвам , освен че върви повече и харчи повече . Та мойто мнение е че не само въздуха се разрежда като се загрее ами и пропан-бутана и по този начин влиза по-малко гориво съответно.
Освен това гумените клапанчета на изпарителя при различните температури имат различен профил(свиват се, разширяват се) та и те пускат различно количество газ.




Потребителски аватар
TURL
Мнения: 495
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 22:05
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот TURL » Чет 28 юни 2007 19:25


vladtod® написа:
VR666 написа:Аз пък днес поскъсих маркучите, които подвеждат газ от изпарителя
до моното. Майстора дето слага уредбата, за по-лесно, беше оставил
тия маркучи по половин метър дълги, при условие че изпарителя
ми е на една педя зад моното.
Та резултатът е :
1. По-добро ускорение;
2. Като превключвам газ-бензин или обратно в движение, преди
се усещаше леко пресецване а сега го няма.
:yeaha:

Бе и аз мисля ,че има ефект но ме мързи .Моя мъркуч е 1м дълъг и паля само на газ/доста въртя/ и ако тва растояние се скъси може и да палва по лесно/все пак е 1 м/.Някой да е монтиравал изпарител в ляво от инжекциона,точно под мъркуча за въздуха??

висях им на главите докато не ги накарах да сложат изпарителя точно до моното отляво, малко зад ангренажа, ключът е автоматичен газ бензин, но лятото я паля само на газ, пали от 2-3 оборота :)


Потребителски аватар
lozan67
Мнения: 734
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

повече мощ

Мнениеот lozan67 » Нед 01 юли 2007 7:01


Решил съм да пробвам теорията за студения въздух, за което си намерих едно кулерче от Рено5. Ще сложа клапан за бензин от газова на маркуча на смукателните колектори пък като тръгна за морето ще видиме. Защото и аз съм останал с впечатление, че студена по върви. Така на дълго, ще мога да охлаждам кулера. Че то в тия задръствния и на него требе да турнем вентилатор. Искам само да питам дали да шунтирам клапата топъл/студен въздух или да си я оствя да не пада под определената температура.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: повече мощ

Мнениеот ivo123 » Нед 01 юли 2007 7:22


lozan67 написа:Решил съм да пробвам теорията за студения въздух, за което си намерих едно кулерче от Рено5. Ще сложа клапан за бензин от газова на маркуча на смукателните колектори пък като тръгна за морето ще видиме. Защото и аз съм останал с впечатление, че студена по върви. Така на дълго, ще мога да охлаждам кулера. Че то в тия задръствния и на него требе да турнем вентилатор. Искам само да питам дали да шунтирам клапата топъл/студен въздух или да си я оствя да не пада под определената температура.

Според мене е я остави само на студен въздух.
Ако пък прекъснеш /шунтираш/ загряването на всмукателния колектор ще имаш доста голяма полза - ще върви повече колата определено.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: повече мощ

Мнениеот joker » Пон 02 юли 2007 11:34


lozan67 написа:Решил съм да пробвам теорията за студения въздух, за което си намерих едно кулерче от Рено5. Ще сложа клапан за бензин от газова на маркуча на смукателните колектори пък като тръгна за морето ще видиме. Защото и аз съм останал с впечатление, че студена по върви. Така на дълго, ще мога да охлаждам кулера. Че то в тия задръствния и на него требе да турнем вентилатор. Искам само да питам дали да шунтирам клапата топъл/студен въздух или да си я оствя да не пада под определената температура.

Извадил съм привода за топъл въздух от колекторите и съм го насочил да смуче зад маската....резултата падане на разхода с около 1л за градко и рязко подобрена динамика...
Преди правих опити да заклиня клапата да не се отваря в посока на топлия въздух..вървеше по същия начин, но това пречеше на празните обороти на газ(вдигаха се до 1500).....сега клапата си се движи свободно но и в едното и в другото положение смуче само студен въздух....и нямам проблеми с тихите обороти


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: повече мощ

Мнениеот Danny boy » Пон 02 юли 2007 20:57


lozan67 написа:Решил съм да пробвам теорията за студения въздух, за което си намерих едно кулерче от Рено5. Ще сложа клапан за бензин от газова на маркуча на смукателните колектори пък като тръгна за морето ще видиме. Защото и аз съм останал с впечатление, че студена по върви. Така на дълго, ще мога да охлаждам кулера. Че то в тия задръствния и на него требе да турнем вентилатор. Искам само да питам дали да шунтирам клапата топъл/студен въздух или да си я оствя да не пада под определената температура.

Интересно ми е кво ша стане като цапнещ кулера,как ще върви колата на газ,според мене ще падне разхода на гориво а ще се увеличи динамиката на колата но това само е теория за сега.Мисля че разликата ще дойде в ниските 2-3000 оборота ще е по стабилна при набиране,но на бензин колата ще има антиефект според мен,но нас ни интересува на газ .Аиде да пишеш кво е станало с кулерчето.Само ме съмнява дали ще се получи някаква съществена разлика в температурата на входящия атмосферен въздух и същия минал през кулерчето


Потребителски аватар
IVD
Мнения: 352
Регистриран на: Съб 12 мар 2005 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот IVD » Вто 03 юли 2007 17:35


И аз да споделя малко впечатления :D Наложи ми се да сменя датчика на вентилатора и сложих един който включва по-рано. Вече колата държи по-ниска температура 82-85, в жега и задръствания да вдигне 90. Сега се осеща повече мощност, преди като загрее особенно към 100 градуса / заради климатика/ двигателя все едно тъпчеше на едно място!


Потребителски аватар
lozan67
Мнения: 734
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

mo]

Мнениеот lozan67 » Пет 13 юли 2007 21:15


Запуших изхода от смукателния колектор и на тръбичката , но ми се развалиха празните обороти защото ампулата и автоматичния смукач останаха без течност . Карах я така два дена но празен ход 1500 обр. Колекторите пак се затопляха, но по малко. За вървежа не мога да кажа, защото само се тровех с празния ход. Сега ще мисля некакви тройници да може да върти водата през ампулата.Но междувременно ми се прецака термостата и вече трети ден не загравям, при нормално каране. Само в задръстванията стигам градуси. Засега се разереши сам проблема , но не мога да кажа пак за вървежа, защото пък междувременно и от колегата Glove си взех плочка, на която отворите са 4мм по-големи от предишната ми. Много доволен във високите обороти, никакво пропадане и пълна мощ от 1000-6000. Та голямо бърникане а нищо не мога да кажа със сигурност. Но сега по-бавно загрява и наистина все едно само галя газта. Като разход на дълго ми даде 7,2 с 4 човека и багаж 110-120км/ч , но и преди там се въртеше. Бе знам ли. Засега кулера преседява на гардероба. Жената ме хвана да правим ремонт в къщи. Като се знам, колко скъпо взимам не ми се почва. :lol:


Потребителски аватар
Vilik
Мнения: 161
Регистриран на: Вто 17 май 2005 13:10
Автомобил: S4
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: Повече мощност на газ.

Мнениеот Vilik » Пет 05 ное 2010 9:08


Някой да се е занимавал по темата три години по-късно :?: :beer


Потребителски аватар
yano
Мнения: 177
Регистриран на: Вто 20 окт 2009 14:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plovdiv

Re: Повече мощност на газ.

Мнениеот yano » Пет 05 ное 2010 21:58


Май никой,но мен ме заинтригуваха много с тоя по студен въздух.Смятам да пробвам.Щеше да е добре да споделят колегите нещо ново за 3 години доста неще са сътворили.Аз имам и 1 друго наблюдение когато вали дъж или е валяло преди няколко часа и влагата във въздуха е по голяма-колата ми върви повече и реагира доста по добре.


Потребителски аватар
vrangel
Мнения: 82
Регистриран на: Съб 18 ное 2006 12:45
Автомобил: vw golf3
Двигател: ABU
Местоположение: Чирпан

Re: Повече мощност на газ.

Мнениеот vrangel » Сря 01 дек 2010 0:36


Някои слагат озонатори на входа за въздух, ефекта бил до 10% снижаване на разхода на бензин ако успее да се приложи и на газ ще е добро постижение.


Потребителски аватар
dandan
Мнения: 768
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
Автомобил: Passat B5-5
Двигател: AHA 2003
Местоположение: Montreal

Re: Повече мощност на газ.

Мнениеот dandan » Сря 01 дек 2010 3:11


vrangel написа:Някои слагат озонатори на входа за въздух, ефекта бил до 10% снижаване на разхода на бензин ако успее да се приложи и на газ ще е добро постижение.

Това на кои коли го слагат. Ако е така да сложим и на 'наште.


Потребителски аватар
integrale45
Мнения: 78
Регистриран на: Вто 30 ное 2010 8:52
Автомобил: Audi 80 quattro 20V
Двигател: AJL 1997
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Повече мощност на газ.

Мнениеот integrale45 » Сря 01 дек 2010 9:43


yano написа: когато вали дъж или е валяло преди няколко часа и влагата във въздуха е по голяма-колата ми върви повече и реагира доста по добре.

И при мен е така,но доста хора не ми вярваха.Следователно трябва да влиза студен въздух към двг, за да има добро горене на горивната смес,лятото е малко по тромава


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Повече мощност на газ.

Мнениеот i.e.i » Сря 01 дек 2010 12:12


integrale45 написа:
yano написа: когато вали дъж или е валяло преди няколко часа и влагата във въздуха е по голяма-колата ми върви повече и реагира доста по добре.

И при мен е така,но доста хора не ми вярваха.Следователно трябва да влиза студен въздух към двг, за да има добро горене на горивната смес,лятото е малко по тромава

Май не е само до студения въздух.
Някога,някъде съм чел за самолети от ВСВ с устройства за "разпрашаване" на вода.
Включвали се при излитане за постигане на по-голяма мощност.


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Re: Повече мощност на газ.

Мнениеот mafiota » Пон 13 дек 2010 11:18


Ми тук беше коментирана подобна тема за почистване на нагара в двигателя с вода. Пробвалите казват че премахвал нагара по и около клапъните.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта