Премахване на EGR-valve

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пет 29 юни 2007 8:09


eeedddeee написа:Извинявам се , автомобила е Фолксваген-Голф 4 ; 99год. тди мотор-AJM. А за сигналите към търбото незнам ? аз я карам от около 80000км
и нямах никакви проблеми и в 1 слънчев ден ме остави на пътя.
отговора е един-Малшанс
дошло му е времето колега :wink:




Потребителски аватар
eeedddeee
Мнения: 91
Регистриран на: Пон 30 яну 2006 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот eeedddeee » Пет 29 юни 2007 8:39


:roll: :) , Така заключваха всички майстори, " ДОШЛО МУ Е ВРЕМЕТО",
но тази логика не ми харесва :? Философски погледнато всяко нещо си има причина , и ако тя е при мен бих желал да я отстраня и да не се повтаря проблема.
Някой може би ще каже купи си нова кола.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Пет 29 юни 2007 12:27


точно за това са и моите думи за черната кутия..... ако системата са управление ( уестгейта - дано така се пише ) ти е наред , смазването ( налягането на маслото до него ) е проверено и изрядно и ти си го експлоатираш както трябва ( без ръчка, резачка и веднага гасене на двигателя например) нищо не може да бъде обяснено повече освен с малшанса който спомена колегата.... слагаш ново или каквото там намериш и си свиркаш..... иначе какво може да направиш ? А да се направи анализ на повредата винаги е от полза - важното е да има и практическа стойност.... да кажем , че го закараш на най-големия спец и той ти каже: Ами отчупила ти се е една лопатка , когато е било на 50000 оборота, разлетяла се е и всичко е салата - какво ти помага за по нанатъшната експлоатация на автомобила ? :lol:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 29 юни 2007 15:48


Сменяш редовно маслото :!: , не гасиш веднага колата след като си я ръчкал/горещото масло остава по турбината и се коксува/ :!: ,не я ръчкаш много/над 3 к оборота/ преди да е загряла и си свиркаш.За да не се зацапва лопатките на геометрията разбиваш или сменяш катализатора/живота му е 100к километра с европейска нафта и е консуматив ,а не вечен както всички си мислят/


Потребителски аватар
eeedddeee
Мнения: 91
Регистриран на: Пон 30 яну 2006 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот eeedddeee » Пет 29 юни 2007 19:10


Благодаря ви, дерзая се защото имам скромни технически познания и немога да си намеря мира , че малшанса е бил за мен за пореден път.
Най-логични ми е обяснението с натрупване на кокс и смоли по лопатките и от там проблем с центробежните сили и баланс.
Ако не е много нахално от моя страна би ли ми обяснил някой за променливата геометрия , защото в нета ненамирам и на какво масло бихте ми препоръчали да премина ? аз клоня към Лики-Моли, чя Кастрол май доста го лекуват
Благодаря.


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Съб 30 юни 2007 1:17


Да не размиваме темата. 8)


Потребителски аватар
sharan4e
Мнения: 85
Регистриран на: Съб 24 фев 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот sharan4e » Нед 01 юли 2007 6:06


За маслата е писано мноооого. :търсачкаа . А променливата геометрия са едни лопатки в топлата част на турбокомпресора, които се задвижват от клапана на турбото и служат за да пренасочат и концентрират потока на изгорелите газове към лопатките. Това се прави за да се намали т.нар. турбо лаг - времето необходимо да сработи компресора.
Ети ти малко инфо:http://volkswagen.msk.ru/engine/adjust_turbo.pdf


Потребителски аватар
eeedddeee
Мнения: 91
Регистриран на: Пон 30 яну 2006 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот eeedddeee » Вто 03 юли 2007 14:52


Здравейте отново, след "дисекция" на останалата част от турбото съмненията водят до зацапан механизъм на геометрията а някой по-горе бе споменал че това е следствие от ЕГР клапа и другия клапан като дросел, сега се замислям за всички процедури по изолиране на ЕГР и вентилацията на картерните газове .


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 03 юли 2007 16:15


eeedddeee написа:Здравейте отново, след "дисекция" на останалата част от турбото съмненията водят до зацапан механизъм на геометрията а някой по-горе бе споменал че това е следствие от ЕГР клапа и другия клапан като дросел, сега се замислям за всички процедури по изолиране на ЕГР и вентилацията на картерните газове .
ли4но аз ,специално за побългаряването на вентилацията съм против.вярно е 4е по тоя на4ин мотора не диша маслени пари ,ама същия ефект се постига и със слагане на спирала във отвеждащия марку4 на газовете.спиралата се използва в двигателите на VAZ(лада) диаметъра и е то4но като на се4ението на марку4а ,и просто по тоя на4ин конденза на масло си остава пак в двигателя :wink:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 03 юли 2007 17:01


То сичко хубаво за тая спирала ама като ида в магазина за части какво да кажа че искам -целия маркуч ,или само спиралата :oops:Другото е че няма ли в един момент тая спирала да тръгне към турбото и мотора :cry:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 03 юли 2007 17:10


Rabbit_TDI написа:То сичко хубаво за тая спирала ама като ида в магазина за части какво да кажа че искам -целия маркуч ,или само спиралата :oops:Другото е че няма ли в един момент тая спирала да тръгне към турбото и мотора :cry:
слага се от към страната на главата-невъзможно е да хукне нанякъде
искаш само спиралата -марку4 за какво ти е


Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rumen » Вто 03 юли 2007 18:53


niks76 написа:лично аз ,специално за побългаряването на вентилацията съм против...
niks76 е много прав! Какво по-хубаво от това конденза от маслените пари (което в същност си е масло) да си капе там където им е мястото - в двигателя. Аз обаче го "побългарих" щото така ми беше по-лесно, а и прецених, че (най-вече поради липса на инструмент) ще имам сериозни затруднения да сваля капака на клапаните и да търся място на някаква спиралка. А и Лада-България май я няма вече...


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 03 юли 2007 19:23


не бе Румба,нямах предвид да се сваля капака на клапаните;достатъ4но е само да се извади марку4ето от главата(както е при тебе) и да се натика спиралата в отдушника на капака.слагаш пак марку4а и не го мислиш пове4е :wink:
ако няма на магазина, на втори4ни суровини има лади колкото искаш :lol:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 03 юли 2007 19:27


Днеска проверих в един магазин и продавача ме погледна :shock .Ще пробвам викенда в Карлово че там по ги тачат Жигулетата :)


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 03 юли 2007 19:33


на лада и жигули ,тая спирала я има на две места:на входа на капака на въздушния филтър и на изхода на блока на мотора за вентилация на газовете в мотора :wink:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта