С твърди,или меки гуми колата е по-стабилна на завои?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen

(примерно по планински път)

с твърди
73
70%
с меки
31
30%
 
Общо гласове: 104
Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Сря 04 юли 2007 16:42


neon написа:Би ли ми обяснил как при огъване на гумата се увеличава контактната повърхност с пътя? :shock Протектора контактува с пътя или...... :roll:

точно так ;)
но за сметка на това гумата не може да се "охлажда" толкова добре...
и се получава неприятно повърхностно изтриване..
ма то е обект по принцип при по-меки гуми




Потребителски аватар
pacoboy
Мнения: 2699
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
Автомобил: passat b7 4motion
Двигател: CFGB
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот pacoboy » Сря 04 юли 2007 18:04


Аз си карам с 2.4-2.5 и нямам проблеми със стабилността.То от колко фактори зависи тази стабилност не е истина:шарка,път,време,скорост ....


Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Чет 05 юли 2007 9:44


Колкото и да им имате вяра на гумите, винаги си имайте едно на ум, че гумата може да изпусне баш когато не трябва и айдеее :083:


Потребителски аватар
Madj0
Мнения: 1104
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 13:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Madj0 » Чет 05 юли 2007 9:48


Каквото дава производителя :!: Смятам ,че маса инженери са смятали и едва ли ние сме хората които да го оспорват .


Потребителски аватар
CyberBlade
Мнения: 426
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот CyberBlade » Пон 09 юли 2007 12:32


Коефициента на стабилност на гумата прогресира почти геометрично колкото е по-твърд и нисък борда на гумата. Колкото е по-напомпана гумата толкова е по-малко разминаването на джантата с контактната повърхност (към пътя) на гумата в завой.

Това налягане също си има граници - следи се да не намалее въпростната контактна повърхност.

За драг е обратното. 75% от препоръчителното налягане (на задвижващите гуми) е удобно за драг.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 101 госта