Ми Вентоман сложе на края на прохосмукачката/маркуча е дебел и не влиза в смукателната част на главата/ малък маркуч и слепи двете с тиксо.Включи прохосмукачката на мах вкара я в клапаните и внимателно къртеше доколкото може/не може много в сравнение с колекторите-там ги изчисти първо с метална част и после с парцали и газ докато излезе алуминия и станах супер/.След като ги пооочисти мина бая пъти с прахосмукачката на мах щото страххххх

.После като сглоби колата на 5та малко я пораздвижихме та ако нещо е заклинило да разберем овреме/по принцип може да се отвори свещ или най-сигурно дюза ако има нещо да изхвърли ,но и това не може те спаси от най страшното-твърдо парче да заседне между клапан и лиглото и да го блокира иии

/.По принцип тия г....на са меки и се смучат с прахосмукачката и шанса да стане нещо е нищожен ,но недай си боже ако стане не ми се мисли затова-осторожно.Ако сте от Сф и не сте майстор/а то от дизеловия май само Никси е

/ ви препоръчвам да идете при Вентоман-а щото има инструменти,ВАГ-Ком ,място и ще му е вече за някой си път -надали ще го напваите по-добре за по-малко време ,а за цапането да не говорим

Лошото е само че вече Вентомана кара Алфа ,че и бенц и е за
