
Умрях на бензин...на газ рупа яко...
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Умрях на бензин...на газ рупа яко...
Та реших малко да я порадвам с безнин и превключвам, но не тръгна. След това спрях на място и мнооого въртях, но нищо. Ресетирах компа /въпреки че си има ресет/, разкачих почти цялата газова. Рових къде ли не, но проблеми по кабели не намирам. Значи докато въртя нищо. Дори не се разкашля малко. Върти си стартера и тва е. На газ е пушка. Значи свещи, кабели, бобини, комутатори и прочие датчици на хол си бачкат. Остават компа и помпата. Как да разбера дали бачка помпата? А компа? Като въртя на бензин се размирисва на бензин, макар и не много... 

-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Той компота не е,щом работи на газ,нали се сещаш,че някой все пак ти определя предварението,а именно компота.
Виж си релето на помпата и самата помпа.
На бензина се мери налягането и така разбираш за какво става въпрос,ама ако не ти се занимава откачаш бензиновия маркуч от моното даваш на контакт и трябва да хвърля
- пусни го в някой буркан примерно.Помпата трябва да шуми лекичко като дадеш на контакт,без да палиш,издава там бззззз
.Слушай...
Ако е помпата драсни едно лично.
Виж си релето на помпата и самата помпа.
На бензина се мери налягането и така разбираш за какво става въпрос,ама ако не ти се занимава откачаш бензиновия маркуч от моното даваш на контакт и трябва да хвърля


Ако е помпата драсни едно лично.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
На банзинова помпа ми мирише май....божието проклятие на газаджиите....
ако Голфът ти се цупи
на бензина щом се дупи
а газта я смуче здраво
помпа е това направо!
ако Голфът ти се цупи
на бензина щом се дупи
а газта я смуче здраво
помпа е това направо!
Последна промяна от joker на Съб 07 юли 2007 21:55, променено общо 1 път.
- DEKSTAR
- Мнения: 840
- Регистриран на: Сря 14 дек 2005 15:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
И мен ми се струва, че проблема идва от помпата.Да те питам, когато си на газ направено ли е така,че да спира бензиновата помпа или работи постоянно?Защото и на мен така ми беше заминала помпата, когато взех колата от предишния собственик явно тогава не бяха и монтирали такова реле да изключва.И след едно пътуване от около 600км и обръщам на бензин никой неще и неще имаше малко под 10 литра бензин.Пробвай да извадиш маркуча от моно-то да видиш дали хвърля или отиди да я замерят някъде какво налягане прави.Успех
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
DEKSTAR написа:И мен ми се струва, че проблема идва от помпата.Да те питам, когато си на газ направено ли е така,че да спира бензиновата помпа или работи постоянно?Защото и на мен така ми беше заминала помпата, когато взех колата от предишния собственик явно тогава не бяха и монтирали такова реле да изключва.И след едно пътуване от около 600км и обръщам на бензин никой неще и неще имаше малко под 10 литра бензин.Пробвай да извадиш маркуча от моно-то да видиш дали хвърля или отиди да я замерят някъде какво налягане прави.Успех
На инжекционите не е хубаво да се прекъсва помпата,поне според мен.Те си имат клапан,който регулира налягането и излишното гориво си отива пак в резервоара,така си циркулира и охлажда помпата.Когато не се ползва бензина от резервоара и седи дълго вътре,смолите в бензина се утаяват и стават едни мизерии,помпата и съединенията запичат...
При моноинжекциите,поне на Форд няма обратно гориво,на VW просто не съм обърнал внимание

- DEKSTAR
- Мнения: 840
- Регистриран на: Сря 14 дек 2005 15:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Съгласен съм с теб колега , че не е много хубаво да се спира помпата на газ но ако имаш малко бензин може да прегрее и да изгори/като не може да се охлади достатъчно/.По принцип аз преди да я угася я обръщам на бензин и после я паля на бензин и я карам няколко км на бензин и след това я обръщам на газ така,че това от застояването на бензина не ме притеснява.
Ти скоро сложи газов инжекцион и предполагам помпата ти не е спряна на газ?
Спомням си,че имаше тема в, която се дискутираше точно върху това да се спира ли помпата или не/само,че нещо не я намирам/-там имаше аргументи за и против ще потърся по обстойно и ако я намеря ще пусна линк.

Ти скоро сложи газов инжекцион и предполагам помпата ти не е спряна на газ?
Спомням си,че имаше тема в, която се дискутираше точно върху това да се спира ли помпата или не/само,че нещо не я намирам/-там имаше аргументи за и против ще потърся по обстойно и ако я намеря ще пусна линк.

- DEKSTAR
- Мнения: 840
- Регистриран на: Сря 14 дек 2005 15:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Мойта мисля,че я направи майстора,който сменя помпата с реле през газ контрола а не с отделно ключе.Ти искаш да я направиш с отделно ключе за да можеш принудително да я спираш а не да спира когато си на газ./Това е хубава идея но да не стане като имаше една тема за един колега дето имал някакво такова ключе и без да иска/знае/ го цъкнал и неще и неще да запали е Ваското го открил и го цъкнал и колата запалила-може и да се ползва и като защита/. 

-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
DEKSTAR написа:Мойта мисля,че я направи майстора,който сменя помпата с реле през газ контрола а не с отделно ключе.Ти искаш да я направиш с отделно ключе за да можеш принудително да я спираш а не да спира когато си на газ./Това е хубава идея но да не стане като имаше една тема за един колега дето имал някакво такова ключе и без да иска/знае/ го цъкнал и неще и неще да запали е Ваското го открил и го цъкнал и колата запалила-може и да се ползва и като защита/.
То при мен газ/бензин е автомат.Е,имам контрол,колкото да включа постоянно на бензин,ама копчето е само едно мъничко с докосване.
Мисля да си намеря едно копче за отоплението на задното стъкло и да го модифицирам,така че като е натиснато помпата да си бачка и то да свети,когато не е - да не работи.Имам място под климатроника.Тъкмо и копчетата за газта и това ще са едно до друго.Трябва да си взема и едно резервно реле,да го отворя и да му прекъсна бобината и там да закача ключа.Не е скъпо,просто е доста играчка.
ЕКУ-то няма датчик за това дали му работи помпата,така че грешки няма да има.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 72 госта