На какво се дължи..

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
winner
Мнения: 42
Регистриран на: Чет 04 ное 2004 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Силистра

На какво се дължи..

Мнениеот winner » Нед 08 юли 2007 17:56


На какво се дължи скърцането,което се чува при отпускане на педала
на спирачките.
Става въпрос за GOLF2, чувам го и при други такива. Скърцането се
чува от задните колелета.




Потребителски аватар
VW-fenka
Мнения: 3007
Регистриран на: Съб 31 мар 2007 20:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: London
Контакти:

Re: На какво се дължи..

Мнениеот VW-fenka » Нед 08 юли 2007 18:01


winner написа:На какво се дължи скърцането,което се чува при отпускане на педала
на спирачките.
Става въпрос за GOLF2, чувам го и при други такива. Скърцането се
чува от задните колелета.

Това скърцане се чува от накладките, които трият по основата. Решението е да отвориш задните колелета и да смажеш там където лягат накладките върху металната основа. :wink:


Потребителски аватар
rexpitbul
Мнения: 1758
Регистриран на: Вто 07 ное 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мелмак

Мнениеот rexpitbul » Нед 08 юли 2007 18:01


Най вероятно си с барабани ! Само не се сещам как да го обясна :oops:

А вече го обясниха преди мен :idea:


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Нед 08 юли 2007 22:33


VW-fenka :bowdown :bowdown


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Re: На какво се дължи..

Мнениеот Pavcho2 » Пон 09 юли 2007 0:57


VW-fenka написа:
winner написа:На какво се дължи скърцането,което се чува при отпускане на педала
на спирачките.
Става въпрос за GOLF2, чувам го и при други такива. Скърцането се
чува от задните колелета.

Това скърцане се чува от накладките, които трият по основата. Решението е да отвориш задните колелета и да смажеш там където лягат накладките върху металната основа. :wink:


:shock :shock :shock


Потребителски аватар
VW-fenka
Мнения: 3007
Регистриран на: Съб 31 мар 2007 20:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: London
Контакти:

Re: На какво се дължи..

Мнениеот VW-fenka » Пон 09 юли 2007 7:33


Pavcho2 написа: :shock :shock :shock

spam Това какво трябва да означава? Ако не ми е правилен съвета ме поправи ... все пак се опитвам да науча нещо и не знам дали винаги съм права ! :roll: Този проблем имахме и ние с glove и това беше решението.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: На какво се дължи..

Мнениеот radotom » Пон 09 юли 2007 9:11


VW-fenka написа:
Pavcho2 написа: :shock :shock :shock

spam Това какво трябва да означава? Ако не ми е правилен съвета ме поправи ... все пак се опитвам да науча нещо и не знам дали винаги съм права ! :roll: Този проблем имахме и ние с glove и това беше решението.
Споко! Напълно права си! :lol:
Предполагам, че колегите просто ти се възхищават ;)
Единственото, което може да се допълни е да не се прекалява със смазката, че все пак и да спират тия накладки, не да са обилно смазани и нетриещи се, но предполагам, че колегата ще се досети сам. :handshake


Потребителски аватар
MamaMy
Мнения: 1045
Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
Автомобил: Galaxy
Двигател: AUY 2003г
Местоположение: Едно малко село край Плевен

Мнениеот MamaMy » Пон 09 юли 2007 9:34


Имам една еретична идея за ремонт на този "дефект". В шивашката индустрия се използват гладачни преси с тефлонови ленти чрез които се подлепват подгъви и ... На същите преси се монтират едни термо датчици облечени в самозалепващо се тефлоново фолио с вградени стъклени влакна. Изключително износоустойчиво, термоустойчиво и здраво лепящо. Ползвал съм го за други цели, но ефекта е Уауууууу.
Ако се залепи върху добре почистената и обезмаслена основа, там където се трият челюстите върху ламарината, си мисля, че това ще реши проблема кардинално. :wink:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 09 юли 2007 10:07


MamaMy написа:Изключително износоустойчиво, термоустойчиво и здраво лепящо.

:( Ела ми го кажи на мен! :( :(
Особенно за износоустойчивото ...
С такова фолио покривам 'ютиите', с които каките лепят чувалите с готова продукция. На ден сменям поне по 2! (и по 5-6 кабела, щото така ги опъват, че ги изтръгват, направо!)
Пък и малко трудно се намира това фолио. Отделно, че е към 90 лв. кв. м.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: На какво се дължи..

Мнениеот joker » Пон 09 юли 2007 13:55


VW-fenka написа:
winner написа:На какво се дължи скърцането,което се чува при отпускане на педала
на спирачките.
Става въпрос за GOLF2, чувам го и при други такива. Скърцането се
чува от задните колелета.

Това скърцане се чува от накладките, които трият по основата. Решението е да отвориш задните колелета и да смажеш там където лягат накладките върху металната основа. :wink:

Фенката пак ни предвари
с нежни умствени шамари
ей колеги не ругайте
дамата е "фърст" ...признайте!!!!


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пон 09 юли 2007 15:01


Малко спам :D .
Свирят ми задните накладки на едното колело,ама много.Преди два дни пръснах дисковете с вд-40,спираше си нормално колата,свиренето изчезна,но за кратко.

ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ:Аз си знам какво правя.Не правете като мен,за да няма сакатлъци!!!


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 09 юли 2007 15:17


andro_ написа:Свирят ми задните накладки на едното колело,ама много.Преди два дни пръснах дисковете с вд-40,
А що, за по-лесно и правилно, не стръгна накладките с малко шкуркичка, че да бутнеш изпеченото? :dontknow:


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пон 09 юли 2007 15:32


radotom написа:
andro_ написа:Свирят ми задните накладки на едното колело,ама много.Преди два дни пръснах дисковете с вд-40,
А що, за по-лесно и правилно, не стръгна накладките с малко шкуркичка, че да бутнеш изпеченото? :dontknow:

Щото ме мързи mhihi.Не е това,ами на самия диск трябва да му се пусне една стружка на струг,обаче на Г3 дискът е и главина и става малко сложно....лагери се свалят и т.н.Като се поизносят още малко направо новички ще купя и нови лагери и нови водачи на спирачните апарати и луната ще заспи.
В най-скоро време ще ги претъркам с малко шкурка.


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Мнениеот brum » Пон 09 юли 2007 15:46


Не бе, глей как се прави - самозалепяща се шкурка, 800, режеш кръгове и лепиш на диска. Караш 2 дена ( ама леко, че не спира ) - после накладките са равни и без прегорял слой....

Същото се ползва за криви дискове, само че тоя път шкурката се лепи за накладките и се търка в диска.

(т'ва в кръга на шегата разбира се, някой да не пробва, че ще стане сакатлък)


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 09 юли 2007 15:51


brum написа:... шкурка... Караш 2 дена...

:shock :shock Братче, полвината камикадзета тук, във форума за това време ще са изпилили дисковете до максимум 1.2мм :shock :shock mhihi mhihi



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта