Темата се поизтърка
и колегите ще мъркат
стига вече сме се "грели"
а да бъдем малко смели
ново няма да научим
време е да се заключим!
Температурата на вашата кола в тези жеги
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- biostrong
- Мнения: 771
- Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
.
само да отбележа както бях писал по-надолу че мойта машинка позагряваше до към 102-5 някаде като зема да се пъна по некои баир или на градско и както се и съмнявах не ми я включвала 1ва степен на перката а направо на 2ра та по тоя случай си смених датчика на радиатора за перката и О! СТАНА ЧУДО
сега не мърда от 90 стои си там на 1 мм след вертикалната черта - сложих си някакъв TOPRAN за 15 лв от AUTO+ пък дано се окаже свестен но за сега съм доволен
и в тоя дух:
Няма ключ
да има тук
градусът е важен знай
не прави му ти напук
да не возиш се в трамвай!

и в тоя дух:
joker написа:Темата се поизтърка
и колегите ще мъркат
стига вече сме се "грели"
а да бъдем малко смели
ново няма да научим
време е да се заключим!
Няма ключ

градусът е важен знай
не прави му ти напук
да не возиш се в трамвай!

- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Малееееййй както е тръгнало да си пишем в стихове скоро и италиански канцонети ще запеем.....същински форумни трубадури !!!!!Ама и аз съм един....като ми седне някоя муза на дясното коляно и......
А за темата никого не съм искал да докача ......просто гледам,че проблематиката се изчерпи.....още повече с факта ,че дори един и същ датчик дава различни показания при различни условия ....[b]темата почва да гълта противозачатъчни и колкото да я тъпчем (с факти) нищо няма да роди![/b]
А за темата никого не съм искал да докача ......просто гледам,че проблематиката се изчерпи.....още повече с факта ,че дори един и същ датчик дава различни показания при различни условия ....[b]темата почва да гълта противозачатъчни и колкото да я тъпчем (с факти) нищо няма да роди![/b]
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
е как ве ,това че се разбра кой с колко се движи,стана ясно и проблема с датчиците.За мен примерно си беше от значение че мога да си повдигна онея пластинки на радиатора.Сега си седи на 90-95С,преди седеше все на 100С.Тва не е малкоjoker написа:Малееееййй както е тръгнало да си пишем в стихове скоро и италиански канцонети ще запеем.....същински форумни трубадури !!!!!Ама и аз съм един....като ми седне някоя муза на дясното коляно и......
А за темата никого не съм искал да докача ......просто гледам,че проблематиката се изчерпи.....още повече с факта ,че дори един и същ датчик дава различни показания при различни условия ....[b]темата почва да гълта противозачатъчни и колкото да я тъпчем (с факти) нищо няма да роди![/b]

Излезнаха и други хитринки

- Bob.Baev
- Мнения: 1150
- Регистриран на: Чет 23 фев 2006 18:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
LILO&STICH написа: ... За мен примерно си беше от значение че мога да си повдигна онея пластинки на радиатора.Сега си седи на 90-95С,преди седеше все на 100С.Тва не е малко...
защо така, или аз съм тъп, или немам такива пластинчоци на радиаторчето... некой нещо? бате джокер, приемам отговор само в рими!

п.с. а ако някой като с моята кола бъде така добър да снима къде точно се намират тези пластини, ще му бъда вечно признателен!
- Bob.Baev
- Мнения: 1150
- Регистриран на: Чет 23 фев 2006 18:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
joker написа:Е щом искаш да е в рима
отговор за теб ще има
а за твоя вид мотор
ще възникне виждам спор
виждам,че е АBD
а това не е добре
ABD-то тъй върви
без жалузи май си ти!

Благодарности изказвам аз
на този точен пич завчас.
Отговорът ти не ти харесвам,
но не смятам носа си да овесвам...
Ще си карам и така,
нищо че ще й е маааалко жега
на любимата кола.
БЛАГОДАРЯ!
п.с. извинявам се за не-добре-мерената реч...

- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Боб.Баев написа:joker написа:Е щом искаш да е в рима
отговор за теб ще има
а за твоя вид мотор
ще възникне виждам спор
виждам,че е АBD
а това не е добре
ABD-то тъй върви
без жалузи май си ти!
![]()
Благодарности изказвам аз
на този точен пич завчас.
Отговорът ти не ти харесвам,
но не смятам носа си да овесвам...
Ще си карам и така,
нищо че ще й е маааалко жега
на любимата кола.
БЛАГОДАРЯ!
п.с. извинявам се за не-добре-мерената реч...
Не знаех,че римата е заразна като трипера!!!!
joker написа:Боб.Баев написа:joker написа:Е щом искаш да е в рима
отговор за теб ще има
а за твоя вид мотор
ще възникне виждам спор
виждам,че е АBD
а това не е добре
ABD-то тъй върви
без жалузи май си ти!
![]()
Благодарности изказвам аз
на този точен пич завчас.
Отговорът ти не ти харесвам,
но не смятам носа си да овесвам...
Ще си карам и така,
нищо че ще й е маааалко жега
на любимата кола.
БЛАГОДАРЯ!
п.с. извинявам се за не-добре-мерената реч...
Не знаех,че римата е заразна като трипера!!!!
Като че се вихри поетичен спам
Модераторите ще ни мъмрят строго,
че не е полезно нам
форума да заприлича на "Минута е много"

1,6ABU след запалването сравнително барзо стига 90гр, стои така около 10минути и се ка4ва на 100гр. тук включва 1 скорост на вентилатора. При 95гр изкл. В неделя качвах от Сл. Бряг на север, включих ръчно 2 скорост на в-ра.- имам ключ на таблото. Стрелката стигна 110гр. и се установи там. Датчикът е 95-90гр за 1 скорост, нов е. Явно уредът показва по-висока температура с 5гр.,т.е. 110гр. по уреда са 105гр. реални.УЖАС !
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта