Здравейте,
Интересувам се дали някъде може да се направи увличаване на мощността на това доста слабо за купето двигателче?
Колата е Б5 1999 год./1.6 бенз./101 коня/комби.
Кофти е когато се налага да се включи климата при 40 градуса и на ниски обороти направо се мъчи.
Ако някои има идея за тунинг да помогне!
Благодаря!
Чип тунинг за Пасат 1.6 бензин???
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19706
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... =%F7%E8%EF
Това е твоя човек!
Но да ти предам това, което ми отговори на мен, макар, че го питах не за себе си, а за друг колега:
"Нетурбинирани двигатели ще качат няколко кончета. Около 4-5. Вярно, увеличава се еластичността (предполагам, има предвид въртящия момент), но разликата не е съществена"
Цитата е по далечен спомен.
Прочети темата, нищо, че е дълга. Ще ти се светнат доста неща
Това е твоя човек!
Но да ти предам това, което ми отговори на мен, макар, че го питах не за себе си, а за друг колега:
"Нетурбинирани двигатели ще качат няколко кончета. Около 4-5. Вярно, увеличава се еластичността (предполагам, има предвид въртящия момент), но разликата не е съществена"
Цитата е по далечен спомен.
Прочети темата, нищо, че е дълга. Ще ти се светнат доста неща

- ChimeyJimmey
- Мнения: 3877
- Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
- Автомобил: торанага
- Двигател: AXQ
Eто ти малко цитати от тази тема и най-вече обърни внимание на признатия от всички в този (май и в доста други) чип-тунинг гуру Brezel:
Аз също съм на мнение, че няма какво повече да се изстиска от този и без туй докрай форсиран мотор.
По-добре смени целия двигател и всичко прилежащо към него...
Смятам, че най-рационалният избор рентабилност <-> мощност е двигател 1.8Т (150 к.с.), който с чип-тунинг ще надвиши 200 кончета.
Да обобщя накрая... Ако нямаш излишни няколко хиляди левчета, по-добре се откажи. Карай колата така или я продай и вземи 1.8Т.
DTS-GOLF 4 написа:Здравейте колеги.Имам въпрос който отново е свързан със Г4.Ако на Г4 искам да сложа чип тунинг на колко ще ми се вдигнат конете.Конете са:
-1.6-бензин-101 к.с
...
Brezel написа:1,6 бензин според мен няка смисъл. ще стане малко по пъргава маа едва ше се усеща. 8-9 коня и може да се пипне ограничител на оборотите (ше требва да караш с високооктанов бензин)
...
Аз също съм на мнение, че няма какво повече да се изстиска от този и без туй докрай форсиран мотор.
По-добре смени целия двигател и всичко прилежащо към него...
Смятам, че най-рационалният избор рентабилност <-> мощност е двигател 1.8Т (150 к.с.), който с чип-тунинг ще надвиши 200 кончета.

Да обобщя накрая... Ако нямаш излишни няколко хиляди левчета, по-добре се откажи. Карай колата така или я продай и вземи 1.8Т.

И като му сложиш чип колко мислиш ,че ще стане, от 101 ще стане 105 и смяташ ли ,че ще върви чувствително повече.Не си заслужава според мен тази работа с чипа на 1.6 . Май най- добре е да го продадеш, да добавиш някой лев и да си вземеш с достатъчно мощен според теб мотор,а този 1.6 в пасат направо не мога да се сетя защо изобщо си го взел,че то е ясно още отначало ,че ще е супер тегава работа в това купе.
- dmitko
- Мнения: 465
- Регистриран на: Вто 21 дек 2004 14:51
- Автомобил: Tiguan II 4Motion
- Двигател: CZEA 2016
- Местоположение: София
Този двигател, както и ти си забелязал е високооборотен, максималния му въртящ момент е към 3800-4000 об., т.е. той трябва да се кара в тези обороти за да върви добре колата. При тези обороти е най-"пъргва" колата и при тези обороти би трябвало да превключваш от една на друга скорост /предавка/, за да изчезне чувството, че двигателя е слаб за това купе. Резултата от всичко това е ясен - по-висок разход на гориво
На ABS мотора с който съм, макс. върт. момент е при 2500 об. и смея да твърдя, че около и над тях колата се държи отлично.
До колкото знам на 1.8Т двигателя е при 1500 об., така че разликата спрямо сегашния ти би била огромна ако си беше взел пасата с такъв двигател.

На ABS мотора с който съм, макс. върт. момент е при 2500 об. и смея да твърдя, че около и над тях колата се държи отлично.
До колкото знам на 1.8Т двигателя е при 1500 об., така че разликата спрямо сегашния ти би била огромна ако си беше взел пасата с такъв двигател.
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 16:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
dmitko написа:До колкото знам на 1.8Т двигателя е при 1500 об., така че разликата спрямо сегашния ти би била огромна ако си беше взел пасата с такъв двигател.
Лека поправка - максималниа момент се достига при 1750 об. И е постоянен. Т.е. не се променя при по високи обороти. От там идва и по добрата икономичност от 1.8 мотора. Невероятно но факт - 1.8Т е по икономичен от 1.8

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта