дизелите, внасяни от Италия

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Вто 10 юли 2007 10:55


Мемоари на собственик на сервиз :

- Всичко зависи от човека който е собственик на автомобила. Това, че колата ще е от Германия или от Италия няма никакво значение. То и тука в българия си има хора които никога не са сменяли масло а само са доливали.
Купуването на една кола е по скоро на "тото шанс" може да се види това което е нагледно гледаш вънка, вътре ако има комп се закача. Но това какво е в двигателя си остава загадка.

Аз лично смятам, че подържана кола макар и на 10 години си личи отдалече.




Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Вто 10 юли 2007 12:13


- Всичко зависи от човека който е собственик на автомобила. Това, че колата ще е от Германия или от Италия няма никакво значение.

колега , това дето го казваш е така , но ние говорим за друго ..... естествено е , има хора и в Италия , които си поддържат колите .... става дума за съотношение .... За да илюстрирам мисълта си , ще кажа , че и в Германия сигурно има хора , които си хвърлят фасовете , кутиите от кола, опаковки от бисквити през прозорците , ама тези са да кажем 10 % от всички.... ( този процент го цитирам символично) докато в БГ всяко 2 ро говедо хвърля всичко каквото му се хареса - просто дивашка култура.... така и за Италианците - мърлячи от класа, въпроса за маслото е нещо , което седи на дневен ред на малко хора и естествено е да попаднеш на такава кола с голяма вероятност..... :lol:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 10 юли 2007 12:23


Абе незнам що сички му викат тото-шанс.Верно че има шанс и верно че има измами ама чак пък толкоз.Има си някой неща дето като се погледнат ти дават едно 80% сигурност.Първото е че мотора ако не му е сменяно маслото ще духа като изведро и няма да има компресия.Турбината ако толкова не си сигурен можеш и провериш оста и т.н. ,да не говорим че ВАГ-Ком в движение също изпява много неща.Аз съм с лошо впечатление от италианките/или по-скоро от автокъщите дето вкрават от италия и най-вече горубляно-дупницата/.Като гледах повечето коли изобщо не стигнах до отваряне на щеката-моторите тресяха,пушеха ,а воланите и седалките ги бяха яли кучета.Аз като гледам основно гледам в интериора щото надупчени от цигари седалки и надрано табло все ще го гледаш/верно може се смени ,ама нека някой да каже че е сменил целия салон и таблото ,а не е сложил просто гнусни тапицерий от практикер/.Съвета ми към тези дето копуват е да ткърсят часни обяви и от познати ,а ако ще вкарват на предварителна поръчка само то Германия или Швейцария и то със сервизна книжка :!:


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Вто 10 юли 2007 12:56


Лично не съм бил в Италия мога само да коментирам това което съм чувал. Които са точно това което казва колегата juve. Може би затова съм ходил в ДЕ щото за тях само обратното съм чул и съм се убедил в това.

Точно имам впредвид да се гледа това което е налице за такива "индианщини" като дупки от цигари и драскотини по таблата и не само такива говори много за стария собственик, един прилежен човечец ще подържа поне елементарна култура на местото което седи и диша въздух вътре.
За двигателите изобщо няма да спороя с никой всеки е прав.
Наистина ВАГ'а изпява всичко но нали се иска да имаш кабела + Лаптоп. И най важното да знаеш какво ти изписва. Една такава експертиза в чужбина, ще струва пари особено ако е в оторизиран сервиз баячка.


Потребителски аватар
plamen_at
Мнения: 126
Регистриран на: Съб 06 яну 2007 18:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Несебър
Контакти:

Re: vw от италия

Мнениеот plamen_at » Вто 10 юли 2007 18:20


variable intake system написа:
plamen_at написа:Моята печка е внос от Италия, и за сега да 4укна на дърво съм нямал проблеми с двигатела, сменил съм всички консумативи плюс спирачни дискове и някои дребни неща по окачването на предницата и ся смятам и отзад да сменям някои работи (тампони). Общо взето всичко е до късмет и със сигорност има патили от "италянските" дизели и аз се надявам колегите да споделят по-голям опит от моя, тъй като аз карам VW едва от 5-6 месеца.


Това, което казваш е добре, но ме притеснява това, че съм чувал, че в Италия не сменяли нищо и карали яко т.е. никаква грижа за колата.
това, което си написал ли караш-Golf 3 1.9TDI AFN?

да


variable intake system
Мнения: 48
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

именно...

Мнениеот variable intake system » Вто 10 юли 2007 19:55


kombito-tdi написа:до преди нова година всички италиянки идваха от моргите .какво стана преди нова година бум в регистрацията на италиянките сьс ксерокопия на документи защото като влязахме в евросьуза бракувани там коли не могат да се регистрират.бил сьм в италия няколко пьти там е вечното рали .но има и сполучливи екземпляри дано твоя да е такьв но от толкова коли аз читава не сьм срещал. аиде наслука


Значи точно това, което казваш съм го чувал най-често и именно затова съм предубеден към италиянките. Мерси :006:


variable intake system
Мнения: 48
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

внос...

Мнениеот variable intake system » Вто 10 юли 2007 19:59


Rabbit_TDI написа:Всъщност за какво питаш-уговорил си се някой да ти вкара ТДИ от Италия ли?


Мне, имам човек, който вкарва от Италия и се чудя дали да го ангажирвам въобще, ... та затова питам.


variable intake system
Мнения: 48
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

ясно

Мнениеот variable intake system » Вто 10 юли 2007 20:12


mladeja написа:Не съм с АФН но да си кажа впечатленията от едногодишното ми сблъскване с Италианка.Че е от морга е ясно.Предно окачване - тампони на макферсона карах ги година а бяха за смяна още в началото, сайлент втулките на носача и двата носача и двете сайлент втулки-това смених веднага, един къс накрайник и двата дълги, предната част на водната помпа-сменено също веднага,тампоните на задния мост карах почити година а и те бяха за смяна веднага. Установих че на всички детайли дето има година то тя съвпада с годината на производство.Явно е сменявано мослото на двигателя въздушния филтър щот поленовия беше така затлачен че въобще не пускаше въздух, накладки и евентуално дискове. За сега вече почити 30 000 км. съм доволен от мотора-не харчи масло върви като пушка, не пуши макар да карам с малко по евтина нафта.


Значи за пореден път се повтаря това, което съм чувал най-често: смяна само на консумативи, нищо друго и яко каране - това са колите от Италия.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 10 юли 2007 20:14


Ако ще ти вкарва някой от там квото намери и то за ТДИ по-добре недей :012: ,че после :banghead:


variable intake system
Мнения: 48
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

сервизна книжка...

Мнениеот variable intake system » Вто 10 юли 2007 20:15


Rabbit_TDI написа:
Kartala написа:мойто TDI е от Италия,карам го вече 2 години и нямам проблеми... всичко си е до късмет не е гаранция че ако я земеш от Германия ще ти е перфектна

Ич даже.Ако направиш и глупоста да земеш от Германия без сервизна книжка почти сигурно ще имаш проблеми :cry:


Я обясни по-подробно какъв е финта със сервизната книжка на колите от Германия. Pls


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 10 юли 2007 20:31


Нормално колите от Германия са със сервизна книжка ,просто щото там рядко има неоторизиран сервиз дори и за извънгаранционните коли/да не се бърка с италианските гаранционни дето последния печате преди 7-8 години :lol: /.Там си е описано всичко -масла,части и т.н.Отделно там колите минават и преглед който е от-до/мисля че TUV се води/включително ръжда :!: .Демек ако има тез документи няма как колата да не е читава/СИГУРНО ИМА 5% ХИПЕР МЪРЛЯЧИ ДЕТО И ТВА МОГАТН ДА ОКЕНДЗАТ ,НО ТЯХ ЩЕ ГИ ПОЗНАЕШ ПО ОПЪРПАНАТ КОЛА/.Ако има и двата документа колата сичко е ОК/отново изключваме някъв шанс някой джамбазин се е престарал и да ги е фалшифицирал-не че е трудно ,ама никй не му се занимава и пак казавм тия коли си личат че сичко е ОК/.Отделно мога да кажа за прегледите ,че в Авсктрия и Германияь колите квото не е в ред го бележат с точко боя и никой джамбазин не си играе да го махне щото не знае кво е :wink: -мен така ми беше дебитомера.Ако имаш само сервизна книжка без TUV /по-честия вариант/ значи сичко и е било надлежно на колата ,но е поостаряла и е дошъл някой ремонтец/там зимат много пара за труд/примерно амортисйор,тампон или ръжда на прага и той е "прелял чашата" така да се каже.Ако обаче колата е без сервизна книжка и е от Германия начи е почти сигурно ,че е била на някой ориенталец/българ,турч ,сърби ,романци...../ и я е пукал от каране ,или просто колата е от италианска морга и се е разходила до германия/тия са най-опасни щото и понякога със сервизна книжка вървят-единствено се сещам като опознавателни знаци прегорял волан :cry: и никва ама никва ръжда на 10 годишна кола/-такава кола ще я псуваш яко после.Тия неща ги казвам щото предишната ми кола беше Г2 на 15 години внесена от познат със сервизна от Германия с надлежно бити печати -колата беше ТД -демек по-капризен и по-каран мотор - не гореше грам масло,сичко до крушките беше тип-топ-човека я беше продал щото искаше смянан на задните амортисйори/бяха оригиналните/ и един заден тампон.Иначе мога да изреждам още безброй коли щото баща ми преди вкарваше коли ,ама 2ката я казвам щото си я експлоатирах аз.Иначе и от там какви неземни дараци и мърлявщини има не е истина ,но вапроса е че има много и то найстина читави коли дето после да ти е кеф да ги караш.


variable intake system
Мнения: 48
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

лелее

Мнениеот variable intake system » Вто 10 юли 2007 20:38


sharan4e написа:И моята е от Италия. Явно наистина там е вечно рали и мангалите не умеят да пазят, като всички такива, щот и беха е***ли мамата на турбината :cry: Само си представям как пали студената печка, почва да ръга колкот може и то веднага , газ, газ и гаси веднага и т.н. :x Не бих си купил от там кола повече :roll: А пък за многото каране - така е , много карат там. Като я взех и бяха върнали километража на 177000км, а сигурно е към 400000поне. Кола на 8 год. по 50к на год = 400000км :wink:


офф ужас


variable intake system
Мнения: 48
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

мой агент

Мнениеот variable intake system » Вто 10 юли 2007 20:41


rk написа:и мойта е от Италия и досга няма никакви проблеми. с много търсене и с точния човек да ти я намери работите стават


еми имам мой човек, но ако италиянците са карали печките като WRC-та то и моя човек няма да може да ми помогне особенно.


variable intake system
Мнения: 48
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

ужас най-страшен

Мнениеот variable intake system » Вто 10 юли 2007 20:52


juve написа:
- Всичко зависи от човека който е собственик на автомобила. Това, че колата ще е от Германия или от Италия няма никакво значение.

колега , това дето го казваш е така , но ние говорим за друго ..... естествено е , има хора и в Италия , които си поддържат колите .... става дума за съотношение .... За да илюстрирам мисълта си , ще кажа , че и в Германия сигурно има хора , които си хвърлят фасовете , кутиите от кола, опаковки от бисквити през прозорците , ама тези са да кажем 10 % от всички.... ( този процент го цитирам символично) докато в БГ всяко 2 ро говедо хвърля всичко каквото му се хареса - просто дивашка култура.... така и за Италианците - мърлячи от класа, въпроса за маслото е нещо , което седи на дневен ред на малко хора и естествено е да попаднеш на такава кола с голяма вероятност..... :lol:


е точно за това говоря. УЖАС!!!


variable intake system
Мнения: 48
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мне..

Мнениеот variable intake system » Вто 10 юли 2007 20:59


Rabbit_TDI написа:Ако ще ти вкарва някой от там квото намери и то за ТДИ по-добре недей :012: ,че после :banghead:


мне, човека си има автокъща и си вкарва колици, като пристигне някоя-водя я на VAG и ако я харесам я взимам, ако не - друг ще я купи



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: artyom и 49 госта