Въпрос за Пасат с 9А
- olele39
- Мнения: 425
- Регистриран на: Съб 26 авг 2006 17:32
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AUY 4motion
- Местоположение: СОФИЯ Мл.1
Въпрос за Пасат с 9А
Моторът е 9A 2.0L 16V KE Motronik 1.2.2 91г. Понеже от доста време прави проблеми, т.е. от време на време губи мощност и после сам се оправя. При включен климатик често гасне. Днес премерих тоците по дебитомера и 2 от показателите се оказаха извън норма. Напрежението към регулатора на налягането е 4,98В при норматив 11,5В и потенциометъра на дебитомера поддържа 1,1-1,2В (при празен ход) при норматив 0,5-0,7В. Някой може ли да ме осветли какво означава това, до какво води, има ли връзка с губенето на мощност и как се нормализират тези напрежения?
olele39 написа:Решено!
Но е доста дълго за обяснение. Сега разбирам защо никой от разбиращите не се включи.
Все пак ако някой има въпроси около този дебитомер, готов съм да му отговоря!
Мен ме интересува...
Моля те опиши какво му беше,и как реши проблема?
Наскоро и аз брах ядове с моя,
но в последствие се оказа,
че е звено от веригата проблеми,
та не ми стана ясно тогава

- olele39
- Мнения: 425
- Регистриран на: Съб 26 авг 2006 17:32
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AUY 4motion
- Местоположение: СОФИЯ Мл.1
Беше ми силно обеднена сместа. Потенциометърът имаше нужда от почистване и ремонт. А финните настройки още продължават...
Всички гадости се получиха след гърмеж на газовата (демонтирана, но късно). Опитвам да се ремонтирам собственоръчно, като ползвам инфо от руските форуми за VW и AUDI. Също и от бълг. форум за Ауди.
Едва ли ще мога да ти помога много защото аз съм с КЕ Мотроник, а ти с Дигифан май.
Всички гадости се получиха след гърмеж на газовата (демонтирана, но късно). Опитвам да се ремонтирам собственоръчно, като ползвам инфо от руските форуми за VW и AUDI. Също и от бълг. форум за Ауди.
Едва ли ще мога да ти помога много защото аз съм с КЕ Мотроник, а ти с Дигифан май.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта