Съвет в избора на нов акумулатор за Голф2 1,6 75коня

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 12 юли 2007 11:47


juve написа:
Имахижуто са ми ясни на какви цени цени продават,чак официален представител....

Оффтопик: Е то в БГ във всеки град има по 1 абсолютен и единствен представител на дадена фирма , и то единствен в страната даже ;) Интересно ми е тогава кой продава културно АCdelco ? за науката разбира се , силвъра в моята вече е факт.....

Пак звучи като клише
ама всичко е менте
свещите,акумулатор,ремък
как дерат с финансов кремък!
нежно и съвсем без злоба
ни изтърсват здраво джоба
от "чужбина" и от тук
всичко е един боклук




Потребителски аватар
reinhard
Мнения: 1735
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 10:54
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот reinhard » Чет 12 юли 2007 11:55


:офф Май ще трябва раздел за нежна лирика - "Моторни песни" :) :) :)


Потребителски аватар
isho
Мнения: 30
Регистриран на: Съб 04 ное 2006 14:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот isho » Чет 12 юли 2007 13:29


Взех си вчера Gigawatt 60Аh (Чешки по лиценз на Бош), последните няколко месеца цените на акумулаторите се вдигат яко, преди 2 седмици за Искра 60Аh ми искаха 83лв сега същият е 96-99, даже на едно мясти ми искаха 105лв, това са им новите цени от понеделник. Монбат също от 1-ви август ще са с около 10% по-скъпи цени. Като до края на годината цените се очаквало да скочат с около 25-30%. :shock
Моят съвет към всички, които мислят скоро да си взимат нов акумулатор е да идат колкото се може по-скоро защото цените се покачват с дни. И това не е само за БГ акумулаторите ами за всички, цената на оловото на Лондонската борса много бързо се вдигала.
От Искра се отказах, защото вече от много места чувам не хубави отзиви, че много дефектирали и после големи мъки по гаранцията, не ти я признават и т.н.
Другото което е завода в Добрич е купен от Монтана и щяло в Добрич да се правят акумулатори само за камиони и рейсове, а в Монтана само за автомобили.

п.п. как да проверя кога е произведен акумулатори ми, пише ли го изобщо някъде ? :)


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Чет 12 юли 2007 16:39


isho написа:Взех си вчера Gigawatt 60Аh (Чешки по лиценз на Бош)

Няма да съжаляваш, аз съм с такъв повече от две години и нямам никакъв проблем. Само веднъж съм му доливал дестилирана вода след жегите миналото лято. ;)


Потребителски аватар
petko5
Мнения: 2926
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ААМ
Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора

Мнениеот petko5 » Съб 14 юли 2007 8:24


Колега isho това са цените на акумолаторите:
ИСКРА 62Ah -98лв
МОНБАТ 62h-98лв
GIGAWAT-също не са лоши, цената е около 104лв
Всичките са с 2г.гаранция


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Мнениеот moimoimoi » Нед 15 юли 2007 9:12


определено не сам за българските марки- монбат и искра, ама зависи кои колко пътя пали на ден.ако я припалжаш 1-2 пътя на ден са добри монбат и искта ,все пак са евтинки, а ако се купива вносен, то 100% трябжа да е ка4ествен като EXIDE,BOSCH,VARTA,ACDELKO.оня ден на новия ми пасат се скапа акумолатора-гледам по гаранционната карта е на 4 месеца?!, свалям го да го зареда и ко мислите ми тои лек като перце, и си жикам ясна работата-жносен ментак, отивам веднага и си купувам един EXIDE и няма проблеми


Потребителски аватар
ALESYZ
Мнения: 1155
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 19:13
Автомобил: BMW 525d
Двигател: M57D25 -01

Мнениеот ALESYZ » Съб 24 ное 2007 12:36


Да ъпна малко темата.Имам някакъв странен проблем с моя акумулатор.Тъй де, смених предишния с един BOSCH 55 Аh, от тези Silver серията.Значи това беше някъде края на август.Оттогава, това нещо ми прави номера.През един месец, отивам сутрин да запаля колата, няма никой, не мога и да я отключа, щото няма ток за алармата, нищо по таблото не свети.Акумулатора е с 3 г. гаранция, веднага в магазина.Убедиха ме, че нещо съм оставил включено, може и тъй да е било, незнам.Освен някой котлон може би.В акумулатора имаше съвсем малко ток, отказаха да го сменят, щото не бил под еди какво си ниво.Ок.Заредиха го и ми го върнаха.След месец, пак същата работа и пак същите разправии, убеждавания и т.н., зарадиха го и пак си го взех.Хубаво обаче, тия дни бях малко на скурзия, колата стоя един ден и половина без да я паля и вчера на обяд, влизам, завъртам, да ама не.Таблото свети, радиото свири, ама стартера няма ток за завърти.Опитва се, но не става.Намерих сервиз, акумулатор, запалих я, сложих моя и се прибрах. Ама ми дойде това вече в повече.В гаранцията пише, че ако падне тока под еди какво си ниво, сменя се.Да, ама не пада толкоз, а пък ми прави номера.Замерваха два пъти да няма скрит консуматор из колата, няма.И ся не искат да го сменят, щото не отговаря на условията.Тогаз прежалих 122 лв., не ми се иска да го правя пак, ама май ще се наложи.Някакъв акъл?Имам 5 ел.инструмента BOSCH в къщи, железни са.Но незнам вече, дали това важи във същата степен и за авточастите им.


Потребителски аватар
greda
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 04 сеп 2007 14:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот greda » Съб 24 ное 2007 17:43


Къде ходи да ти правят замерванията? В гаранционната карта има адреси на оторизирани сервизи. Ако се съмнаваш в компетентността на този - иди в друг. Във всеки от сервизите има силова вилка. След като се натовари акумулаторът с нея, би трябвало да се разбере дали е читав.
Колкото до "нивото на тока" - ако говориш за стартовия ток, той се мери преди и след товарене с вилка!!!
Другото което се мери е напрежението. Би трябвало да пише, че ако напрежението падне под 8 волта, но все пак има някакво напрежение т.е. веригата не е прекъсната, ще ти откажат рекламация, тъй като това може да стане единствено от изтощаване. Ако напрежението ти под 12,5 волта и над 8 (можеш да си го премериш с обикновен мултимер) това е притеснително и трябва да ги тормозиш да ти премерят акумулатора обстойно.


Потребителски аватар
ALESYZ
Мнения: 1155
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 19:13
Автомобил: BMW 525d
Двигател: M57D25 -01

Мнениеот ALESYZ » Съб 24 ное 2007 19:36


Ами тоя магазин си имат и сервиз и имали там някакъв уред на BOSCH за акумулатори.Двата пъти са го слагали на него, няма проблем.Колата гледаха, мериха, утечка търсиха, няма.Незнам и аз вече.Ама и тъй не става.Сега е добре, ама още веднъж да стане така и ще им го изхвърля пред сервиза и ще прежаля още кинти, нямам нерви вече да се занимавам.


greenbul
Мнения: 45
Регистриран на: Нед 30 апр 2006 21:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот greenbul » Съб 24 ное 2007 20:04


Ако те влече вземи си български 2-год гаранция и горе-долу толкова живот. Иначе можеш да се минеш да си вземеш Варта за 10тина лева отгоре - най-добрия акумулатор в света. БОШ и АцДелко са Варти - издържа към 10-тина години, аз имам моя от 8.


Потребителски аватар
ALESYZ
Мнения: 1155
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 19:13
Автомобил: BMW 525d
Двигател: M57D25 -01

Мнениеот ALESYZ » Нед 25 ное 2007 11:42


Мерси за предложението.Стига да е качествена стока, парите после ги мисля.Утре отивам до сервиза да им снеса новата новина от петък.


boi4eto
Мнения: 1518
Регистриран на: Нед 11 мар 2007 12:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чипровци

Мнениеот boi4eto » Вто 04 дек 2007 19:22


Днес си взех нов акумолатор, FAAM 70Ач,190лв.
Кажете си мнението за тази марка?
Изображение

Последна промяна от boi4eto на Съб 15 дек 2007 8:49, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
vw_Krasi_vw
Мнения: 667
Регистриран на: Сря 31 окт 2007 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен - VW GOLF III -1.8 ABS
Контакти:

Мнениеот vw_Krasi_vw » Сря 12 дек 2007 20:20


Здрасти,хайде сега казвайте какъв акумолатор да си купя до 150лв, че моя се скапа :D


Потребителски аватар
greda
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 04 сеп 2007 14:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот greda » Чет 13 дек 2007 8:38


vw_Krasi_vw написа:Здрасти,хайде сега казвайте какъв акумолатор да си купя до 150лв, че моя се скапа :D

Някой около 60 Ah до 150 лв :twisted:

Извинявай, но не се сдържах.
Сега сериозно - за тези пари можеш да вземеш български, Rombat, Shnaider (ако така се пише), Gigawatt и т.н. Моят съвет е за Gigawatt.
Успех.


Потребителски аватар
DJ_TOLYO
Мнения: 1245
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
Автомобил: Passat Variant
Двигател: 2E 1991
Местоположение: Търговище

Мнениеот DJ_TOLYO » Пет 14 дек 2007 16:13


А за моя 2Е мотор колко ампера ми трябва?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: mrsch66 и 44 госта