От зимата мотор4ето на вентилатора на парното започно много силно да бръмчи и да се тресе, особенно на последните 2 степени и когато е студено. Отворих капака и го погледнах, оказа се че луфта на Ротора, кудето и ветлото е много голям, какво може да се направи по въпроса. Изобщо ремонтира ли се това чудо?Може ли да се свали и сложно лки е? Моля някой който се е занимавал с ремонта на такова нещо да сподели опита си!!
Поздрави на всички участници!!
Проблем с мотора на парното при POLO 1.1, 91г.
- minimiro
- Мнения: 676
- Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
- Автомобил: Audi A3
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Ми по принцип има оправия ма си е голям гъзобрък
първо вадиш питата на парното, за целта требе да я откачиш от системата водната.....
После малко е голяма чурка докат извадиш целия блок в който е турбината, щот е наврян на ****** и с бая зор въртене и сучене излиза...
разглабяш блока
вади се самото двигателче с турбината
откачаш самата турбинка
двигателчето се разглабя и се сменят предната и задната втулка, сегашните са ти изядени/изпилени от стоманизираните пластини в които лагеруват един вид... после по обратния ред събираш и си готов, чува се само свистенето на въздуха......
Вариант 2, отиваш в моргата и почваш да си търсиш като внимателно пробираш да няма луфт на турбината, което си е рядкост...... щото и малък луфт да има - в не много далечно бъдеще ше достигне положението в което е сега твоето...
П.С. Аз лично пролетта избрах вариант 1, щото за вариант 2 в моргата направо се насраха - искаха некви луди пари
:
първо вадиш питата на парното, за целта требе да я откачиш от системата водната.....
После малко е голяма чурка докат извадиш целия блок в който е турбината, щот е наврян на ****** и с бая зор въртене и сучене излиза...
разглабяш блока
вади се самото двигателче с турбината
откачаш самата турбинка
двигателчето се разглабя и се сменят предната и задната втулка, сегашните са ти изядени/изпилени от стоманизираните пластини в които лагеруват един вид... после по обратния ред събираш и си готов, чува се само свистенето на въздуха......
Вариант 2, отиваш в моргата и почваш да си търсиш като внимателно пробираш да няма луфт на турбината, което си е рядкост...... щото и малък луфт да има - в не много далечно бъдеще ше достигне положението в което е сега твоето...
П.С. Аз лично пролетта избрах вариант 1, щото за вариант 2 в моргата направо се насраха - искаха некви луди пари

- g_velev
- Мнения: 109
- Регистриран на: Вто 01 мар 2005 14:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
- Контакти:
Ремонта вече го усъществих успешно. Беше се изяла до неузнаваемост предната втулка на капсулованото двигател4е на парното. Един съвет към хората които ще се пробват сами с ремонта на това чудо:
НИКОГА НЕ ЧУКАЙТЕ ПО ОСТА НА РОТОРА НА МОТОРЧЕТО, ЗАЩОТО ЩЕ МУ ПОВРЕДИТЕ РОТОРА.
Аз се разминах с пренавиване на ротора срещу 20 лв, понеже бяха му се накъсали проводниците влизащи към колектора от ударите с чука!!
Благодаря на всички, които ми помогнаха в начинанието!!!
НИКОГА НЕ ЧУКАЙТЕ ПО ОСТА НА РОТОРА НА МОТОРЧЕТО, ЗАЩОТО ЩЕ МУ ПОВРЕДИТЕ РОТОРА.
Аз се разминах с пренавиване на ротора срещу 20 лв, понеже бяха му се накъсали проводниците влизащи към колектора от ударите с чука!!
Благодаря на всички, които ми помогнаха в начинанието!!!
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 133 госта