Проект 1,6->1,8.Търся снимки на .....

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Чет 12 юли 2007 21:10


kav4o написа:Абе човек във форума имаше някой ,който беше направил тая трансформация 1.6-1.8,ако се не лъжа от Пазарджик беше.
Трябват ти комплект колянов вал,мотовилки,бутала,разпределителен вал!Мисля че и маховика и съединителя взеха от 1.8.За предпочитане е буталата да не са от РП щото знаеш там пак е 9:1.
А че главата на гти-то и ез са енакви доста бъркаш :wink:


Абе човек защо не четеш за какво става дума, ако си направиш труда да прочетеш всичко написано до сега а не да си кажеш това за което си мислиш ще е по-добре :x




Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Чет 12 юли 2007 21:28


възможно е разликата да идва от сгъстяването от към бутала (или камерата е по малка или буталото излиза по-нагоре към главата....) Това всичко е при положение че главите са 1 към 1 еднакви. Премери им камерите за всеки случай! а и камерата в буталото ..... сметни колко кубика ти е гарнитурата и ...... пиши пак.


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Чет 12 юли 2007 23:42


Glove написа:
kav4o написа:Абе човек във форума имаше някой ,който беше направил тая трансформация 1.6-1.8,ако се не лъжа от Пазарджик беше.
Трябват ти комплект колянов вал,мотовилки,бутала,разпределителен вал!Мисля че и маховика и съединителя взеха от 1.8.За предпочитане е буталата да не са от РП щото знаеш там пак е 9:1.
А че главата на гти-то и ез са енакви доста бъркаш :wink:


Абе човек защо не четеш за какво става дума, ако си направиш труда да прочетеш всичко написано до сега а не да си кажеш това за което си мислиш ще е по-добре :x

Нямам проблеми с четенето,мисля че се опитах да помогна а ти нещо се направи май.... :hmmmm


Потребителски аватар
VW-fenka
Мнения: 3007
Регистриран на: Съб 31 мар 2007 20:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: London
Контакти:

Мнениеот VW-fenka » Съб 14 юли 2007 15:03


kav4o написа:
Glove написа:
kav4o написа:Абе човек във форума имаше някой ,който беше направил тая трансформация 1.6-1.8,ако се не лъжа от Пазарджик беше.
Трябват ти комплект колянов вал,мотовилки,бутала,разпределителен вал!Мисля че и маховика и съединителя взеха от 1.8.За предпочитане е буталата да не са от РП щото знаеш там пак е 9:1.
А че главата на гти-то и ез са енакви доста бъркаш :wink:


Абе човек защо не четеш за какво става дума, ако си направиш труда да прочетеш всичко написано до сега а не да си кажеш това за което си мислиш ще е по-добре :x

Нямам проблеми с четенето,мисля че се опитах да помогна а ти нещо се направи май.... :hmmmm

Колега , kav4o!!! Наистина ли смяташе, че Glove не е чел тази тема за която му казваш....от мнооого отдавна той чете този форум.Това, че няма много мнения не означава, че е във форума от скоро. Той прекрасно знае какво му е необходимо за да направи тази трансформация. Има съвсем други въпроси към колегите.... И как се опита да му помогнеш, като му кажеш, че някой във форума бил направил това и имало др тема.. и да му кажеш Да използва търсачката.Страшна помощ. Сега ще ти копирам неговите конкретни въпроси :

:arrow:
Glove написа:Добре колеги до тук никой не спомена нищо за гарнитура от алуминй и подложка от неръждавеика, защото по стандарт наща гарнитура е 1.75мм. :shock


:arrow:
Glove написа:
ivkata написа: Колега,защо са ти тия подложки,гарнитури :roll: и тем подобни,турбо проект ли замисляш....обясни по подробно!? :wink: Така едва ли някой може да ти даде съвет като не знае за какво става въпрос! :wink:


Добре ето малко повече инфо: Замислил съм да стане от 1.6-1.8 но освен това искам да му повиша степента на сгъстяване от 9:1 на 10:1, не съм сигурен за 1,8 дали не е със 10:1 но и ми се струва доста дебела тази гарнитура от 1.75мм, другото е че искам да постигна коне от порядъка на 100-110к.с. доколкото знам моята глава и тази на 113к.с. 8V е еднаква само дето едното е инжекция а мойта е карбуратор, проблема е в това че има разлика в ъгала на гърбиците за карбуратор и инжекцион, а освен ъгъла има и разлика в остротата на гърбицата. Та затова искам да разбера от каква кошница да се търси вал, а и затова се интересувам за гарнитурата и какво евентуално ще се получи.


:arrow:
Glove написа:Добре колеги разкажете като за новобренец как се променя степента на сгъстяване от 9:1 на 10:1, нещо не можах да схвана. Главата на мойта кошница и на 1.8 ABS са еднакви, но EZ е със 9:1 а ABS е 10:1 от къде идва разликата, а аз съм си намерил блок с бутала, колянов вал и т.н. без глава от Scirocco JH а той е с 8,5:1. А сега де? :предавам се


Glove иска да разбере за сгъстяването, а не как се правело трансформация 1.6 => 1.8 ...Преди да казваш на някой ,че не е проврил в търсачката и излишно да му спамиш темата по-добре прочети пак и най-добре ако не можеш да помогнеш да не пишеш... за да не пишеш после:
kav4o написа:..ти нещо се направи май.... :hmmmm
:wink: Надявам се да не се разсърдиш ..нищо лично.Просто ти обясних ,защо се е направил...за да видиш, че има причина


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Съб 14 юли 2007 17:45


Наистина не съм го разбрал,но темата я чета от самото начало и не ми хареса като каза,че не съм я чел....
Мисълта ми беше за увеличаването на обема има човек ,който може да разпитва на дълго и на широко за проекта,щото не е толкова лесно както някой си го представя-взимаш от единия и слагаш на другия.Чатите са втора употреба и някои имат значително износване.
Но щом вече има цял 1.8 блок,буталата явно ще се сменят с такива от гти или 1.8 карб(както каза bobby-по каталог най-добре се сравняват).
И не на последно място трябва да знае да ли има разлика в камерата на главите,не да си търси белята с хоум мейд гарнитури от неръждавейки.
Glove иска да разбере за сгъстяването, а не как се правело трансформация 1.6 => 1.8 ...Преди да казваш на някой ,че не е проврил в търсачката и излишно да му спамиш темата..

Във въпроса е отговора-вече сигурно няма човек,който да не знае за сайта www.doppel-wobber.de и точно в трансформацията с подходящите части е сгъстяването ма мотора :) ...И не спамя в сериозни теми :wink:
Надявам се сега поне малко да съм бил от полза,макар и със скромни познания 8)


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Съб 14 юли 2007 21:49


Glove значи двигател 1,8 8клапана било то карбуратор или механичен инжекцион търпи р.валове до към 288-290 градуса при което обаче ти заминава празния ход,вдига зверски разхода но за сметка на това върви може би повече от КР. За твоя случай си намери вал от EV GZ PB или PF сменяш колектора с двуцевен следователно и двуцевка,слагаш нормална гарнитура на главата и ще усетиш разликата. Трябва много труд но после ще си удовлетворен :)


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Съб 14 юли 2007 22:47


Фауве фенке.. и той не е прав.. 5 пъти пита едно и също нещо.. аз му показах къде евентуално е разликата.. след 1 мнение пак пита къде е разликата. Просто трябва да се вниква в това което пишем иначе смисъл няма... а повярвай ми .. има адски много теми тук за такава трансплантация


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Съб 14 юли 2007 22:50


Stenly написа:Glove значи двигател 1,8 8клапана било то карбуратор или механичен инжекцион търпи р.валове до към 288-290 градуса при което обаче ти заминава празния ход,вдига зверски разхода но за сметка на това върви може би повече от КР. За твоя случай си намери вал от EV GZ PB или PF сменяш колектора с двуцевен следователно и двуцевка,слагаш нормална гарнитура на главата и ще усетиш разликата. Трябва много труд но после ще си удовлетворен :)


Е това вече е смислен отговор :respect , а случайно да имаш инфомация кой вал с какви градуси е и на кой тип мотор е!


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Съб 14 юли 2007 23:29


Stenly написа:..... сменяш колектора с двуцевен следователно и двуцевка...... :)
Е не видя ли как върви и с еднцевен :wink: ,мисля че сток PB (поне тия който са ми попадали) ще ги хапна!!! :twisted:


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Нед 15 юли 2007 8:44


ЪЪъ еее прав си Ивка върви много :) а колектора на РП се е оказа двуцевен пак нищо че е с леща вътре има преграда но подредбата му е 1 + 2 и 3+4 може и да свърши работа на колегата на мене ми е останал в нас.
@Glove да ти кажа и аз се бях доскоро поинтересувал за сток градусите на заводските валове но не намерих инфо но предполагам са около 245-250 някъде. Забравил съм да ти кажа че и от 2Е мотор става вал даже най добрия вариант е това.


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Нед 15 юли 2007 16:54


Това е добре като казваш 2Е имаш предвид 2литра 85kw който е пълна инжекция 8V

Последна промяна от Glove на Нед 15 юли 2007 17:45, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Нед 15 юли 2007 17:25


Glove написа:Това е добре като казваш 2Е имаш предвид 2литра 85кс който е пълна инжекция 8V


115 коня дигифант-а 8 клапана


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Пон 16 юли 2007 22:45


Добре от доста четене глава боли и се научава това онова, след като разбрах от какво се определя степента на сгъстяване, имам следния въпрос. Какво ще се получи ако буталото няма горивна камера( е гладко ) и когато е в ГМТ всичко е равно?
Ето това:Изображение


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Вто 17 юли 2007 19:34


Какво става колеги не е ли интересно вече, това е интересен въпрос?
mod edit: musura


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Вто 17 юли 2007 22:38


Glove написа:Какво става колеги не е ли интересно вече, това е интересен въпрос?


Какво му е интересното? Горивната камера просто не е в буталото, а в главата :idea:

Няма начин вобще да няма горивна камера, защото горивната смес все пак има някакъв обем и неможе да се сгъстява до безкрайност :idea:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта