Съвет за Пасат

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
pasajero
Мнения: 42
Регистриран на: Чет 28 сеп 2006 11:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Съвет за Пасат

Мнениеот pasajero » Пет 13 юли 2007 12:16


Здравейте, карам пасат 1.9 AAZ 2-ka.Предницата му е безпроблемна, карам го от 3 години.
Дойде времето да си вземам друга кола - пасат 4 (дай боже всекиму)
Нещото което ме притеснява на 4 та е предница с нейните алуминиеви щангички които се разбиват лесно а струват скъпо.
Въпроса ми е всички 4 - ки ли са с такова окачване или само след 99 година?
Тези с по-старото окачване по здрави ли са или и те имат същия проблем?
Ако някои ги знае тези неща сега му е времето да ги напише, много ще съм му благодарен




Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пет 13 юли 2007 12:38


Айде първо да изясним други неща. Това, което си карал (с двигател ААZ) е Passat B3. Това, което искаш да вземеш, е Passat B5. Справка - ТУК. Въпросният B5 се произвежда от октомври 96 година до юли 2000 година. През всичкото време с носачи от алуминиева сплав (разбиват се не носачите, а шарнирите , които са залети с тая сплав и по тая причина се сменят носачите). Има отделни екземпляри, на които носачите са стоманени. От август 2000 година до февруари 2005 се произвежда модела B5.5 (B5GP), на който окачването е абсолютно същото като на B5.
Както на всяка марка и модел кола, в първите години на производство се появяват проблеми, които се налага да се "изчистват". Това го има и при фирмата Volkswagen, модела Passat и модификацията B5. Затова за препоръчване са не по-ранните издания, а по-късните (т.е. не 96-97 година, а 99-2000) - освен по-краткия живот и евентуално по-малкото километри, в по-новите ще са изчистени евентуалните проблеми.
В модела B6 (в производство от март 2005) предното окачване вече не е с прословутите носачи, а е традиционния "Макферсон" (което е наименование на тип окачване, а не на тампон !).


Потребителски аватар
jivkojj
Мнения: 318
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 13:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Kassel-DE / Варна

Мнениеот jivkojj » Пет 13 юли 2007 12:50


gr_kanev написа:............
В модела B6 (в производство от март 2005) предното окачване вече не е с прословутите носачи, а е традиционния "Макферсон" (което е наименование на тип окачване, а не на тампон !).


В тоя ред на мисли, има ли разлика в возията на Б5 и Б6? Все пак се твърди че тея 8 носача значително подобрявали возията, което и аз съм усетил (особено един път като се наложи на да карам по чакъл) или по-агресивно влизане в завой.

Иначе по въпроса - на колата която си купих, досега не са сменяни носачи, а е на 190 000км. Като я гледаха - казаха, че десния голям носач вече е тръгнал, но все още не се усеща от вътре.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Пет 13 юли 2007 13:23


Като я гледаха - казаха, че десния голям носач вече е тръгнал, но все още не се усеща от вътре.

Е, случил си на кола..... а носача е тръгнал...... лошото става когато стигне.... с нашият жизнен стандарт ( е за някои де ;) ) ще е много лошо да го подемат едни момчета с едни грамадни финансови секири и да му направят портфейла на салата ( кеф ти шопска, кеф ти овчарска...) ..... :wink: :wink: :lol:


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пет 13 юли 2007 13:41


jivkojj написа:В тоя ред на мисли, има ли разлика в возията на Б5 и Б6? Все пак се твърди че тея 8 носача значително подобрявали возията, което и аз съм усетил (особено един път като се наложи на да карам по чакъл) или по-агресивно влизане в завой.

Ами честно да си кажа, не съм се возил още в Б6, и не знам как вози. Но си мисля, че след като в Б6 са се върнали към окачване тип "Макферсон" (и напречно разположения двигател), са направили нужното за да има добро возене колата.


naskocanada
Мнения: 25
Регистриран на: Сря 30 май 2007 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот naskocanada » Нед 15 юли 2007 21:54


gr_kanev написа:
jivkojj написа:В тоя ред на мисли, има ли разлика в возията на Б5 и Б6? Все пак се твърди че тея 8 носача значително подобрявали возията, което и аз съм усетил (особено един път като се наложи на да карам по чакъл) или по-агресивно влизане в завой.

Ами честно да си кажа, не съм се возил още в Б6, и не знам как вози. Но си мисля, че след като в Б6 са се върнали към окачване тип "Макферсон" (и напречно разположения двигател), са направили нужното за да има добро возене колата.

а само да питам разположението на мотора има ли значение за возията и разбира се за живота на окачването



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта