здравеите
писано е много за маслото,но като моето животно няма
компресията е над 11.6 на всеки от цилиндрите, смених гумички на клапаните и като му дам гас зад мен димна завеса в бяло
харчи около 1л. на 1000км.
даите савет
гори масло за страх
-
- Фотограф на VWClubFest
- Мнения: 2271
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Фотограф на VWClubFest
- Мнения: 2271
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
колега ако ме лаже манометъра/т.е.два/ и аз ви лъжа
мерих първо на топъл мотор с един манометър и ми показа
/1/-11.6 /2/-11.8 /3/-12.0 /4/-11.8
след два три дни взех от един приятел манометър и на сутринта /мотораът не беше пален от предишния ден/ми показа между 11.6 и 11.8 на цилиндрите
дано поне единя не ме е излагал с много
мерих първо на топъл мотор с един манометър и ми показа

/1/-11.6 /2/-11.8 /3/-12.0 /4/-11.8
след два три дни взех от един приятел манометър и на сутринта /мотораът не беше пален от предишния ден/ми показа между 11.6 и 11.8 на цилиндрите
дано поне единя не ме е излагал с много
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
колега за да провериш сигментите дали са за смяна - на топъл мотор мериш първо цилиндъра със газ до долу /напълно отворен дросел/, след което слагаш със една спринцовка в цилиндъра малко масло и ако вдигне налягането след тази интервенция значи маслени сегменти са за смяна.
п.п.Ако има издухан сегмент като сложиш масълце и то уплътнява отгоре, лошото е че после пуши повечко докато изгори маслото в цилиндъра.
Ако няма съществена разлика в компресията с и без масло, значи вероятно водачи на клапаните имат луфтове и оттам харчи масло.
п.п.Ако има издухан сегмент като сложиш масълце и то уплътнява отгоре, лошото е че после пуши повечко докато изгори маслото в цилиндъра.
Ако няма съществена разлика в компресията с и без масло, значи вероятно водачи на клапаните имат луфтове и оттам харчи масло.
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: Пет 16 дек 2005 21:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колега, проблемите може да са навсякъде. Трябва комплексно да я погледне/отвори майстор.
Всеки казва по-нещо вярно, но без майстор и отваряне няма да мине.
Проблемът може да е (от горе на долу)
-гумички на клапани (при смяна може да е скъсана някоя или да е дефектна). ако гори от един цилиндър свеща ще покаже.
-водачи на клапаните
- гарнитура на главата
- сегменти - МАСЛЕНИ, т.е. компресионните може да са добре, а маслените - НЕ. Може да са износени, а може и да са се спекли от некачествено масла и филтри
- и накрая може цилиндрите да са износени (най-скъп вариант) - отиваш на истински основен ремонт.
Ориентировачна цена на части с труд (без последния вариант) 300+ лв.
Всеки казва по-нещо вярно, но без майстор и отваряне няма да мине.
Проблемът може да е (от горе на долу)
-гумички на клапани (при смяна може да е скъсана някоя или да е дефектна). ако гори от един цилиндър свеща ще покаже.
-водачи на клапаните
- гарнитура на главата
- сегменти - МАСЛЕНИ, т.е. компресионните може да са добре, а маслените - НЕ. Може да са износени, а може и да са се спекли от некачествено масла и филтри
- и накрая може цилиндрите да са износени (най-скъп вариант) - отиваш на истински основен ремонт.
Ориентировачна цена на части с труд (без последния вариант) 300+ лв.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 32 госта