Въпрос за бутала

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Въпрос за бутала

Мнениеот Stenly » Нед 15 юли 2007 20:07


Здравейте значи искам някой ако има информация да ми помогне понеже се чудя кой от двата вида бутала да сложа за по оптимална степен на сгъстяване.
Другия ми въпрос е едното бутало незнам от какъв мотор е понеже го свалих от мотор с механична инжекция 112кс. но незнам мотора преди да го купя дали е отварян дали е маймунчено по него нещо и така нататъка.Номера на мотора не може да се види понеже блока е ръждясал,следователно не мога да установя кода.
Та ето две снимки на буталата. Лявото бутало е това което е от мотора без номер а другото е от RP мотор. Това от РП мотора е по тежко с около 60-70 грама от другото,мерих ги. Горивните камери на дълбочина са еднакви но това бутало от мех.инжекция е с по голям диаметър на горивната камера. Личи на снимките.А главите и на RP и на механичния инжекцион са с еднакви по големина клапани и горивни камери.
Ако може някой да ми помогне с кои бутала ще работи по оптимално мотора.
Пак пиша- ЛЯВОТО БУТАЛО незнам от какъв мотор е другото е от RP
Изображение
Изображение

Последна промяна от Stenly на Нед 15 юли 2007 21:40, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Нед 15 юли 2007 21:21


Stenly,ето ти снимки на буталата на EV ,не съм ги мерил но мисля че камерите им са по плитки от тези бутала дето си показал! :roll: Изображение Изображение Ето и снимка на главата на EV за сравнение :wink: Изображение


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Нед 15 юли 2007 21:33


Да главата е абсолютно същата.
М/у другото колегата от който купих (EV-то) също сподели че голфа на който е бил мотора вървял по същия начин като твоя след 3000-3500об откача а е с по дълбоки бутала, :roll: странно .
Мерих коляновите валове едни и същи са:) поне за това съм сигурен.


Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Пон 16 юли 2007 9:29


според мен колата ще върви с буталата с по-малка горивна камера(диаметър), щото се вдига степента на сгъстяване :roll:


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Пон 16 юли 2007 19:50


Реших да сложа буталата от РП макар и по тежки но с по малък диаметър на горивната камера който компенсира по голямата дълбочина донякъде в сравнение с другото бутало. Сега буталата са подложени на усилено почистване ;)


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Пон 16 юли 2007 20:35


Stenly написа:Реших да сложа буталата от РП макар и по тежки но с по малък диаметър на горивната камера който компенсира по голямата дълбочина донякъде в сравнение с другото бутало. Сега буталата са подложени на усилено почистване ;)

Стенли,защо не измериш с течност вместимостта на горижните камери на двете бутала-не ми се вярва това дето не го знаеш от какво е да е с по-голяма камера,но мисля че то ще е по-добрият вариант,заради по-ниското тегло.Сигурно знаеш,че тези грамове стават много повече като се развъртят с няколко хиляди оборота :wink:


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Пон 16 юли 2007 21:26


Кавчо камерата на РП е по малка мерих я и с течност и с шублер може да са по леки онея бутала но пък с тая голяма горивна камера ми се струва че ще падне степента на сгъстяване.А по голямото тегло на буталото на РП идва от това че в биелата на РП има канал за масло който маже пистонния болт на буталото а другата биела го няма това каналче и е по тясна личи на снимките.


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Пон 16 юли 2007 23:43


Stenly написа:Кавчо камерата на РП е по малка мерих я и с течност и с шублер може да са по леки онея бутала но пък с тая голяма горивна камера ми се струва че ще падне степента на сгъстяване.А по голямото тегло на буталото на РП идва от това че в биелата на РП има канал за масло който маже пистонния болт на буталото а другата биела го няма това каналче и е по тясна личи на снимките.

Ок,щом е така добре.Не знаех че са с по-голяма камера,но това според мен значи че са от по-слаб мотор-може би gx,нещо от единица или скироко..но няма значение :oops: :wink: Успех нататък и да ни информираш как върви :D


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Пон 16 юли 2007 23:50


kav4o написа:
Stenly написа:Кавчо камерата на РП е по малка мерих я и с течност и с шублер може да са по леки онея бутала но пък с тая голяма горивна камера ми се струва че ще падне степента на сгъстяване.А по голямото тегло на буталото на РП идва от това че в биелата на РП има канал за масло който маже пистонния болт на буталото а другата биела го няма това каналче и е по тясна личи на снимките.

Ок,щом е така добре.Не знаех че са с по-голяма камера,но това според мен значи че са от по-слаб мотор-може би gx,нещо от единица или скироко..но няма значение :oops: :wink: Успех нататък и да ни информираш как върви :D
И аз това му казах :wink: предполагам че мотора не е EV ,за какъвто са му го продали :evil:!Бачкай не се предавай,ако трябва по нататък ще го ъпгрейдваш :twisted: ,и смени заглавието на темата вече!!! :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта