Моля за компетентно мнение...

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
boiski
Мнения: 22
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 9:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Моля за компетентно мнение...

Мнениеот boiski » Съб 14 юли 2007 15:18


Здрасти колеги, дойде време да сменям ангренажа и вчера го смених, мотора е 1.6 TDI . Но сега немога да си обясня
защо трака по силно от преди? Направо съм бесен като (ярмомелка) е + това пуши черно.... Знаете ли на какво може да се дължи това
Ще ви бъда адски Благодарен ако по някакъв начи оправя това...




Потребителски аватар
Golf_Bora
Мнения: 168
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bg

Мнениеот Golf_Bora » Съб 14 юли 2007 15:36


Не съм специалист но нека ти видят центровката зацепването на ремъка може би не са уцелили зъбите с 1


Потребителски аватар
sharan4e
Мнения: 85
Регистриран на: Съб 24 фев 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот sharan4e » Съб 14 юли 2007 16:26


Центровка 100% :heavymetal: Според мен не са зацепили правилно нафтовата помпа и от там по силен шум и повече гориво :wink:


Потребителски аватар
boiski
Мнения: 22
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 9:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот boiski » Съб 14 юли 2007 16:36


Да ви кажа и аз имам това съмнение за горивната помпа защото като я зацепвахме помпата не доиде на белег с един зъб, НО колегата които ми показваше как стават тези работи ми каза че не е фатално и че после ще се компенсира с леко завъртане на помпата (Предварение - Закъснение) Мислите ли че този един зъб ми бърка цялата работа ????? Аз също искам да попитам дали знаете някакви схеми , таблици в които са описани тези белези особенно на маховика... аз съм с ауди но то няма разлика предполагам?


Потребителски аватар
boiski
Мнения: 22
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 9:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот boiski » Съб 14 юли 2007 18:44


Добре след като не ми е зацепена правилно помпата и сега трака повече пт преди - Има ли вероятност да се прецака нещо ???


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Съб 14 юли 2007 18:55


ами зависи колко ти е предварението
аз съм виждал с4упен мотор от такава самодеиска смяна :wink:


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Съб 14 юли 2007 19:32


Е добреде милиони ли взима за смяна на ремък в сервиз ??? Въпреки че ръцете не са ми завряни в гъзъ , си карам мойта на майстор защото не ми се прави мотор заради глупости :!: Помпата не е зацепена правилно 100% щом пуши повече от преди :idea:


Потребителски аватар
boiski
Мнения: 22
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 9:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот boiski » Пон 16 юли 2007 7:33


Проблема го оправох още на следващия ден , свалих ремъка и си зацепих помпата в момент на впръскване на 1ви цилиндър и сега мърка както преди. Благодаря за съветите и за съпричастността.


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Пон 16 юли 2007 11:25


Едно лично мнение ако един зъб не е проблем защо вобще се прави по белези всеки да слага както реши па после ще компенсираме от помпата :lol: сменяй майстора.


Потребителски аватар
Kartala
Мнения: 660
Регистриран на: Съб 07 юли 2007 17:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Мнениеот Kartala » Пон 16 юли 2007 11:44


колега мойта беше изместена с половин зъб и как турмеше а си представям с 1 или повече как ще е само от центровката ти е тва тракане и пушене



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: deas, georgi_1986, pe6o__, TheEx0rcist и 199 госта