проблем с паленето

Техническа и сервизна информация за Passat
One
Мнения: 3591
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот One » Сря 27 юни 2007 8:15


и аз имам същия проблем с клемореда, кога се напече колата - не ърбайтен
виден жичкаджия ми каза, че повечето на паязара клемореди вече са пълен боклук
и заложих на бутон ;)
сега с клююча давам на контакт и паля с бутон - гъзар :) :) :)




Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Сря 27 юни 2007 8:20


One написа:и аз имам същия проблем с клемореда, кога се напече колата - не ърбайтен
виден жичкаджия ми каза, че повечето на паязара клемореди вече са пълен боклук
и заложих на бутон ;)
сега с клююча давам на контакт и паля с бутон - гъзар :) :) :)
да де,ама от кой път палиш mhihi mhihi mhihi


One
Мнения: 3591
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот One » Сря 27 юни 2007 8:38


LILO&STICH написа:
One написа:и аз имам същия проблем с клемореда, кога се напече колата - не ърбайтен
виден жичкаджия ми каза, че повечето на паязара клемореди вече са пълен боклук
и заложих на бутон ;)
сега с клююча давам на контакт и паля с бутон - гъзар :) :) :)
да де,ама от кой път палиш mhihi mhihi mhihi

от 1/4 оборот
що ?????????


Потребителски аватар
kbot
Мнения: 389
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
Контакти:

Мнениеот kbot » Сря 27 юни 2007 8:43


One написа:...
сега с клююча давам на контакт и паля с бутон - гъзар :) :) :)


А да си обърнал внимание, че има разлика: например при палене от ключ на всичко друго се прекъсва тока? Аз от мързел карах с бутон няколко месеца и си натворих куп проблеми.
Това нещо струва към 12лв. "made in germani" и се сменя за 10 мин.


One
Мнения: 3591
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот One » Сря 27 юни 2007 8:46


kbot написа:
One написа:...
сега с клююча давам на контакт и паля с бутон - гъзар :) :) :)


А да си обърнал внимание, че има разлика: например при палене от ключ на всичко друго се прекъсва тока? Аз от мързел карах с бутон няколко месеца и си натворих куп проблеми.
Това нещо струва към 12лв. "made in germani" и се сменя за 10 мин.

ми при мне и с бутон си гаси всочко докато запали :) :) :)
а иначе ако ми кажеш откъде мога да си набава истински клеморед , а не ментак ще си го оправя разбира се:)


Потребителски аватар
kbot
Мнения: 389
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
Контакти:

Мнениеот kbot » Сря 27 юни 2007 9:13


Аз го купих от едно магазинче в Дружба (не знам дали е менте, но вече цяла година си работи нормално) Според мене това с ментетата е повече мит отколкото истина. Другия вариант е Юнитрейд - няма да е повече от 30лв. и ще е "истинско"


Потребителски аватар
dimax
Мнения: 38
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 8:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dimax » Сря 27 юни 2007 15:45


Вчера проверих и "оригиналния" в Юнитред е 47,00 лв. :horror: :horror: :horror:
В ЕЛИТКАР е 15,40лв., кой е истински и какъв избор да направим е личен избор !


Потребителски аватар
Asen_D
Мнения: 2239
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Asen_D » Сря 27 юни 2007 22:21


Ауто + - 32 лв.


One
Мнения: 3591
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот One » Чет 28 юни 2007 8:29


kbot написа:... Според мене това с ментетата е повече мит отколкото истина. "


човече шегуваш ли се ?
живеем в страната на неограниченото менте ....


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Чет 28 юни 2007 8:51


А защо не febi bilstein вече на три коли слагам никой не се е оплакал,едната е опел а на тях много им нагаря сектора за консуматорите ,вече една година без проблем върви.


One
Мнения: 3591
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот One » Чет 28 юни 2007 8:54


dimax написа:Вчера проверих и "оригиналния" в Юнитред е 47,00 лв. :horror: :horror: :horror:
В ЕЛИТКАР е 15,40лв., кой е истински и какъв избор да направим е личен избор !

а кой е истниския телефона на юнито , че тези дето ги има са на омв бензиностанция :)


Потребителски аватар
jeronimo93
Мнения: 24
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 22:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот jeronimo93 » Нед 01 юли 2007 6:32


Аз вече минах по този път - оказа се клеморед. При наличие на всички инструменти работата става за половин час срещу 12 лв. за нов клеморед - полски.
Как става пише тук: http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... opic=50180.
Много благодаря и на znainainai от нашия форум :bowdown :drunk


Потребителски аватар
dimax
Мнения: 38
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 8:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dimax » Пон 02 юли 2007 16:54


Откъде си закупил този полския за 12 лвл ????


Потребителски аватар
manito
Мнения: 9
Регистриран на: Пет 14 окт 2005 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот manito » Пон 16 юли 2007 17:50


а тази втулка, която държи конзолата има ли нещо което я държи или е набита, че нещо мойта немога да я сваля !? те скобите се пре**баха ама втулката не излиза :shock

Изображение

да я почвам ли с варията?


Потребителски аватар
olele39
Мнения: 425
Регистриран на: Съб 26 авг 2006 17:32
Автомобил: Sharan
Двигател: AUY 4motion
Местоположение: СОФИЯ Мл.1

Мнениеот olele39 » Пон 16 юли 2007 18:24


Тази втулка е просто набита и се вади със зор или с чалъм. Ваското ми обясни по телефона, че има специална скоба за вадене на тези втулки. Автоключарите имат такива. Аз си направих от по-дебела ламарина нещо като 2 черупки с уши за стягане с болт и гайка около задната част на втулката (зад ръбчето на конуса). Така обикновената трикрака скоба хваща здраво, без да изплъзва и вади "трудната" втулка без проблеми.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта