Проблем със съединител...
- CRX Racing
- Мнения: 1246
- Регистриран на: Вто 11 апр 2006 19:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Проблем със съединител...
Колата без проблем потегля на първа, след като сменя на втора ускорява бавно, а двигателя се товари все едно е на празен ход, същото се получава при 3,4,5-а скорост. Казаха ми, че мога да проверя дали е заминал съединителя, като запаля колата да включа на 5-та и да дръпна ръчаната. Ако колата изгасне значи е жив. Също така върти гуми на 1-ва. Дали е заминал или ...
- CRX Racing
- Мнения: 1246
- Регистриран на: Вто 11 апр 2006 19:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Gesha_GTI написа:Ми колега ако е тръгнало да заминава феродото ще буксува на по-високите скорости не още от първа.Ръчната включваш ТРЕТА газ до около 3000-3500 и ако продължи да работи е отишъл
Благодаря за бързия отговор

Ще ме ориентираш ли горе долу в цената?
Карах така 70 км докат се прибера, проблем ли е?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
CRX Racing написа:Карах така 70 км докат се прибера, проблем ли е?
Проблем би се получил ако нитовете на феродовия диск са се показали и са триели в огледалния.
Но тъй като така или иначе желателно е да се сменя комплект -> няма грижи за останалата част от оборудването на колата.
Все пак, пробвай това с ръчната и трета предавка.
Доколкото съм чел из форума- цена около 350 лв. заедно с монтажа е целия комплект и то качествен.
- CRX Racing
- Мнения: 1246
- Регистриран на: Вто 11 апр 2006 19:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Пробвах да я изръчкам, ама не ускорява както преди, двигателя си ръмжи все едно е на празен ход, а ускорява по-бавно...
Също така опитах това с ръчната, но на пета и загасна
Също така опитах това с ръчната, но на пета и загасна

Последна промяна от CRX Racing на Съб 14 юли 2007 23:25, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Люк,Валео,Закс,ала-бала - около и над 200 кинта комплекта.Има и други по-евтини.Естествено по-скъпото е по-убаво,стига да не е ментак. Китайски - към 100 лв комплекта. Да не се объркаш да си вземеш Руен,че дори китайците са в пъти по-добри.
То май аксиален лагер няма,по спомени АБС е с обратния притискател,диаметър на феродото 210 мм (и аз съм с такъв,само че при мен диаметърът е 200).
Работата - 70-90-100 лв.
Успех!
То май аксиален лагер няма,по спомени АБС е с обратния притискател,диаметър на феродото 210 мм (и аз съм с такъв,само че при мен диаметърът е 200).
Работата - 70-90-100 лв.
Успех!
- CRX Racing
- Мнения: 1246
- Регистриран на: Вто 11 апр 2006 19:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- iceto_666
- Мнения: 207
- Регистриран на: Съб 07 юли 2007 15:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
като караш така ватре в купето не ти ли намирисва на изгоряло феродо защото аз преди имах една алфа 175 и проблема беше същия и в купето смардеше яко на феродоCRX Racing написа:Пробвах да я изръчкам, ама не ускорява както преди, двигателя си ръмжи все едно е на празен ход, а ускорява по-бавно...
Също така о
питах това с ръчната, но на пета и загасна
- CRX Racing
- Мнения: 1246
- Регистриран на: Вто 11 апр 2006 19:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- CRX Racing
- Мнения: 1246
- Регистриран на: Вто 11 апр 2006 19:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
emo-gar написа:Така отведнъж да откаже, да не би да изпуска семеринг на скор. кутия , което да води до омасляване, при мен май е така , просто проверете и това
Днеска бях при Ники и е съединителя. Утре купувам и пак при него ще тичам. Благодарско на всички, благодаря и на niksi че се отзова на проблема ми

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 92 госта