waradin написа:като цяло октановото число на гаста е по малко от на бензина
Аз пък знам,че октановото число на гаста е по-голямо от бензина,но детонацийте са по-слаби и от там идва разликата.Може и да бъркам
waradin написа:като цяло октановото число на гаста е по малко от на бензина
gti написа:waradin написа:като цяло октановото число на гаста е по малко от на бензина
Аз пък знам,че октановото число на гаста е по-голямо от бензина,но детонацийте са по-слаби и от там идва разликата.Може и да бъркам
Anonymous написа:gti написа:waradin написа:като цяло октановото число на гаста е по малко от на бензина
Аз пък знам,че октановото число на гаста е по-голямо от бензина,но детонацийте са по-слаби и от там идва разликата.Може и да бъркам
hora gasta ne sadarja sastavkata OKTAN taka 4e niama oktanovo 4islo a drug e vaprosa 4e gasta e po nisko kalori4no gorivo i saotvetno kolata ne varvi kato na benzin
Krass написа:Имам една голяма молба към вас колеги.
Имам Венто, 1.8 моно и го карам малко повечко и бенза ми идва соленичко...Та питането ми е какво ви е мнението за газовите уредби-плюсове и минуси?
За парите е ясно че е на далавера газта-ама ми приказват,може да гръмне,износва двигателя и така нататък.
Искам да чуя и вас преди да взема решението
netizen написа:На същата кола имам сложена газова уредба StarGas + емулатор на ламбда сонда + емулатор на дюзата + JetSpark , резултата е, че колата си върви идеално ~190km/h макс. скорост. Ускорява доволно добре, особено ако и пуснеш повечко газ и превключиш JetSpark-a на метан (окъсяваш джъмпера). Проблема който се проявява е като на всички коли на газ - започва да не върви като хората на бензин... ама то не може хем душата в рая, хем .... Mr Green Fun
Върни се в “Автогазови уредби”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта