
Проблем голям голфа гори много никои неможе да разбери защо
- BORISLAV_BINEV
- Мнения: 140
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 0:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Проблем голям голфа гори много никои неможе да разбери защо
момчета изкам да попитам карам голф 3 1 и 6 101 konq 97 изкарва ми разход 15 без да пускам климатик градско всички които го гледаха казвате перфектен е по вси4ки параграфи необяснимо е защо гори толкова цяла стара загора го гледа никои неможе да разбере не ми се продава голфа е 1 път ама ... някои ако е страдал от моя проблем моля помагаите 4е трябва да слагам табелата 

-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Ще ти дам списък от възможните причинители,на които трябва да се обърне внимание.Само да не се шашнеш:
1.Въздушен филтър.
2.Маркучи по въздушната система - наличие на отвори и съответно нехерметизирани.
3.Датчик темп.на двигателя (антифриза).
4.Налягане на горивото и регулатор на налягането.
5.ТПС.
6.Инжектори.
7.МАФ сензор.
8.МАП сензор.
9.Датчик темп.на входящ въздух.
10.Ламбда сонда.
11.Ауспух и катализатор.
12.ЕКУ
Такааа,случи ми се случайно да покарам без дебитомер няколко дни (МАФ сензор),и динамиката беше страхотна,но качи и разхода леко.Така,че те съветвам да го погледнеш.Най-лесно с мулти цет.На двете крайни кабелчета трябва да има поне 11 волта напрежение,а на лявото и средното напрежението се колебае от 1,1 до 1,7 волта.1,1 на свободен ход,1,6-7 на около 3хил.об и нагоре.
Иди и да ти замерят налягането на горивото с манометър.
Ламбдата също трябва да е ОК.
На тези неща наблегни.
1.Въздушен филтър.
2.Маркучи по въздушната система - наличие на отвори и съответно нехерметизирани.
3.Датчик темп.на двигателя (антифриза).
4.Налягане на горивото и регулатор на налягането.
5.ТПС.
6.Инжектори.
7.МАФ сензор.
8.МАП сензор.
9.Датчик темп.на входящ въздух.
10.Ламбда сонда.
11.Ауспух и катализатор.
12.ЕКУ
Такааа,случи ми се случайно да покарам без дебитомер няколко дни (МАФ сензор),и динамиката беше страхотна,но качи и разхода леко.Така,че те съветвам да го погледнеш.Най-лесно с мулти цет.На двете крайни кабелчета трябва да има поне 11 волта напрежение,а на лявото и средното напрежението се колебае от 1,1 до 1,7 волта.1,1 на свободен ход,1,6-7 на около 3хил.об и нагоре.
Иди и да ти замерят налягането на горивото с манометър.
Ламбдата също трябва да е ОК.
На тези неща наблегни.
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Аз съм споделял,че с цедки разходът може до 16 л/100км,без никакви проблеми.ИнДжекция - колкото натискаш,толкова харчи.
Ако разхода го гледаш по МФА - не му вярвай напълно,може и да греши.Освен това методът му на осредняване на стойностите може да те обърка понякога.Не че показва грешно,просто иска честичко нулиране,за да ти показва реален разход
.
Ако разхода го гледаш по МФА - не му вярвай напълно,може и да греши.Освен това методът му на осредняване на стойностите може да те обърка понякога.Не че показва грешно,просто иска честичко нулиране,за да ти показва реален разход

- biostrong
- Мнения: 771
- Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
.
аз знам какъв ти е проблема - преблема просто е че в нашия хубав град има само супер куци майстори че и адски мързеливи - които знаят само едно >> "ПЕРФЕКТЕН СИ - КАРАЙ !" кво да кажа като и мойта смуче повечко от нормалното ама няма каде да ида да я видят а до друг град не ми се ходи щото и без това с нея ходя само по кафета - до тук от мойте разпитвания които направих май "жетон" в богомилово се оказват най-хвалени по тоя въпрос
- BORISLAV_BINEV
- Мнения: 140
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 0:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
заси4ам го пулня до горе минавам 100 150 километра пак пулня до горе и смятам заси4ах го сигорно 10 пути гори ама яко от 12 13 нагоре аз го наступвам от вереме на време ама не постоянно карам си го по яваш яваш и пак гори .... напрао незнам ще му слагам табелата в наи скоро време и като ида в някои сервиз и като ми кажат ами нищо му няма те голфовете си горят пове4ко .....напрао ми иде да ги за4аткам тои ABF-a гори 15 баси ......joker написа:Как засичаш разхода?
- BORISLAV_BINEV
- Мнения: 140
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 0:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Вто 17 юли 2007 23:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
за твоя двигател е нормален този разход но за колегата с АФТ-тито тва е разход на АБФmitko_an написа:Аз пък съм с 1.8 моно 75кс АВЕ ( някои чувал ли го е и да каже нещо ) и ми се струва че харчи много 10.5/100 грацко бензин на къси разтояния до5-10км , изванграцко 8/100. Навсякъде каръм без да пришпорвам. Това нормален разход ли е ? Благодаря.

- kamus11
- Мнения: 851
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
имах същият проблем........закачих го към лаптопа и не показваше грешки ...беше чист като сълза.....обаче когато закачих ламбда сондата се оказа чее заспала .работеше но не си менеше параметрите и за това не го беше отчела като грешка ......смених я .сложих нгк сонда и се оправи ....преди ми харчеше 12.13 градско сега над 10 неще да гори ........виж добре ламбдата
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: DrEbNiA и 99 госта