обороти на GOLF3 комби

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
denvas
Мнения: 4
Регистриран на: Вто 05 юни 2007 23:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

обороти на GOLF3 комби

Мнениеот denvas » Пон 16 юли 2007 20:55


има ли някой достоверна информация за препоръчителни а също така и критични обороти за всяка една ск.предавка за GOLF3 комби дизел естествено в търсачката няма инф.




Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Пон 16 юли 2007 21:58


критичните са в червено ".даваш гас и няма да се плашиш "това го знам от един пишман маистор с инстроменти чук и секач работи до нашия гараж пьлно менте .а скоростите се сменят индевидуално според стила на каране .ако помпата изключва всеки пьт преди смяна на предавките значи малко ти е тежко крачето..и колега да знаеш истината е комби тди построих кьща с него качва по 1 кубик сурови дьски и шпори яко и ГОРИ ВСИЧКО що е течно


Потребителски аватар
sharan4e
Мнения: 85
Регистриран на: Съб 24 фев 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот sharan4e » Вто 17 юли 2007 5:11


kombito-tdi написа:колега да знаеш истината е комби тди построих кьща с него качва по 1 кубик сурови дьски и шпори яко


Ами какво да кажа за ванчето шаранче : vw fen


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Вто 17 юли 2007 8:00


sharan4e написа:
Ами какво да кажа за ванчето шаранче


На връщане от Германия с точно шаран 110 к.с. бяхме закачили ремарке а на ремаркето отгоре лодка ( ама сериозно голяма ) :shock .
На прав път както всички коли няма проблем. Влизаме в едни баири с едни наклони( завоите на шипка са нищо с сравнение с тамошните ) колата направо драпа още малко ще завърти гуми няма спиране тоя мотор ей

: vw fen


denvas
Мнения: 4
Регистриран на: Вто 05 юни 2007 23:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот denvas » Вто 17 юли 2007 14:52


примерно на колко оборота се включва 4 скорост


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 17 юли 2007 14:58


Като за начало кажи със какъв мотор си.Включването на обортите е според ситуацията,натовареност на колата,пътна обстановка и наклон :lol: При нормално всекидневно каране доброто каране е обортите да са ти от 100-500 над въртящия момент и сйответно там да става превключването.Доста колеги ще ти препоръчат да караш на най-ниските за икономия ,но на много места си пише/на достоверното според мен tdiclub.com/е да не караш под оборотите на максималния въртящ момент/обеснението е с едни работно-мощностни диаграми и е доста разтеглено/ щото под тях тормозиш мотора и няма високо КПД.


denvas
Мнения: 4
Регистриран на: Вто 05 юни 2007 23:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот denvas » Вто 17 юли 2007 21:58


тди 90 коня а нещо не схванах за оборотите и въртящия момент според мен вър момент е голям на този двг и това позволява използването на по висока предавка при по ниска скорост така да се каже но колко е по "УЧЕБНИК"


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 17 юли 2007 22:05


Той е голям и тва ти позволява да носиш повече товар,да изкачваш стръмно и да ускоряваш или да лепи повече при подаване на газ ,а не да прайш издевателства над мотора и здравето на околните като караш с 1100 оборта на 5та в града :wink: Секи си има своя истина за обортите ,но аз гледам да карам в диапазона 1700-2500 оборта като гледам да не падам на 1700.Превключвам на 2300/всъщност някъде там щото толкова му свикнах вече че въобще не се заглеждам/и като включа на по-високата съм паднал тамън на 1800.Иначе като ми е кеф си го газя и до 3500,а в много редки случей и до 4000.На дълъг пъгт колото на 5та си върви най-готино със 120-140 което е около 2500-2950 оборота.


Потребителски аватар
sharan4e
Мнения: 85
Регистриран на: Съб 24 фев 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот sharan4e » Сря 18 юли 2007 6:48


Rabbit_TDI написа:На дълъг пъгт колото на 5та си върви най-готино със 120-140 което е около 2500-2950 оборота.


Да, ама на тази скорост вече си без книжка :banghead:
И аз така карах преди, ама с тия новите глобиииии :No Пък и разхода е по-малък при 100-110км/ч :wink:


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Сря 18 юли 2007 7:52


sharan4e написа:Пък и разхода е по-малък при 100-110км/ч :wink:


:да:


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Сря 18 юли 2007 8:49


Ми нека колегите с показания за моментен разход да кажат - на най високата предавка - на какви обороти и скорост им показва най нисък разход.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 18 юли 2007 9:15


Най-нисък моментен разход ще даде на 5та на 1000 оборота.Самоче от тия 1000 оборта като ти се наложи да ускориш заради кола,завой и т.н. спестеното ще го изядеш за секунди щото колата е под максимума на въртящия момент и ще трябва да натиснеш педала на газта доста.Изобщо не споменавам за безопасноста на пътя и ако ти се наложи да ускориш инцидентно колко време щи трябва и как ще "притриса" колата.


mladeja
Мнения: 395
Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот mladeja » Сря 18 юли 2007 19:04


1-ва на 1000, 2-ра на 1000 и т.н. до пета на 1000 оборота.А ако искаш да ускориш от тия хиляда при пета минаваш на четвърта и си свиркаш - ако требе и на трета.
Току що си засякох разхода - 4,2л. на 100 км. -Пловдив Рилски манастир и обратно и 150 км в Пловдив- общо 670 км..Климатика доста е работил.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: georgi_1986 и 134 госта