хидравлични повдигачи

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
tyo
Мнения: 1884
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в покрайнините на EU
Контакти:

Мнениеот tyo » Вто 21 юни 2005 12:34


popeye написа:това са пълни глупости


ако изкаш можеш да експериментираш,когато сменяш твоите :wink:
сменяш-палиш и ще си проличи кой прав :P




Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Вто 21 юни 2005 13:48


имал съм удоволствието да правя това на не по-малко от 50 мотора и не съм трошил бутала, клапани


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Вто 21 юни 2005 13:53


Sunny написа:И не забравяй, ако ще си ги сменяш сам, след като запалиш да задържиш около минута на 2500-3000 оборота за да могат да се напълнят хубаво с масло, а не да заработят на сухо в началото, че файдата от смяната ще е нулева.


а смисъла от това нещо не го схващам


Потребителски аватар
tyo
Мнения: 1884
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в покрайнините на EU
Контакти:

Мнениеот tyo » Вто 21 юни 2005 14:42


popeye написа:имал съм удоволствието да правя това на не по-малко от 50 мотора и не съм трошил бутала, клапани


Браво!Радвам се :D
Аз като си правя моите,пак ще си чакам min 30мин. :wink:

Warning: After fitting hydraulic
tappets, wait a minimum of 30
minutes before starting the
engine to allow the tappets time
to settle, otherwise the increased stroke
may cause the pistons to strike the valve
heads.


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Вто 21 юни 2005 15:51


popeye написа:а смисъла от това нещо не го схващам

Аз (а и не само аз) не виждам смисъл в 90% от твоите постове, но това е друг въпрос
Горките мотори които си "правил" ако не виждаш смисъл в поста ми


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Вто 21 юни 2005 21:15


въпрос на гледна точка, всеки има право на свое собствено мнение и не е нужно човек който само е чувал или е гледал как се прави да дава грешни съвети като промива мозъците на другите


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Вто 21 юни 2005 22:50


Попай
- ако си завършил ДВГ в Техническия и си доказано компетентен - кажи ни и ще си траем.
- ако си учил ДВГ при Бай Спиро от Ботунец който оправя тракторите в ТКЗСто по-добре прочети малко литература и се опитай да научиш още нещо.

Да ме прощаваш ама ако немеца си е написал да се чака съм по-склонен да му вярвам на него отколкото на тебе щото тия немци са ги изобретили тия автомобили и надали щяха да слагат такива предупреждения ако нямаше нужда.

А ако не си трошил бутала и клапани може би е заради факта че докато закачиш ремъци, капаци, гарнитури, делко ала-бала то минал половин час и готово.


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Вто 21 юни 2005 23:09


1.технологично е невъзможно да запалиш мотора в момента на слагане на повдигачите-около 30мин
2.при Бай Спиро може да се научи повече от литературата
3.завършил съм ДВГ и съм работил при Бай Спиро



popeye написа:
Sunny написа:И не забравяй, ако ще си ги сменяш сам, след като запалиш да задържиш около минута на 2500-3000 оборота за да могат да се напълнят хубаво с масло, а не да заработят на сухо в началото, че файдата от смяната ще е нулева.


а смисъла от това нещо не го схващам


а сега ни кажи като си сменяш маслото в мотора пак ли така правиш


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Вто 21 юни 2005 23:22


Предполагам колегата е искал да ни обясни че при 2500-3000 оборота налягането в маслените магистрали е чувствително по-високо и повдигача ще се напълни по-бързо. Докато ако запалиш и я оставиш на 800об/мин известно време повдигача ще е без масло и ще чука.

Това за технологичното чакане го добавих преди малко в предишния ми пост.

Като сменям маслото в мотора няма какво да чакам да се напълни освен масления филтър. А той ако не се лъжа се пълни още докато въртиш на стартер.


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Сря 22 юни 2005 8:16


Малко оф.топик но мисля,че няма нужда от нова тема знае ли някои колко дават по книжка компресията на EZ,че днеска ще я мера и ако трябва ще купувам сегменти :cry:


Потребителски аватар
Golf 2GL
Мнения: 177
Регистриран на: Сря 16 юни 2004 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Golf 2GL » Сря 22 юни 2005 8:48


Нов двигател - 9-12 бара
Минимална стойност - 7.5 бара
Максимална разлика между два цилиндъра - 3 бара
Успех.


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Сря 22 юни 2005 8:48


Popeye, не се ли осъзнаваш че простееш? Спри се моля те !


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Сря 22 юни 2005 9:46


изобщо не простея, опитвам се да ви отворя очите за някои неща


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Сря 22 юни 2005 9:51


popeye написа:изобщо не простея, опитвам се да ви отворя очите за някои неща

Насила хубост не става. И аз незнам как се сменят повдигачи, а и от цялата тази разправия не видях да има една хубава, технически обоснована аргументация. Май темата е по-скоро за офф топик, отколкото за технически форум. Хайде осъзнайте се.


Потребителски аватар
Rado
Мнения: 144
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Rado » Сря 22 юни 2005 20:41


Sunny написа:Popeye, не се ли осъзнаваш че простееш? Спри се моля те !


Ами човека не простее маи вие.......КАто не сте отваряли ни един двигател недеите да го нападате,шот човека отвара поне по-един на две седмици.А ,че някои не са и виждали повдигач на живо си е друга тема..
Днес попаи си зглоби собствената глава и запали веднага нямаше ядове


И кат не разбирате не се обаждаите Шот имаше едни тапни от мистори които разбират,че във виското влизали кабели
такави изказваниа е пълно във форума
ИЗЛАГАТЕСЕ и то доста



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 93 госта