скоби за пружини
- kokobul
- Мнения: 470
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 20:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
скоби за пружини
Търся някой който има скоби за пружини да ми отслужи за един ремонт
- kokobul
- Мнения: 470
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 20:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
мерси никси
Благодаря Никси .......
ако е възможно малко по натам че сега е страшен студ.......аз ще ти се се обадя предварително да не би да ти трябват?
И 1 ВЪПРОС
ако резна 1 намотка с колко ще сваля колата?аз искам с 3см много е висока отпред
и дали ще наруша нормалната работата на амортисьора (тоест ще им скъся ли живота)
П.С. НИкси дай тел. на лични
за момента не ми предлагайте спортни пружини знам че с тях става по добре ..........
ако е възможно малко по натам че сега е страшен студ.......аз ще ти се се обадя предварително да не би да ти трябват?
И 1 ВЪПРОС
ако резна 1 намотка с колко ще сваля колата?аз искам с 3см много е висока отпред
и дали ще наруша нормалната работата на амортисьора (тоест ще им скъся ли живота)
П.С. НИкси дай тел. на лични
за момента не ми предлагайте спортни пружини знам че с тях става по добре ..........
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
ChernoGTI написа:4oroi4o написа:Аз си направих от арматурна тел. Работят добре.
би ли обяснил как?или някой да даде идея как да свия моите пружини по някакъв начин.
Аз си купих скоби за 10 лв от битака в Пловдив.Разгледай по магазините за инструменти,има и евтини,вярно е,че не са кой знае колко качествени,но за поне 30-40 натягания на пружини стават.
- didkoltd
- Мнения: 1410
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък/Ст.Загора
Темата е стара ама на някой може да му пуслужи информацията.За задните не трябват скоби развива се отгоре гайката свободно ,а за предните трябва само ако пружината е нормална ,ако е спортна пружина също не трябва скоба освен разбира се ако и амортесьора не е спортен.Не съм сигурен само за обикновено окачване на Гти май пак искаше скоби!
- iurimil
- Мнения: 244
- Регистриран на: Пет 20 окт 2006 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
Внимавайте какво копувате
Внимавайте какво копувате - особено за такива скоби, че да не си потрошите ръцете.
Миналия месец си купих скоба за вадене на ябълковидни болтове-на първия още се огънаха болта и жлеба по-срадата.Та се наложи да я давам на приятели стругари да доработват.
Сега ми се налага да сменя селеновите втулки на Жигулито и пак минах през същия магазин да поогледам за такива скоби-28.00лв..Като гледам обаче колко са плитки и че основната шпилка е пак от някаква гадна стомана благодарих и излязох.
Миналия месец си купих скоба за вадене на ябълковидни болтове-на първия още се огънаха болта и жлеба по-срадата.Та се наложи да я давам на приятели стругари да доработват.
Сега ми се налага да сменя селеновите втулки на Жигулито и пак минах през същия магазин да поогледам за такива скоби-28.00лв..Като гледам обаче колко са плитки и че основната шпилка е пак от някаква гадна стомана благодарих и излязох.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13548
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Внимавайте какво копувате
iurimil написа:Миналия месец си купих скоба за вадене на ябълковидни болтове-на първия още се огънаха болта и жлеба по-срадата.Та се наложи да я давам на приятели стругари да доработват.
Сега ми се налага да сменя селеновите втулки на Жигулито и пак минах през същия магазин да поогледам за такива скоби-28.00лв...
Колега за болтовете си има начин с 1 лост и 2 чука . С лоста поставен на подходящо мястосе натиска долният шенкел, а горният се надига .Преди това се развиват почти докрая гайките , ако не превърти ябълката в болта. При шенкел под усилие се подлага 1 малък чук 200-300гр поставяен на пъпката на шенкела и с 1 чук 3-5 кг се удря рязко. Може 2 ри човек да извършва натиска с лоста. При 3-4 чукане конуса на болта се освобождава.
Имах скоба за шарнирни болтове , но с нея е неудачно ваденето.
И със скобата се работи по същият начин - болта се навива и се подлага на натиск болта.И пак с 2 та чука. Ако разчиташ само със скобата да свършиш работа не става.
за кормилни щанги има също скоби и пак се работи по същшят начин.
Това съм го правил и на Лада и на 125 ца.
На по-новите автомобили на които болтовете на кормилните щанги са надолу незаменим помощник е масленото крикче. Освобождава се гайката и с крикчето се напъва ябълката.Както е под напрежение ябълката 2-3 удара с 2 та чука и си готов.
селенови втулки не се хващай да сменяш -голямо приключение е / говоря за Лада/
- iurimil
- Мнения: 244
- Регистриран на: Пет 20 окт 2006 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
Да колега
Да колега без чук не минава процедурата с болтовете.А тази скоба даже и лек напън не издържа.
Инъче техниката която си описъл е перфектна - пробвал съм я на Опела.
При скобата не ми харесва че маншоните се късат.
Инъче техниката която си описъл е перфектна - пробвал съм я на Опела.
При скобата не ми харесва че маншоните се късат.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта