Нагоряла дистрибуторна капачка

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Сря 22 юни 2005 7:48


jtk написа:Съгласно законите на електротехниката тока винаги преминава по пътя с най-малко съпротивление, така че искрата в триелектродните свещи винаги минава през един от електродите не през два или три. Факт е обаче, че наличието на повече електроди удължава живота на свеща, но с колко ????.
Аз обаче искам пак да поясня, че проблема ми е нагарянето на дистрибуторната капачка, а не живота на свещите или нормалният екплоатационен срок на други консумативи, все пак съвсем скоро съм сменил вече описаните по-горе неща. Ако някой има конкретни идеи или се е сблъсквал с подобен проблем нека го опише.

С по горния пост исках да кажа че според мен е напърно нормално да сменяш свещи на 60-70хил километра че и повече. Както и че е напълно ненормално да сменяш кабели лули и капачки на 30хиляди км. както писа по горе някой колега. Според мен кабели и капачка се сменят при проблем а не като консуматив. Колко ще те изкарат е друг проблем може да умрат и когато ти умре колата. И трето и аз имам нагар даже по скоро окисляване по контатките на капачката след 30хил.км- със същия мотор съм. И старата ми капачка имаше да ме пита човек що я смених. И на предишната ми кола имаше и т.н. И п- то мисля че е нормално .




jtk
Мнения: 40
Регистриран на: Чет 31 мар 2005 8:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jtk » Сря 22 юни 2005 7:59


При мен нещата изглеждат така:
лек окисен слой, при старата капачка беше шлака, но и при двете капачки след изчистването им под тях метала имаше много малки язвички, все едно метала от контактната повърхност се е разпрашил. Ако това е поредното нещо което минава в графа нормално добре! :cry:


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Сря 22 юни 2005 15:48


jtk написа:Свещите са нови, смених ги както съм написъл. Модела на свещите е този с които беше колата преди W7DTC


Извинявам се това съм го пропуснал.Едва сега видях, че си сменил свещите.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Сря 22 юни 2005 15:52


popeye написа:
kris11 написа:
popeye написа:във лулите има по един резистор 5килоома, а в гумените камбанки към капачката има резистор 1килоом, между бобината и делкото също има в двата края по 1килоом. ако твоите кабели нямат такива неща не се чуди


Не се заблуждавайте -резисторите се слагат за намаляване на радиосмущенията.


дали пък ти не си в заблуда, освен за радиосмущения са и за това

Сори но помисли най-елементарнао : Защо ти трябва повишаване на енергията на искрата / вторичното напрежение/ и от високоенергийни запалвануия, комутатори и т.н.като след това го намаляваш с резистори ?? Май няма смисъл?
Контактите на капачката може да нагарят и от "хубав материал'" който не издържа на искровото натоварване.


Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Мнениеот Iavor » Сря 22 юни 2005 16:12


silent написа:Ми аз пък съм чувал че три електродните свещи са с по голям ресурс от едноелектродните точно поради факта че искрата винаги прескача между два от електродите и по тази логика ако се приеме че едноелектродните свещи имата ресурс от около 30х.км се предполага че триелектродните би трябва да имат ако не 90х.км поне 60-70х.км. от смяня до смяня.

Само помисли-искрата така или иначе е между централния и някой от другите електроди.Нали нямаш 3 повече от един централен електрод?!
Ресурса на свещта зависи най-вече от живота на централния електрод-така че всичко друго е маркетинг и реклама на производителите :lol:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 22 юни 2005 18:38


ъъъъ....хъ-хъм...само да ви напомня за ролята на корозията в цялата картинка която се осъществява от топло- и после студено=конденз заради нехерметичната капачка (на никоя кола не е херметична).
корозията на месинга произвежда меден окис който е добре известен...полупроводник...и оттам какво се получава оставям на вас.
така че колега-сори ама графата "нормално е" току що набъбна-поради гореказаното.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта