Температурата на вашата кола в тези жеги
- kalinveliki
- Мнения: 289
- Регистриран на: Съб 29 юли 2006 18:17
- Автомобил: VW T4
- Двигател: 2.4D
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
Ето тук да не се плашите четете извлечено от колегата:
Dpop написа:- http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 2%F3%F0%E0
- http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 2%F3%F0%E0
- http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 2%F3%F0%E0
- http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 2%F3%F0%E0
- http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 2%F3%F0%E0
- http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 2%F3%F0%E0
Търсене „температура”, „само в заглавията на мненията”, „Технически форум за PASSAT”.
- Ronin
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
- Контакти:
В жегите в Пловдив като се движа в града и карам примерно динамично,стрелката стои преди 90 г.... започна ли да вися по дълго по светофарите и в задръстване 95-98 г....а перката работи постоянно на първа степен ако спра на място ! Забравих да кажа че съм с термостат на 87 С а оригинално трябва да е на 84 на моя двг.!!
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: Съб 24 мар 2007 18:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Нед 05 авг 2007 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Момчета от 10г карам г3 1.8(ААМ).Сменил съм 5 термостата и няколко датчика за перката и за таблото(в търсене на свестни части) понеже знам,че първите 6 години немърдаше от 90гр.Минал съм и през подържане на ниска температура70гр. както и през висока 95-100гр,като в последнопосочените температури ми прогори гарнитура(имаше изкривяване-последва само шлайф тъй като не бе омешало маслото с антифриза).Реших в крайна сметка да не е запушена охладителната с-ма,но свалих термостата и след като загря на място мотора до 90гр.тръгнах и моментално я свали на 70-80(градско).Според мен проблема е че термостатите започват да отварят на 87гр.(има и по малко),но крайното положение на напълно отворен закъснява при което топлия антифриз(преминаващ през малко отворен термостат) от двигателя се забавя и докато стигне до датчика на перката(който е на радятора)вече е истинал толкова че да задейства перката по-късно.Мисля,че повечето от вас имат проблеми с термостата(99%).Проблема обаче е че няма нищо истинско в България
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта