Температурата на вашата кола в тези жеги

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
joro801
Мнения: 198
Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:44
Автомобил: GOLF 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот joro801 » Пон 23 юли 2007 20:36


3ка синхро 1.8моно 92гадуса включва около 85 изключва




Потребителски аватар
kalinveliki
Мнения: 289
Регистриран на: Съб 29 юли 2006 18:17
Автомобил: VW T4
Двигател: 2.4D
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот kalinveliki » Пон 23 юли 2007 21:58


1,4 АБД на средата или малко над средата при извънградско натоварена ония дни по обед в жегите!


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Вто 24 юли 2007 11:14


Ето тук да не се плашите четете извлечено от колегата:


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Вто 24 юли 2007 18:22


моя датчик на перката вкл. на 85гр. а стрелката показва около 92гр. така че уреда на таблото лъже с 7гр. това ми го казаха и преди на елкома като я закачах преди време...но е желателно и в тези жеги охлаждащата течност да е малко над максимума :wink:също така много важно е да е добре обезвъздушена.


Потребителски аватар
jooorooo
Мнения: 115
Регистриран на: Съб 28 окт 2006 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jooorooo » Вто 24 юли 2007 21:10


90. а в задръстване 95 и като отвори термостата пада на 80.

П.П. 1.4 АБД


Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Вто 24 юли 2007 21:57


В жегите в Пловдив като се движа в града и карам примерно динамично,стрелката стои преди 90 г.... започна ли да вися по дълго по светофарите и в задръстване 95-98 г....а перката работи постоянно на първа степен ако спра на място ! Забравих да кажа че съм с термостат на 87 С а оригинално трябва да е на 84 на моя двг.!!


DTS-GOLF 4
Мнения: 243
Регистриран на: Съб 24 мар 2007 18:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Мнениеот DTS-GOLF 4 » Вто 24 юли 2007 22:10


Голф 3 1.6-90-93 градуса


inffo681
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 17 юли 2007 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот inffo681 » Сря 25 юли 2007 21:56


несам забелязвал до сега да мине над 70 градуса . Това е нормалния режим .


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Сря 25 юли 2007 22:00


inffo681 написа:несам забелязвал до сега да мине над 70 градуса . Това е нормалния режим .

Сменяй термостата...Или не ти показва вярно температурата.


Потребителски аватар
welder
Мнения: 50
Регистриран на: Пет 27 окт 2006 16:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот welder » Чет 26 юли 2007 9:47


1.4 AWD - 1992г. Смених термостат , датчик на перката , промих охл. система ( оказа се ,че е чиста ).... минах през сервиза на BOSH...там ми казаха ,че не отчитат грешки и уреда в таблото показва реално..... 90 - 100+ градуса.... сега се опасявам да пътувам извън окръга .


madkodiak
Мнения: 14
Регистриран на: Съб 04 авг 2007 18:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот madkodiak » Съб 04 авг 2007 18:53


1.4 1994 година - държи 97-100, без значение дълъг път или от тук до магазина :( Май е много а?


Потребителски аватар
G3
Мнения: 1549
Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
Автомобил: Vw Sharan 7M
Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
Местоположение: КалифорНия

Мнениеот G3 » Съб 04 авг 2007 18:59


madkodiak написа:1.4 1994 година - държи 97-100, без значение дълъг път или от тук до магазина :( Май е много а?
нема да е лошо да кажеш каква е колата , предполагам че е голф 3


madkodiak
Мнения: 14
Регистриран на: Съб 04 авг 2007 18:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот madkodiak » Съб 04 авг 2007 19:15


G3 написа:
madkodiak написа:1.4 1994 година - държи 97-100, без значение дълъг път или от тук до магазина :( Май е много а?
нема да е лошо да кажеш каква е колата , предполагам че е голф 3


да да Голф 3 - съжалявам че забравих :oops:


pavel1949
Мнения: 1
Регистриран на: Нед 05 авг 2007 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот pavel1949 » Нед 05 авг 2007 20:20


Момчета от 10г карам г3 1.8(ААМ).Сменил съм 5 термостата и няколко датчика за перката и за таблото(в търсене на свестни части) понеже знам,че първите 6 години немърдаше от 90гр.Минал съм и през подържане на ниска температура70гр. както и през висока 95-100гр,като в последнопосочените температури ми прогори гарнитура(имаше изкривяване-последва само шлайф тъй като не бе омешало маслото с антифриза).Реших в крайна сметка да не е запушена охладителната с-ма,но свалих термостата и след като загря на място мотора до 90гр.тръгнах и моментално я свали на 70-80(градско).Според мен проблема е че термостатите започват да отварят на 87гр.(има и по малко),но крайното положение на напълно отворен закъснява при което топлия антифриз(преминаващ през малко отворен термостат) от двигателя се забавя и докато стигне до датчика на перката(който е на радятора)вече е истинал толкова че да задейства перката по-късно.Мисля,че повечето от вас имат проблеми с термостата(99%).Проблема обаче е че няма нищо истинско в България


madkodiak
Мнения: 14
Регистриран на: Съб 04 авг 2007 18:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот madkodiak » Нед 05 авг 2007 20:32


:? :? :? има нещо вярно в последното ти изречение за жалост :!:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта