


Смогнаха ли ви климатиците днес?
- stanislav_s
- Мнения: 579
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- threeseries
- Мнения: 132
- Регистриран на: Пон 31 юли 2006 8:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Frankfurt/Шумен
- Контакти:
- GodLike
- Мнения: 2133
- Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: CRKB 7DSG Highline
- Контакти:
chefito написа:колеги дали е добра идея при 42 градуса вън в колата да е 22? тези температурни амплитуди не се ли оказват пагубни за сърцето? все си мисля че предписанията са максимум амплитуда 7-8 градуса?![]()
не съм сигурен, но мисля в ръководството на някой от климаксите го четох...
то е така, но като пътуваш с часове в колата мисля се климатизираш
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Добре само да не спирам на слънце
ю
Утре сме в Бургас за набързо и ще се пробва наново.
До 175-180км/ч темп . на антифриза 90 градуса , на маслото
почти 90 градуса / в повечето време 85 и нагоре. Добре, че приплакнах обилно в събота и маслен радиатор и на климата и на антифриза. Не е на Г3 то.
Обаче като я настъпах над 180 докъм 195 на прави участъци антифриза отиде на 95 и маслото задмина 95 градуса и се наложи движение по инерция , но със запален двигател. На Слънчев бряг завоите същата история
Маслото на ПХ твърдо 2 атм.

Утре сме в Бургас за набързо и ще се пробва наново.
До 175-180км/ч темп . на антифриза 90 градуса , на маслото

Обаче като я настъпах над 180 докъм 195 на прави участъци антифриза отиде на 95 и маслото задмина 95 градуса и се наложи движение по инерция , но със запален двигател. На Слънчев бряг завоите същата история

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 85 госта