то скоби трябват! за това са ги измислили!ама шти трябват и много други нешта,като например ключ с които да развиеш болта захваштащ долната част на амортисора, щото гайката е вътре 100% е запекла, апък нея трябва да врътиш, а и после и отгорната страна има скрити изненади,като положение на горната чашка,спрямо амортисора,пак странни инструменти,и наи важното да внимаваш да не си счупиш прозореца,штото...........какжа щте е ползата от далаверата да си смениш сам амортисорите,......ако не си разбрал какво искам да ти кажа-->отиди на сервиз да ти ги сменят
ами аз специално за задни амортисъори досега винаги съм минавал и без скоба ама изглежда и практиката си казва тежката дума
може и без тях ,а с тях се губи пове4е време
за стандартните пружини наистина може да се мине и без скоби!но аз сам си сложил 4 см подложки под пружините за да се вдигне отзад колата,реално колата се вдига-пружините същите-следожателно пак си вози меко отзад :
Не се пише "дзадни" , а "отдзадни" или по -точно "изотдзадни"!!! Нека бъдем коректни ! Казва се "изотдзаден амортисьор" или например : "имам един амортисьор изотдзад - ляв"
За тези, които не са сменяли до сега задни амортесьори ще кажа, че скоби за пружини СА необходими! Иначе другото е компромис (мое мнение). Инструкцията, която колегата по-горе е постнал ми свърши перфектна работа - препоръчам я на всички!
Освен скобите за пружините не е нужен друг нестандартен инструмент или приспособление. Сега возията е както трябва