ПОМОЩ - Счупих свещ

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
ceci4
Мнения: 885
Регистриран на: Сря 25 май 2005 20:09
Автомобил: VW Golf V TDI 16V
Двигател: BKD 2004
Местоположение: Плевен

Мнениеот ceci4 » Пон 23 юли 2007 20:04


С многократни поливания със спрейче и малко спирачна течност, започнах да бия със секач, но без никакъв резултат (в крайна сметка може и това да е помогнало). След това приятелчето BEKI ме снабди с няколко торкса, от които единия беше "направен точно за това".

Изображение

Керамичната част беше предварително изчистена донякъде и централния електрод изваден, за да може да се набие торкса. След набиването му той си направи леки каналчета и развъртането стана сравнително лесно. Като извадих остатъка видях, че трите странични електрода държат останалата керамика да не падне, а централния беше вече изваден.

Изображение

G3 написа:а с блока какво стана ?

Може би имаш в предвид главата, мястото, което си оградил на една от снимките. Светкавицата на апарата драматизира много нещата. На живо си е просто мазнотия от спир. течност, спрей, а може и да омазнява от гарнитурата на капака на клапаните.




Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Пон 23 юли 2007 20:36


промени заглавието: счупена свещ да се намира лесно с търсачката.... :roll:


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Вто 24 юли 2007 12:25


Браво, идеята с торкса е добра. :-)
А за падането на неща в цилиндъра - не е толкоз страшно - вадят се с прахосмукачка, с накрайник за чистене на радиатори в който е пъхнато маркуче и снадката е херметизирана с тиксо. Маркучето влиза в цилиндъра и може да се насочва и в краищата. Ще изкара всичко.


Потребителски аватар
maistora_1
Мнения: 1325
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот maistora_1 » Вто 24 юли 2007 18:14


по принцип щилководачите изглеждат така /като на втората картинка може да видите и принципа на работа/:
Изображение
Изображение

а след това се прави нова резба за свеща така:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


съжалявам, че данните не излизат, но за повече инфо на сайта


Потребителски аватар
petko5
Мнения: 2926
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ААМ
Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора

Мнениеот petko5 » Вто 24 юли 2007 18:33


Колега, това не е ли за поправка на скъсани резби :?: :wink:

Утре ще пусна снимки на това, което аз имам в предвид: инструмента за за изваждане на скъсани болтове в глухи резбови отвори и инструмента за рециклиране на старата резба, така наречените прижинки за скъсани резби :wink:


Потребителски аватар
G3
Мнения: 1549
Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
Автомобил: Vw Sharan 7M
Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
Местоположение: КалифорНия

Мнениеот G3 » Вто 24 юли 2007 18:38


ceci4 написа:
G3 написа:а с блока какво стана ?

Може би имаш в предвид главата, мястото, което си оградил на една от снимките. Светкавицата на апарата драматизира много нещата. На живо си е просто мазнотия от спир. течност, спрей, а може и да омазнява от гарнитурата на капака на клапаните.

:shock :shock :shock :shock :shock :shock


Потребителски аватар
maistora_1
Мнения: 1325
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот maistora_1 » Вто 24 юли 2007 18:48


petko5 написа:Колега, това не е ли за поправка на скъсани резби :?: :wink:

Утре ще пусна снимки на това, което аз имам в предвид: инструмента за за изваждане на скъсани болтове в глухи резбови отвори и инструмента за рециклиране на старата резба, така наречените прижинки за скъсани резби :wink:


точно съм показал "пружинки"
а иначе така е скъсна свеща на едно ниво с повърхността на главата, че няма инструмент който да я развиеш /или поне аз незнам/ - става само с разпробиване.
иначе ще ми е интересно ти какво имаш в предвид :roll:


Потребителски аватар
petko5
Мнения: 2926
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ААМ
Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора

Мнениеот petko5 » Вто 24 юли 2007 19:06


Инструмента за изваждане изглеждат, като метчик за лява резба и е конусовиден на вид :wink:

Последна промяна от petko5 на Вто 24 юли 2007 21:00, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
maistora_1
Мнения: 1325
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот maistora_1 » Вто 24 юли 2007 19:21


petko5 написа:Инструмента за изваждане изглеждат, като метчик за лява резба и е конусовидни на вид :wink:


ще се поинтересувам


Потребителски аватар
RS6
Мнения: 138
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 17:58
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот RS6 » Сря 25 юли 2007 9:18


Тези шпилководачи от първата снимка приличат на набивни шпилки с шлици за да се вклинят в материала. Идеята с TORX-а на ceci4 е абсолютно на същият принцип :да: .Поздрави за решението на проблема. :wink:

П.П. Тия комплекти са си безценни.


Потребителски аватар
maistora_1
Мнения: 1325
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот maistora_1 » Сря 25 юли 2007 14:14


колега, найстина комплектите са безценни и за единична употреба не стават, заради цената...освен ако не счупиш свещ на Бугати или нещо подобно. инструментите са за специализирани сервизи, където се работи здраво и т.н.
а сега да питам petko5 - да не би да имаш впредвид тези шпилководачи:
Изображение
Изображение
тези се наричат още на нашенски език - обратни медчици?


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Сря 25 юли 2007 14:40


Метчик-за тези които се колебаят как се пише :wink:


Потребителски аватар
petko5
Мнения: 2926
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ААМ
Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора

Мнениеот petko5 » Сря 25 юли 2007 18:46


maistora_1 написа:колега, найстина комплектите са безценни и за единична употреба не стават, заради цената...освен ако не счупиш свещ на Бугати или нещо подобно. инструментите са за специализирани сервизи, където се работи здраво и т.н.
а сега да питам petko5 - да не би да имаш впредвид тези шпилководачи:
Изображение
Изображение
тези се наричат още на нашенски език - обратни медчици?


Точно за това имам предвид :wink:
Ето и обещаните снимки :wink:

1во-ЩПИЛКОВОДАЧИ-ИНСТУМЕНТ ЗА ИЗВАЖДАНЕ НА СКЪСАНИ БОЛТОВЕ ОТ ГЛУХИ ОТВОРИ :

Изображение
Изображение

2ро-ИНСТУМЕНТ И КОНСУМАТИВА (ПРУЖИНКА) ЗА ПОППРАВКА(РЕЦИКЛИРАНЕ) НА СКЪСАНА РЕЗБИ В ГЛУХ ОТВОР :

Изображение
Изображение
Изображение


3-тоМЕТЧИК ЗА ЛЯВА РЕЗБА
:!: ТОВА НЕ ИНСТРУМЕНТ ЗА ИЗВАЖДАНЕ НА СКЪСАНИ БОЛТОВЕ :!:


Изображение


Потребителски аватар
golfarata
"Селски тунинг"
Мнения: 1196
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 1:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На село

Мнениеот golfarata » Сря 25 юли 2007 21:28


по 10лв. на свещ взимат колега. аз късах 3 и смената ми излезна към 100лв. ама бз махане на главата. хората разбират.ако имаш интерес-лс.

Последна промяна от golfarata на Съб 16 авг 2008 20:57, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
maistora_1
Мнения: 1325
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот maistora_1 » Чет 26 юли 2007 6:16


petko5 поддържате ли цоловите резби на склад?



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта