
Табло на голф 2
Табло на голф 2
Начи проблема ми е следния преди една седмица си свалих таблото и там сички тия неща пласмаси и т.н за боядисване та са почнах да ги зглобявам и ми изникнаха следните проблеми немога да си пусна радиото мисля че ги свързвам правилно но не работи но не съм сигорен та как да си свържа радиото и часовника също не ми работи но неска като го пребирах сега вечерта и пуснах фаровете и гледам часофника се пуска обаче и таблото не ми свети добре (слабо) а там дето е парното не свети
после като го загасих пуснах пак фаровете часофника пак излезна обаче като реших пак да го пробвам не светна повече ... от какво може да е проблема моля ви помогнете

- mafiacartel
- Мнения: 965
- Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
- Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
- Двигател: PG
- Местоположение: гр.Поморие
Здравей , и аз карам Голф 2 ,значи проблемите ти идват от буксите.Препорачвам ти да си вземеш един контакторен спрей и на всяка букса да пръснеш по малко , лампата на таблото за парното също има букса ,а в най лошия случй лампата ти е изгоряла което никак не е хубаво но се оправя проблема. За радиото причините могат да са много слаба маса ,неправилно свързване на буксите на радиото ,но ти препорачвам да си пуснеш директе "+" и "-"от акомулатора ,а кабела да го облечеш с термо шлаух. Има и нещо друго може да си опрял някои от кабелите и да е дало на късо провери си всички бушони най-крайния от дясно на ляво е за касетофона моят от там правише проблем до като неси пуснах директен кабел .Също така осветлението на таблото смятам че знаеш че се регулира от копчето за пускане на фароевете и там можеш да го напръскаш с контакторен спрей. Дано да сам ти помогнал с тази малка информация която можеби знаеш идеялно ,но все пак искаш нашето мнение
Успех и да невартиш много гуми на завойте




начи неска като почнах нали да прожеряжам там кабели и бушони има един кабел които жлиза ж радиото и на него е журзана една батериика и се щракжа и влиза другата част на кабела и от там в радиото гледам тая батериика изгоряла смених я после за бошоните от дясно на ляво последния нема а 3 от ляво на дясно има обаче неможах да го извада и не исках да го напъвам та са ше вида с един приятел тои така малко по инат та може и да го извадиме а та гледах ги тия неща и после нали тругвам да го паля че доиде един и пречеше там и проблем 2 начи давам на контакт сичко точно нали светят си работите обаче като тругвам да въртя нищо се едно не завъртам ключа.никав звук поне да се помъчи нищоо от ко може да е да не съм пипнал случаино нещо бошончето на стартера или да не му стана нещо недаи си боже бендикс да блокира и да се зацапа ко стана мамкаму
начи неска като почнах нали да прожеряжам там кабели и бушони има един кабел които жлиза ж радиото и на него е журзана една батериика и се щракжа и влиза другата част на кабела и от там в радиото гледам тая батериика изгоряла смених я после за бошоните от дясно на ляво последния нема а 3 от ляво на дясно има обаче неможах да го извада и не исках да го напъвам та са ше вида с един приятел тои така малко по инат та може и да го извадиме а та гледах ги тия неща и после нали тругвам да го паля че доиде един и пречеше там и проблем 2 начи давам на контакт сичко точно нали светят си работите обаче като тругвам да въртя нищо се едно не завъртам ключа.никав звук поне да се помъчи нищоо от ко може да е да не съм пипнал случаино нещо бошончето на стартера или да не му стана нещо недаи си боже бендикс да блокира и да се зацапа ко стана мамкаму
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив

Ти за точки и запетаи не си ли чувал, бе братче!

И аз допускам адски много грешки, като пиша, ама ти ме биеш отвсякъде!
За сратера предпазители няма. Виж да не си размърдал релетата нещо и най-вече да не се е измъкнал някой проводник от клемореда зад контактния ключ.
Абееееее.... я иди до акумулатора и виж дали кабела за миунса ти е вързан към купето?!!
Що имам чувството, че ще го видиш как ти се поклаща и подсмихва някъде наоколо!?
Клемите на акумулатора, '+'-а на шпилката на стартера и '-' на купето и на двигателя трябва да са ти чисти, лускави и отлично стегнати!
Или както казва баш шефа ми (бивш електричар):
-Електрическата връзка трябва да е като социалистическото семейство: Здрава и стегната!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта