
ПОМОЩ - Счупих свещ
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Между другото такива "тирбушони" за вадене на скъсани болтове се намират и на достъпни цени, макар и не чак толкова маркови.
Виждал съм май в практикер или бриколаж, а може и при ташев галвинг да е било. Все се каня да си взема като ги мерна някъде и все отлагам.
Полезно нещо са дори за лично ползване, защото късането на болтове особено при работа по окачването не е чак толкова рядко, а да извадиш парчето е по-добре отколкото просто да разпробиеш и да нарежеш нова резба.
Полезен трик е да се подгрее с газова горелка (силно) или направо с електрожен да се парне скъсаното парче - ако е запекло заради ръжда, ще се охлаби от температурния скок и после по-лесно ще се развие с някаво приспособление.
Виждал съм май в практикер или бриколаж, а може и при ташев галвинг да е било. Все се каня да си взема като ги мерна някъде и все отлагам.

Полезно нещо са дори за лично ползване, защото късането на болтове особено при работа по окачването не е чак толкова рядко, а да извадиш парчето е по-добре отколкото просто да разпробиеш и да нарежеш нова резба.
Полезен трик е да се подгрее с газова горелка (силно) или направо с електрожен да се парне скъсаното парче - ако е запекло заради ръжда, ще се охлаби от температурния скок и после по-лесно ще се развие с някаво приспособление.
- jeronimo93
- Мнения: 24
- Регистриран на: Чет 15 мар 2007 22:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
jeronimo93 написа:Аз успях да развия свещта на 4-ти цилиндър на леко загрял мотор (около 50 градуса) след като дълго време не успявах на студено и се отказвах, защото бях чувал от колеги за проблема "счупена в главата свещ". Оказа се, че на топло не е трудно.
На моя мотор свещите сигурно не бяха сменяни,откакто е излязъл от завода,или поне от последната гаранционна смяна.Като слагах газовата уредба газаджиите не успели да развият 2 от свещите и се отказали (големи майстори,голямо чудо).При мен,заради формата на всмукателния колектор е по-трудна смяната на свещите,затова аз си свалих колектора

- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
някои много ги стягат тези свещи,нали си имат дефтунги леко се стягат поносимо и край какво е това затягане като на болтовете на главата...за това не се развиват.
Според мен не е хубаво да са хлабави,но не трябва да се прекалява щото виждате какво става,а това с греста не съм убеден,че е най-добрия варянт.
Според мен не е хубаво да са хлабави,но не трябва да се прекалява щото виждате какво става,а това с греста не съм убеден,че е най-добрия варянт.

golfarata написа:по 1олв. на свещ взимат колега. аз късах 3 и смената ми излезна към 100лв. ама бз махане на главата. хората разбират.ако имаш интерес-лс.
Колега,
Много моля, спешно ми съобщи координатите на майстора, който ти е свършил работа, за да мога и аз да се обърна към него, тъй като имам същият проблем.
Предварително благодаря за спешният отговор.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта