Та, моторът е 160 кс., но не е 20 клапана, а 16.
Може и аз да съм пропуснал нещо за този двг в нета, но нещо не съм чувал за него.
Идеята е че става въпрос за една Октавия ІІ Лорин и Клемент, която е с такъв мотор. Човекът иска мощност + комфорт.



Търся мнение за 1.8 16V Turbo (слага се на Октавия ІІ)
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Тези от ЕуроТек да не са объркали нещо и тя да си е 20V
Тук я дават 16 клапана За конета спор няма - 160 кс. Ама какъв е този мотор!?
Колата я гледах наживо, но дизел.
Страхотна е!

Тук я дават 16 клапана За конета спор няма - 160 кс. Ама какъв е този мотор!?
Колата я гледах наживо, но дизел.
Страхотна е!
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
brabus написа:Никоооо, не си ли карал някакъв Сеат с такъв мотор!?![]()
![]()
Карал съм

Върви много хубаво и арчи малко, само дето конструктивно има неща дето не ме кефят в него.
Сега ако идваш пред НИМ щи кажа какви са ми впечатленията.
Последна промяна от niikoo_1 на Нед 29 юли 2007 13:41, променено общо 1 път.
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Мотора е мн.нов първо почна да се вгражда в Altea XL и малко след това в Ауди, а от скоро и Шкода го предлага, то затова и отзиви няма много за него.
Дори се носеха слухове, че ще спират 2.0ФСИ заради тоя мотор, причината е че 1.8 160коня 16V струва почти колкото 2.0 ФСИ, обаче върви много повече и харчи по-малко.
При нас на тоя етап 2.0ФСИ остава и се продава заедно с 1.8 ТСИ.
Отначало мотора се водеше 1.8TFSI, но след няколко месеца го прекръстиха на 1.8ТSI.
Моторетката е 16клапанова с турбо и директно впръскване 160катъра и няма нищо общо със 1.8Т 20V мотора.(който все още се произвежда)
Дори се носеха слухове, че ще спират 2.0ФСИ заради тоя мотор, причината е че 1.8 160коня 16V струва почти колкото 2.0 ФСИ, обаче върви много повече и харчи по-малко.
При нас на тоя етап 2.0ФСИ остава и се продава заедно с 1.8 ТСИ.
Отначало мотора се водеше 1.8TFSI, но след няколко месеца го прекръстиха на 1.8ТSI.
Моторетката е 16клапанова с турбо и директно впръскване 160катъра и няма нищо общо със 1.8Т 20V мотора.(който все още се произвежда)
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: nikchetoo и 36 госта