Не ще да пали?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
*bpm
Мнения: 102
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 19:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Не ще да пали?

Мнениеот *bpm » Нед 29 юли 2007 21:20


Голям номер ми врътна колицата на морето като не искаше да пали. Протърсих за подобен проблем с търсачката но не намерих решение.
Случи се 2-3 пъти и забелязах че беше в няй-голямата жега около обед. Когато дам на контакт реотанчето за подграванято на свещите винаги присветква за малко и след това колата пали нормално. Тогава обаче забелязах че не искаше да светне. След няколко дни нерви успях да установя че не ще да пали ако не светне реотанчето, ако светне си пали нормално. Казаха ми че в жегата било нормално да не се палят сващите и проблемя най-вероятно не е там.
Първия път когато не щеше да пали дадохме ток директо до помпата (така мисля че беше, бях с един приятел дето ми помогна) и веднага си запали. Той ми каза че най вероятно проблеми е в алармата?
В момента си пали обаче не знам кога ли пак може да ме изостави.
:roll:
За колата от гаража става въпрос :D




Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Нед 29 юли 2007 21:25


Струва ми се, че не си чел достатъчно ...


Потребителски аватар
*bpm
Мнения: 102
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 19:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот *bpm » Нед 29 юли 2007 21:53


Колега не мога да намеря решение на проблема. Може ли да ме насочиш към темата... Намерих няколко подобни, но не и с моя проблем.. Мерси


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Нед 29 юли 2007 21:56


Първо, иди на диагностика на алармата, ако имаш съмнения за нея. Второ, по това описание, макар и неточно, може да е от релето на подгряващате свещи, писано е много. Има и една друга тема за непаленето, там дават като възможност слаб акумулатор. И т.н., и т.н., поразтърси се, прочети по-внимателно...


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Нед 29 юли 2007 23:06


dobrinb написа:....И т.н., и т.н., поразтърси се, прочети по-внимателно...

:applause: Браво, баце!
И ако го знеш какъв е проблема, що не му го кажеш, ами го караш да търси по търсачки и да се пули какво разбира и какво не?
Голем си! :wink:


Потребителски аватар
*bpm
Мнения: 102
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 19:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот *bpm » Нед 29 юли 2007 23:15


От това което прочетох до тук, възможните проблеми са:

1. Стартер или акумулатор
2. Релето на подграващите свещи
3. Имобилайзер

Както написах, забелязах че проблема при мен се появява само в топлите часове на деня. При това положение възможно ли проблема да е в релето, тъй като не намирам връзка със стартера, акумулатора или имобилайзера. Не съм в час с нещата, просто карам по метода на изключването... :)


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Нед 29 юли 2007 23:18


Като станат големите жеги в 2 часа и не можеш да палиш, полей ГНП-то със студена вода. Ако запали веднага, ще ти кажа къде е ключа от бараката. :wink:


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Нед 29 юли 2007 23:27


kam_tod Пуснато на: Пон Юли 30, 2007 0:18 Заглавие:

--------------------------------------------------------------------------------

Като станат големите жеги в 2 часа и не можеш да палиш, полей ГНП-то със студена вода. Ако запали веднага, ще ти кажа къде е ключа от бараката.


колега бьркаш двата щата .
проблема при колегата е наи-често срещания при нас дизелите и ако тази тема беше при нас до сега да е забравил че я е пускал


Потребителски аватар
*bpm
Мнения: 102
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 19:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот *bpm » Нед 29 юли 2007 23:30


То може и плажния чадър да нося в багажника и да го опъвам като спирам на слънце ама... това не ми решава проблема :)


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Нед 29 юли 2007 23:43


ако е голфа от профила ти ,проблема е в релето захранващо компа на колата,мисля беше номер 109;сменяш и забравяш за неприятностите :wink:


Потребителски аватар
*bpm
Мнения: 102
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 19:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот *bpm » Нед 29 юли 2007 23:48


Супер. Мерси за информацията.


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Нед 29 юли 2007 23:52


Ще мерсиш като кажеш какво е. :wink:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пон 30 юли 2007 0:01


е да ама то друго няма за този признак :lol:


Потребителски аватар
*bpm
Мнения: 102
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 19:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот *bpm » Пон 30 юли 2007 0:01


Ще провам и ще драсна какво е станало :)


Потребителски аватар
*bpm
Мнения: 102
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 19:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот *bpm » Чет 02 авг 2007 14:28


Днес го пуснахме с един приятел на VAG-COM и ето какви грешки излязоха:
------------------------
VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 038 906 018 D
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00SG 1817
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 00012
4 Faults Found:
00532 - Supply Voltage B+
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
01237 - Fuel Shut-Off Valve (N109)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
00626 - Glow Plug Indicator Light (K29)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent
-------------------------
Може ли със сигурност да се каже че е от релето от тука. Вижам че пише, двигателя е блокиран от имобилайзера.
Също така проблема се появи и вчера, не в топло време. Забелязах че индикаторчето за свешите не светва когато колата не е напълни загряла. В смисъл на около 70 градуса. Да кажем карам 4-5 мин., спирам, гася, въртя ключа и не ще. След няколко опита обаче се оправя.

Някакви идеи..

П.С: Имаде ли представа колко струва това реле N109 :?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: chifut, Google [Bot] и 70 госта