Съвет за покупка на на Голф 3 TDI
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Лично мнение АФН след като ти предоставя въртящия момент на по ниски обороти няма нужда да сменяш предавка при ускоряване е 90 коня идват при по високи обороти и съответно въртящия момент на по висок оборот.Май сложно се изразих.Но накратко ако имам повече мощ в мотора няма да ми се налага да минавам примерно на 3 вместо 4 при АФН при ускоряване и от там икономията на мотор и гориво може би.
Да попаднеш на кола карана от Шофьор а не аматьор който е решил да изпробва какво може автомобила му всекидневно е все едно да си с 6 от ТОТО.
Да попаднеш на кола карана от Шофьор а не аматьор който е решил да изпробва какво може автомобила му всекидневно е все едно да си с 6 от ТОТО.
днес гледах едно тди, на въшен вид беше добре и салона също, но двигатела ме притесни, тресеше се , леко духаше от щеката и от капачката на двигатела духаше здраво и хварчаха капки масло, значи за 5, 6 секунди имах по ръката имах 3, 4 капки масло.
това нормално ли е?
какви са нормалните оброти на този двигател?
това нормално ли е?
какви са нормалните оброти на този двигател?
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
От капачката няма как да не духа и то доста-по принцип трябва като сложиш капачката отгоре без да я завърташ газовете да не я издухат.За щеката е най-добре грам да не духа ама тва няма много трудно може се случи на 15 годишна кола-за това трябва да сравниш с други ТДИ-та.Ако обаче от щеката излизат газове-бегай бързо.ТДИ по принцип си работи шумно-не знам кво имаш предвид под претрисане-гледай да звучи равномерно/демек да няма разлика в работата на цилиндрите/
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Да можеш да го сравняваш с на Аудито-освен това вземи и го покарай.Оборотите на празен ход са една идея под 900.Ако излизат газове от щеката просто ще забележиш как излиза се едно че е ауспуха ,а не само полъхване върху пръста.Иначе споменатите стържени и тропания са нещо доста относително може да са от милион неща барабар и от маслото.Лошото е обаче ако е разбита шайбата на ангренажа или успокойтеля ,ама за това ти трябва разбиращ майстор.
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
За Г3 има три мотора 1З/93-97/ и AHU/от средата на 96та/ по 90 магарета и АФН по 110/пак някаде из 96та го почват/.За АФН няма кво да ти казвам съвсем друга бира ма е рядкост
Разликата между АHU и 1З е в достигането на максималната мощност още при 3750 срещу 4000 за 1З.Ако ти попадне AHU теоретично е по-добър ,ама практически зимай тоя който ев по-добро състояние.Както каза колегата ТДИ ли е не го зимай.Най-голямата лъжа обаче са обявите за 110 коня-лечен опит 80% от тях са разлакани 1З със смотани външни чипове.

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Ае по горе гледам приказвате за някви чипчета и вдигане мощноста на колата има ли някакъв сайт кадето мога да погледам тва онова че искам да си направя една сметчица и ако може някой ако е светнат да каже от моята каручка колко може да се изцеди Голф 3 1.9 тди 110к.с 97г.
едно чипче колко ще вдигне
мерси




Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта