Съвет за покупка на на Голф 3 TDI

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
SLR
Мнения: 50
Регистриран на: Пет 18 май 2007 22:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот SLR » Вто 24 юли 2007 11:59


може и повече да издържи май. аз имам един познат който кара форд от 87 година и твърди че бил на милион и двеста хиляди километра. и му гори 5 на 100




mladeja
Мнения: 395
Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот mladeja » Вто 24 юли 2007 20:33


Лично мнение АФН след като ти предоставя въртящия момент на по ниски обороти няма нужда да сменяш предавка при ускоряване е 90 коня идват при по високи обороти и съответно въртящия момент на по висок оборот.Май сложно се изразих.Но накратко ако имам повече мощ в мотора няма да ми се налага да минавам примерно на 3 вместо 4 при АФН при ускоряване и от там икономията на мотор и гориво може би.
Да попаднеш на кола карана от Шофьор а не аматьор който е решил да изпробва какво може автомобила му всекидневно е все едно да си с 6 от ТОТО.


SLR
Мнения: 50
Регистриран на: Пет 18 май 2007 22:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот SLR » Чет 26 юли 2007 14:05


днес гледах едно тди, на въшен вид беше добре и салона също, но двигатела ме притесни, тресеше се , леко духаше от щеката и от капачката на двигатела духаше здраво и хварчаха капки масло, значи за 5, 6 секунди имах по ръката имах 3, 4 капки масло.
това нормално ли е?
какви са нормалните оброти на този двигател?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 26 юли 2007 14:32


От капачката няма как да не духа и то доста-по принцип трябва като сложиш капачката отгоре без да я завърташ газовете да не я издухат.За щеката е най-добре грам да не духа ама тва няма много трудно може се случи на 15 годишна кола-за това трябва да сравниш с други ТДИ-та.Ако обаче от щеката излизат газове-бегай бързо.ТДИ по принцип си работи шумно-не знам кво имаш предвид под претрисане-гледай да звучи равномерно/демек да няма разлика в работата на цилиндрите/


SLR
Мнения: 50
Регистриран на: Пет 18 май 2007 22:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот SLR » Чет 26 юли 2007 15:04


също се чуваше нещо като леко стържене.
как да разбера дали илизат газове от щеката?
какви са нормалните обороти на празен ход?
и примерно за сравнение мога ли да гледам работата на двигатела на ауди А4 1.9тди от 96г пак е 90 коня. защото не познавам никой с г3 тди


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 26 юли 2007 15:29


Да можеш да го сравняваш с на Аудито-освен това вземи и го покарай.Оборотите на празен ход са една идея под 900.Ако излизат газове от щеката просто ще забележиш как излиза се едно че е ауспуха ,а не само полъхване върху пръста.Иначе споменатите стържени и тропания са нещо доста относително може да са от милион неща барабар и от маслото.Лошото е обаче ако е разбита шайбата на ангренажа или успокойтеля ,ама за това ти трябва разбиращ майстор.


SLR
Мнения: 50
Регистриран на: Пет 18 май 2007 22:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот SLR » Нед 29 юли 2007 23:15


добре, другия леко тъп въпрос, който искам да задам е - значи на някой обяви пише новия двигател, и като го видя, за мен разликата е че има кпак отгоре и пише 1.9тди.
А в същност каква е раликата нов - стар двигател?
и кой кога се е слагал?


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Нед 29 юли 2007 23:44


и наи-смотаното тди е по-добро от всички други колици


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 30 юли 2007 0:03


За Г3 има три мотора 1З/93-97/ и AHU/от средата на 96та/ по 90 магарета и АФН по 110/пак някаде из 96та го почват/.За АФН няма кво да ти казвам съвсем друга бира ма е рядкост :) Разликата между АHU и 1З е в достигането на максималната мощност още при 3750 срещу 4000 за 1З.Ако ти попадне AHU теоретично е по-добър ,ама практически зимай тоя който ев по-добро състояние.Както каза колегата ТДИ ли е не го зимай.Най-голямата лъжа обаче са обявите за 110 коня-лечен опит 80% от тях са разлакани 1З със смотани външни чипове.


SLR
Мнения: 50
Регистриран на: Пет 18 май 2007 22:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот SLR » Пон 30 юли 2007 11:15


а от каде мога да видя модела на двигатела, защото оня ден ходих да гледам една обява и ми казаха че била с новя двигател, пък беше от 11.94


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Пон 30 юли 2007 11:42


SLR написа:а от каде мога да видя модела на двигатела, защото оня ден ходих да гледам една обява и ми казаха че била с новя двигател, пък беше от 11.94


Пишеш номера на шасито за проверка на VIN.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 30 юли 2007 11:47


Там няма да го видиш/на шасито/.Гледа се номера на мотора в големия талон-първите букви са 1Z,AHU,AFN за TDI и AAZ за TD


SLR
Мнения: 50
Регистриран на: Пет 18 май 2007 22:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот SLR » Пон 30 юли 2007 12:12


ако е нов внос и не е регистрирана? къде да гледам?


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Пон 30 юли 2007 12:23


SLR написа:ако е нов внос и не е регистрирана? къде да гледам?


На самия мотор го пише но се вижда малко трудно под един маркуч е номера ама къде беше точно :oops:


Потребителски аватар
Gosh
Мнения: 64
Регистриран на: Пон 06 авг 2007 10:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карнобат

Мнениеот Gosh » Вто 07 авг 2007 13:09


Ае по горе гледам приказвате за някви чипчета и вдигане мощноста на колата има ли някакъв сайт кадето мога да погледам тва онова че искам да си направя една сметчица и ако може някой ако е светнат да каже от моята каручка колко може да се изцеди Голф 3 1.9 тди 110к.с 97г. :oops: :oops: :oops: едно чипче колко ще вдигне :) мерси



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта