Strut Brace за Голф 2

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Strut Brace за Голф 2

Мнениеот Sachko » Сря 22 юни 2005 16:52


Аиде вижте аз кфо си направих :arrow:
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

в процеса на правене нямах апарат4е... то и по добре щото кфи беха раждясали трабите :oops:
Вси4ко е направено от обикновени метали ...траба от парното в нас ми бе6е останала няколко планки 2 обра4а от 7 мм ламарина,малко болтове и една дебела шпилка,беше ми останал и малко металик от жантите пролетта и си рекох да оползотворя матерялите :shock: :oops: :roll:

П.С.-то това отдоло под щангата не е много за показване(мотора де Mad ) ама ще му доиде ред и на него :dance:




Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Сря 22 юни 2005 22:33


браво супер е станало!!!!!!!!!!!!!!!!! :shock: 8)


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

strut brace

Мнениеот Жоро Делчев » Сря 22 юни 2005 22:35


Поздравления страхотно е станало!!! :D


Потребителски аватар
GTivan
Мнения: 340
Регистриран на: Пон 11 окт 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот GTivan » Сря 22 юни 2005 22:48


То направо си е като от магазина :D Браво, поздравления .
А каква му е масата?


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Чет 23 юни 2005 0:13


GTivan написа:То направо си е като от магазина :D Браво, поздравления .
А каква му е масата?


Е това ми беше целта ползвал сам OMP за модел и още 2-3 други не знам на кфа фирма (снимки),но още не е кат от магазина ... требва и една малка лепен4ица да му лепна и тогава може и да мине за магазински :oops:

А теглото не вярвам да му е пове4е от 5-6 кг ....но и без тфа за лятото требва да сваля то4но толква и се рекох таман 6е компенсирам :roll: :twisted:


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Чет 23 юни 2005 8:21


бравус,добре си го направил.
но има един малък проблем :?
след като в горната си част амортисьорите са съединени здраво всички вибрации и цялото усукване на купето рефлектират долу на окачването.
за съжаление е възможно да се получи разтваряне на купето :(
наше момче е конкретен пример :wink:


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Чет 23 юни 2005 9:48


GOLFER написа:.......

Нема се пуашиш :wink: тя долната щанга вече е проектирана и съм я пуснал да се прави...тази между 2-та носача :) :roll:

П.С а иначе колата на коятото казваш,че се е отворил моста ... здраво ли и беше купето ? в смисъл гнило?


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Чет 23 юни 2005 16:27


Sachko написа:.... долната щанга вече е проектирана и съм я пуснал да се прави...

това е друго нещо :D така бива :wink:
п.с.купето не беше изгнило.


Потребителски аватар
leavon
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 15:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот leavon » Пет 24 юни 2005 20:51


Извинете ме предварително - може би тъп въпрос:
Каква е идеята на това между амортисьорите? Предусещам, че идеята е май да се укрепи купето, но не си представям кое го прави необходимо.


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Пет 24 юни 2005 21:42


leavon написа:Извинете ме предварително - може би тъп въпрос:
Каква е идеята на това между амортисьорите? Предусещам, че идеята е май да се укрепи купето, но не си представям кое го прави необходимо.


Ами аиде да ти кажа за какво е според мен (мое мнение не сам го 4ел някаде или кфото и да било за това мойе и да е грешно)
:oops:
Та ... мисля 4е тази щанга намалява усукването в предния кош на колата (в комплек с долната м/у носа4ите има по голямо деиствие,а ако има и на задните амортесиори наи добре) само 4е според мен от нея има полза и нужда когато колата е с спортно(по твардо от обикновеното)ока4ване , когато се кара по агрсивно(демек се дава пове4ко гас) в завой (пример Банско-Благоевград ...Прохода Предел много му се радвам) и сигурно има още неща за които не се сещам в момента....
При мен когато смених ока4ването на колата с по твардо запо4на да се усеща усукването на купето , примерно като слизам от нисак бордиур или минавам през малка неравност се 4ува как уплатненията на вратите скарцат (с обикновенното ока4ване това го няма6е)
това е така понеже когато колата е с обикновенно ока4ване неравносттите по патя се пемат от пружините и амортесиорите които имат достата4но ход 10 15 дори и 20 см , за разлика от спортните такива които имат не пове4е от 5см и предават директно целия зор на купето ....6те се радвам да 4уя мнението на хора които са 4ели нещо по вапроса....
Все още не мога да кажа дали има резултат от това нещо понеже не сам монтирал още долната щанга и имам да сменям тампони на макферсони и задни тампони на носа4ите (а може и още нещо да излезе :roll:) но когато си4ко е сменено и нямам никфи луфтове никаде ще разбера дали има ефект ....

П.С - щом се използва при рали и други автомобили сигурно служи за нещо :wink: ако не то поне не би навредило :evil: А и дига наи малко 10hp,a ако има лепенка или надпис кам 15 eyecrazy gruebel
xa xa xa lol lol lol Screwy


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пет 24 юни 2005 23:49


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 13:18, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Съб 25 юни 2005 1:27


vw_golf_2_Memphis написа:http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?t=16664
:wink: :wink:


:?:


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Съб 25 юни 2005 10:12


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 13:18, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
VR666
Мнения: 325
Регистриран на: Чет 08 юли 2004 19:38
Автомобил: VW Jetta
Двигател: CFFB 2011
Местоположение: Ботевград

Мнениеот VR666 » Съб 25 юни 2005 14:38


Тръбата да речем лесно ше се направи. Ама обръчите откъде ги взе?
И как е сега в завоите?


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Съб 25 юни 2005 15:55


ами обра4ите са от 7 мм ламарина (пязал сам ги с бормашина и после са дооформени на струг(понеже нямаше фреза), но и 5 мм 6те баде достата4но здрава... маи не си про4ел цялата тема :roll:



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта