Здравейте! Искам да попитам дали някой от съфорумците е купувал ремонтен комплет за хидравличната рейка,независимо дали TRW или ZF и откъде го е взел и колко съответно е струвал? Има ги по оригинални номера,така че си мисля,че в Хаас (Плд) и Юни-то в Сф ще ги има,но дали ще ги има и в някой друг магазин?
В този ред на мисли коя от рейките е по-масова - TRW или ZF и коя е по-вероятната за моята машина?
Също така някой правил ли е ремонт на хидравличната помпа?Какво й се сменя?
От руските форуми,разбрах,че на помпата й се сменя лагера до шайбата и семеринга и става като нова.
Ако ще улесня отговорите мога да дам номерата на ремонтните комплекти за двете рейки.Интересно ми е защо в Текдок първия номер не съществува (то може и мойта версия да е бъгава...някой ако може да си направи труда да провери).
1H0 498 020 - TRW
3A0 498 020 - ZF.
Мисля,че темата ще е полезна за юзърите.
Не зная кога ще се захвана да си правя рейката и помпата,защото нямам време.Засега си работят,но издават гадни звуци и усещам,че са за правене.Когато се захвана ще направя снимчици и туториал как да се преборим сами с тая гад.
Хидравлична кормилна рейка - ремонтен комплект
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
по повод помпата имаше един агент дето ги рециклираше ако искаш мога да попитам за координати,рециклираше ги на плосък шлайф при мой приятел.Общо взето се пришлайфат повърхнините с даден допуск ако подлежи на рециклиране,сама по себе си представлява една турбинка дето има пластинки които се ихвърлят от центробежните сили и загребват масло и го нагнетява.проста конструкция,вече при по сериозни повреди работата отива към читава 2ра употреба или нова.За рейката не мога да ти дам инфо аз съм с механична и неам дертове.TRW ми е предния тампон на двигателя
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Danny boy написа:по повод помпата имаше един агент дето ги рециклираше ако искаш мога да попитам за координати,рециклираше ги на плосък шлайф при мой приятел.Общо взето се пришлайфат повърхнините с даден допуск ако подлежи на рециклиране,сама по себе си представлява една турбинка дето има пластинки които се ихвърлят от центробежните сили и загребват масло и го нагнетява.проста конструкция,вече при по сериозни повреди работата отива към читава 2ра употреба или нова.За рейката не мога да ти дам инфо аз съм с механична и неам дертове.TRW ми е предния тампон на двигателя
Ако искаш го напиши кой е човекът,мисля,че ще полезно за всички пловдивчани.
Ако се захвана ще си я правя сам.
Във форума на volkswagen.msk.ru има толкова хубави описания на ремонти и със снимки,че ми се насълзяват очите от кеф.Страшен сайт...
И аз мога да препоръчам човек за рейки и помпи в Пловдив.Като му изровя визитката ще пиша.
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Сря 24 сеп 2008 21:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Гълъбово
има един маистор
ако имаш пьт кьм стара загора ,има един маистор в раднево занеси му помпата и ще я рециклира.телефона му е 0887501852.моята тои я оправи
Запазил съм на файл една обява за ремонт на хидравлични помпи. Човекът е от Казанлък. Ето и обявата:
............... От Казанлък съм. Занимавам се с ремонт на хидравлични помпи: зъбни, бутални, пластинкови. За сервоуправление обикновенно се използват пластинкови помпи. Стойността на ремонта зависи от повредата, но в 95% от случаите за около 60 лева помпата може да бъде възстановена на ниво нова.
Ако имате проблеми може да се обадите на 0887 437 213.
............... От Казанлък съм. Занимавам се с ремонт на хидравлични помпи: зъбни, бутални, пластинкови. За сервоуправление обикновенно се използват пластинкови помпи. Стойността на ремонта зависи от повредата, но в 95% от случаите за около 60 лева помпата може да бъде възстановена на ниво нова.
Ако имате проблеми може да се обадите на 0887 437 213.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 79 госта