Проблем с ключето на вентилацията(парното)-(решен)

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
gb777
Мнения: 56
Регистриран на: Сря 02 авг 2006 6:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Проблем с ключето на вентилацията(парното)-(решен)

Мнениеот gb777 » Съб 04 авг 2007 21:57


Golf III AEX 1.4 В тия жеги карах на включена вентилация няколко часа и се стопи четиристепенното ключе на вентилацията(нямам климатик) първо спряха да работят първите 3 степени, а сега вече въобще не работи. допускам че е изгоряло бушончето. с търсачката открих тема в която пишеше за 3 съпротивления които понижават напрежението за първите 3 степени.
Въпросът ми е може ли да се смени само това ключе или трябва да търся целия модул? Някой има ли представа за някакви цени-ново или втора употреба? понеже съм с еърбек отпред как се стига до тези съпротивления след като са зад жабката?
10х предварително!

Последна промяна от gb777 на Чет 09 авг 2007 18:34, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Съб 04 авг 2007 22:04


Може би имаш предвид термозащитите.
Дръпни първо врътката на ключа и с отверка окъси между медните писти и виж дали върти вентилатора .....после търси термозащитите ....има ги продават се ..може и без тях ама рискуваш !!


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Съб 04 авг 2007 23:23


сваляш кората под жапката и ще го видиш кабелите от вентилатора отиват там аербага не се сваля .


Потребителски аватар
gb777
Мнения: 56
Регистриран на: Сря 02 авг 2006 6:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gb777 » Нед 05 авг 2007 7:31


Първо се включваше само 4 степен (при окъсяване на пистите) сега вече и тя не се включва ,затова си мсля че е заминало бушонче трябва да разбера кой номер е .а ключето се е стопило така че металната пластина която прави контакта на пистите се е изкривила :) и затова мисля да го сменям :)


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Нед 05 авг 2007 7:33


А защо се топи ключа или гори термозащитата? Щото моторчето ТОВАРИ инсталацията :!:


Потребителски аватар
gb777
Мнения: 56
Регистриран на: Сря 02 авг 2006 6:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gb777 » Нед 05 авг 2007 7:35


znainainai написа:А защо се топи ключа или гори термозащитата? Щото моторчето ТОВАРИ инсталацията :!:

Няма дим без огън :) да разбирам ли че моторчето е за смяна ?


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Нед 05 авг 2007 8:22


Ronin написа:Може би имаш предвид термозащитите.
Дръпни първо врътката на ключа и с отверка окъси между медните писти и виж дали върти вентилатора .....после търси термозащитите ....има ги продават се ..може и без тях ама рискуваш !!

Е за тва става въпрос - при мен проблема се отстрани с поялник и една тънка жичка - ще им давам 2 лева за предпазител :oops: mhihi


Потребителски аватар
gb777
Мнения: 56
Регистриран на: Сря 02 авг 2006 6:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gb777 » Нед 05 авг 2007 15:50


До сега разглобявах и пробвах резултата е: Разтопено ключе за регулиране на силата на духане и счупена пластинка която осъществява контакта м/у + и минус в същото ключе. При окъсяване с отверка работят всички степени на парното. Буксата която влиза в целия блок също е нагоряла при единия кабел.
Дали може да се намери само пластина?Или ще трябва да правя нещо самоделно?


Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Нед 05 авг 2007 16:26


gb777 написа:До сега разглобявах и пробвах резултата е: Разтопено ключе за регулиране на силата на духане и счупена пластинка която осъществява контакта м/у + и минус в същото ключе. При окъсяване с отверка работят всички степени на парното. Буксата която влиза в целия блок също е нагоряла при единия кабел.
Дали може да се намери само пластина?Или ще трябва да правя нещо самоделно?


Намери си нов ключ,с стария проблемите ти няма да имат край щом си го стопил !!


Потребителски аватар
gb777
Мнения: 56
Регистриран на: Сря 02 авг 2006 6:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gb777 » Вто 07 авг 2007 8:14


Ще търся клоюче,като ми остане време.

Купих нов модул :) и всичко е ок. Ако някой прави тази гимнастика да внимава при махането на щипките които държат жилата ,пластмасата е крехка и се чупи с поглед :) Замерих токовете всичко е ок сега.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Steels и 41 госта