Скорости..

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
MaRtiNsKi
Мнения: 2542
Регистриран на: Пон 09 апр 2007 21:00
Автомобил: GOLF V
Двигател: TDI
Местоположение: Радомир

Скорости..

Мнениеот MaRtiNsKi » Пон 06 авг 2007 15:23


Значи имам някакъв проблем със скоростие.Искам да се допитам до вас ако може някой да ми каже какво може да е и какво трябва да се прави :)
Значи проблема е следния:
От няколко месеца скоростите се превключват трудно.1-ва не може да влзезе свободно,а трябва да дам 2-ра и след това 1-ва.3-та и 4-та си влизат нормално(малко тегаво но са по-добре от 1-ва и 2-ра),но понякога тръгвам да включвам 1-ва а лоста отива в позиция R :roll:

Незнам дали ще ви стане ясно от тъпото ми обяснение,но ще бъда благодарен ако някой ме светне що става така :lol:




Потребителски аватар
maiz
Мнения: 1558
Регистриран на: Нед 01 юли 2007 7:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maiz » Пон 06 авг 2007 15:29


Износен диск на съединителя.
Маслото в скоростната кутия да ти е намаляло.
Има и още възможни причини но за тези 2те се сещам на първо време.


Потребителски аватар
MaRtiNsKi
Мнения: 2542
Регистриран на: Пон 09 апр 2007 21:00
Автомобил: GOLF V
Двигател: TDI
Местоположение: Радомир

Мнениеот MaRtiNsKi » Пон 06 авг 2007 15:30


maiz написа:Износен диск на съединителя.
Маслото в скоростната кутия да ти е намаляло.
Има и още възможни причини но за тези 2те се сещам на първо време.


Ъъъ със нов съединител съм,а и маслото го проверявах преди 2 седмици и беше пушка :roll:

Едит: Съединителя е чистак нов,ама нещо ме дразни :evil: Още на втория ден след смяната при тръгване нещо "хърка" и незнам от какво може да е :roll: Дали не са хлабави пружините :roll:


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пон 06 авг 2007 15:44


Има една метална част по лостовата система с едно гумено черно топче на нея.Сменя се кофти,но мисля че е от това.Знаят го майсторите.

Последна промяна от andro_ на Пон 06 авг 2007 15:46, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Cyberloner
Мнения: 470
Регистриран на: Пон 17 апр 2006 16:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cyberloner » Пон 06 авг 2007 15:45


Имам странното усещане че е от предавателния механизъм от скоростния лост към кутията (1 малко лостче + няколко тампончета) може да е сдал багажа, струва 15 лева комплекта да ги смениш на канал за 15 минути работа е.


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Мнениеот kaiser666 » Пон 06 авг 2007 16:59


Трябва да е от това и мене ме бъзикаше ма си го смених.


Потребителски аватар
MaRtiNsKi
Мнения: 2542
Регистриран на: Пон 09 апр 2007 21:00
Автомобил: GOLF V
Двигател: TDI
Местоположение: Радомир

Мнениеот MaRtiNsKi » Пон 06 авг 2007 18:35


Cyberloner написа:Имам странното усещане че е от предавателния механизъм от скоростния лост към кутията (1 малко лостче + няколко тампончета) може да е сдал багажа, струва 15 лева комплекта да ги смениш на канал за 15 минути работа е.


Рейките ли ? За това ли става въпрос :roll:


Потребителски аватар
Cyberloner
Мнения: 470
Регистриран на: Пон 17 апр 2006 16:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cyberloner » Пон 06 авг 2007 19:41


за ето този комплект става дума http://cgi.ebay.co.uk/NEW-GEARSHIFT-REP ... dZViewItem + едно лостче дето му търся снимка да ти го покажа, но в магазина знаят за какво става дума като ги питаш


Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот tatenceto » Пон 06 авг 2007 19:42


често се случва при смяна на съединител да се наложи впоследствие реглаж на щангите(лостчетата или кой как си им вика)


Потребителски аватар
MaRtiNsKi
Мнения: 2542
Регистриран на: Пон 09 апр 2007 21:00
Автомобил: GOLF V
Двигател: TDI
Местоположение: Радомир

Мнениеот MaRtiNsKi » Пон 06 авг 2007 19:46


Cyberloner написа:за ето този комплект става дума http://cgi.ebay.co.uk/NEW-GEARSHIFT-REP ... dZViewItem + едно лостче дето му търся снимка да ти го покажа, но в магазина знаят за какво става дума като ги питаш


:bowdown :bowdown :bowdown


Потребителски аватар
bate_pe60
Мнения: 158
Регистриран на: Съб 04 авг 2007 19:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bate_pe60 » Вто 07 авг 2007 13:53


и аз имам подобен проблем...
като ръчнА първа и понякога влиза задната...
вкючвам примерно първа и искам да мина на втора, а втората влиза много накрая на хода на лоста...така става и със 4-та..тя мойта е 4-скоростна....а може ли да си сложа 5-скоростна?
като я купувах се строшиха скоростите тамън като си тръгвах за софията и му звъннах на човека и той дойде и се зае да я праи там на място...беше влезнала задна и не излизаше по никъв начин...не знам кво напраиха и почнаха да влизат и другите скорости, но за 2ра и 4та треа мноо да се натиска назад докато се чуе едно глухо "пукване"...супер неудобно е така...


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Мнениеот kaiser666 » Вто 07 авг 2007 14:38


bate_pe60 написа:и аз имам подобен проблем...
като ръчнА първа и понякога влиза задната...
вкючвам примерно първа и искам да мина на втора, а втората влиза много накрая на хода на лоста...така става и със 4-та..тя мойта е 4-скоростна....а може ли да си сложа 5-скоростна?
като я купувах се строшиха скоростите тамън като си тръгвах за софията и му звъннах на човека и той дойде и се зае да я праи там на място...беше влезнала задна и не излизаше по никъв начин...не знам кво напраиха и почнаха да влизат и другите скорости, но за 2ра и 4та треа мноо да се натиска назад докато се чуе едно глухо "пукване"...супер неудобно е така...



Да можеш да си сложиш с пет скорости и нищо не трябва да преправяш просто после трябва да ти направят реглаж на гореспоменатото лостче аз не можах да направя да влиза 5-та и се наложи в сервиз да ми го регулират момчето се мъчи един час и стана,а това за първа и задна има една ябълка от пластмаса при скоростния лост може да ти се е износила.


Потребителски аватар
bate_pe60
Мнения: 158
Регистриран на: Съб 04 авг 2007 19:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bate_pe60 » Сря 15 авг 2007 12:54


едни пичове в един сервиз ми казаха могло да е от ябълката...
но ме разсмяха като ми казаха 4е е 15 лева ябълката а труда е 35 лв :)
то лошо нема де,обаче забавно звучи :ФВ


Потребителски аватар
bate_pe60
Мнения: 158
Регистриран на: Съб 04 авг 2007 19:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bate_pe60 » Сря 15 авг 2007 12:54


едни пичове в един сервиз ми казаха могло да е от ябълката...
но ме разсмяха като ми казаха 4е е 15 лева ябълката а труда е 35 лв :)
то лошо нема де,обаче забавно звучи :ФВ


Потребителски аватар
Cyberloner
Мнения: 470
Регистриран на: Пон 17 апр 2006 16:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cyberloner » Сря 15 авг 2007 14:40


bate_pe60 абе и ти ли подкара голф бе човек сега остава на сестра ти да и вземеш поло :D както и да е смени тия тампончета и лостчето които са предавателния мехнизъм (слабо място е просто) и ако не се оправи от това тогава търси проблема другаде, в сервизите специално за този проблема съм забелязал, че им е малко познат или не се сещат за него и все търсят някакви сериозни и доходоносни проблеми защото едно е 35 лева за работа а друго е 15 лева за лоста и тампоните и 0 лева за работа защото и сам можеш да си ги смениш :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 35 госта