Ок ясно по въпроса с двигателя сега се сетих друго...За аеродинамиката...понеже е комби ако му сложа оптегач над задната врата като на голфовете...имам предвид малката козеркичка над задното стъкло така се отвеждат вихрите назад и се вдигала макс.скорост някой има ли представа до колко е ефикасно...
Да Поршето е най лесно да се вземе...но има един недостатък бая пари струва...така,че отпада като вариянт!



По какво се разбира дали е за основен ремонт?
- ChimeyJimmey
- Мнения: 3877
- Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
- Автомобил: торанага
- Двигател: AXQ
То не се издържа...
Задължително на крилата требе да има лепенки "TURBO", "RALLYE", "SPORT" и т.н. за да вдигне коньевете... Иначе - нъцки!
Човеко, тази кола, на толкоз годинки и в това си състояние, толкоз си може.
Ако искаш повече - продай я и си купи любимия на всички тук Голф ГТИ (нема значка коя модификация)...
Задължително на крилата требе да има лепенки "TURBO", "RALLYE", "SPORT" и т.н. за да вдигне коньевете... Иначе - нъцки!

Човеко, тази кола, на толкоз годинки и в това си състояние, толкоз си може.
Ако искаш повече - продай я и си купи любимия на всички тук Голф ГТИ (нема значка коя модификация)...

-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колега, комбитата и всички модни напоследък "резнати отзад" коли имат принципно лоша аеродинамика, особено откъм съпротивление. Нищо не можеш да направиш по въпроса - зад колата се получават завихряния, т.е. вакуум който те дърпа назад. Идеалната форма на задницата е капковидната, т.е. заострената отзад. При всички положения седаните са доста по-близо до нея от комбитата.
С разни спойлерчета само ще увеличиш съпротивлението оттам ще падне скоростта. Може да постигнеш малко по-добра стабилност и притискане на задницата към пътя, но с цената на по-голям разход и по-ниска макс. скорост (от нищо нещо не става).
Не може хем да имаш багажник дето може 2 перални да вкараш, хем да е спортна кола.
Карай си я колата и нищо не пипай. Щом нещо работи добре, по-добре не го пипай, това е златно правило.
С разни спойлерчета само ще увеличиш съпротивлението оттам ще падне скоростта. Може да постигнеш малко по-добра стабилност и притискане на задницата към пътя, но с цената на по-голям разход и по-ниска макс. скорост (от нищо нещо не става).
Не може хем да имаш багажник дето може 2 перални да вкараш, хем да е спортна кола.

Карай си я колата и нищо не пипай. Щом нещо работи добре, по-добре не го пипай, това е златно правило.
passatGL написа:Ок ясно по въпроса с двигателя сега се сетих друго...За аеродинамиката...понеже е комби ако му сложа оптегач над задната врата като на голфовете...имам предвид малката козеркичка над задното стъкло така се отвеждат вихрите назад и се вдигала макс.скорост някой има ли представа до колко е ефикасно...
Да Поршето е най лесно да се вземе...но има един недостатък бая пари струва...така,че отпада като вариянт!
Много сложни думи, но както и да е, при тролеите (комбитата) откъсването на потока е неизбежно, това създава допълнително съпротивление, не е страшно, то е само при високите скорости. За жалост в посока повишаване на аеродинамиката можеш само и единствено да влошиш положението, но това не бива да те притеснява, ако през повечето време шофираш със скорост по-ниска от 100 км/ч (както и е).
Успех.
- passatGL
- Мнения: 75
- Регистриран на: Сря 28 сеп 2005 20:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ето за това говоря...питах дали някой го е правил ама явно вие разбирате по-малко от мене...не обтеГател а обтеКател ама се тая
- ОБТЕКАТЕЛИ - Поставянето на обтекатели по каросерията на един автомобил може да даде само положителен ефект.Това означава, че ще се подобри преминаването на въздушния поток около каросерията на автомобила, която има доста ръбове. Увеличения радиус на закръгление към дадения ръб от обтекаталя намалява вихрите. Това като цяло намалявя общото въздушно съпротивление на автомобила от 1-25%, при това се намалява разхода на гориво до 15%, динамиката на автомобила се подобрява до 5%, максималната скорост се повишава до 7%.
Обтекатели се поставят:
-под предната престилка
-на предните стъкла
-над задното стъко за автомобили с ъгъл на наклона на стъклото над 21' , комби и седан.
или на местата където имаме зони с резки преходи и високо челно съпротивление.
- ОБТЕКАТЕЛИ - Поставянето на обтекатели по каросерията на един автомобил може да даде само положителен ефект.Това означава, че ще се подобри преминаването на въздушния поток около каросерията на автомобила, която има доста ръбове. Увеличения радиус на закръгление към дадения ръб от обтекаталя намалява вихрите. Това като цяло намалявя общото въздушно съпротивление на автомобила от 1-25%, при това се намалява разхода на гориво до 15%, динамиката на автомобила се подобрява до 5%, максималната скорост се повишава до 7%.
Обтекатели се поставят:
-под предната престилка
-на предните стъкла
-над задното стъко за автомобили с ъгъл на наклона на стъклото над 21' , комби и седан.
или на местата където имаме зони с резки преходи и високо челно съпротивление.
-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB -2 0 4motion
- Местоположение: Велико Търново


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта