Смазах си жилото на съединителя "ГОЛЯМА ГРЕШКА"

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Вто 07 авг 2007 15:36


Skruji написа:Мисля си дали няма да се оправи ако вкарам обезмаслител (meglio) в жилото и го поразклатя малко и след това го излея (дотолкова доколкото е възможно) .?!

:shock И после ако мислиш да го оставиш сухо :smackbum ...трябва да си вземеш от тази силиконовата смазка или квото там дават за смазване :)




Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Мнениеот kaiser666 » Вто 07 авг 2007 15:48


Не можеш ли да го свалиш и да го изчистиш :roll:


Потребителски аватар
Mapoka
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
Автомобил: 1992 VW Vento
Двигател: 1.8 ABS
Местоположение: Ямбол

Мнениеот Mapoka » Вто 07 авг 2007 17:07


А защо не му отвориш "саморегулиращия механизъм" и да почистиш маслото от него. За целта дори не е нужно да го сваляш от колата само да го откачиш от към ск. Ако е работило нормално преди това мисля няма нужда да го мненяш.

Моето като се трецака си го отвирих почистих си го смазах с грес и ........... работи няколко седмици и пак на същия хал......... и сега си сложиш обикновенно.

ПП ако решиш да го отвориш внимавай да не загубиш накоя от 12-те съчмички които осигуряват обратния ход. Също така при затварянето му го дръж в най горно положение защото иначе няма да можеш да го закачиш отново на ск.


Потребителски аватар
Skruji
Мнения: 1150
Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
Автомобил: Golf 6 Variant
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Skruji » Вто 07 авг 2007 18:04


Ако споделите как мога да го отворя този механизъм, защото на мен ми се вижда че е капсолован. Жилото го свалях онзи ден така че няма да ми е проблем да го размонтирам отново. Само ако може някой по подробно да опише разглобяването и сглобяването на този черен цилиндър, който според мен се явява саморегулиращото устройство.


Потребителски аватар
Cyberloner
Мнения: 470
Регистриран на: Пон 17 апр 2006 16:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cyberloner » Вто 07 авг 2007 18:19


капсулована ти е главата(гаранция 100%) :D
иначе го поогледай по-внимателно и ще намериш от къде се отваря, тези които съм виждал едната страна представлява капачка залята с нещо като силикон което лесно се сваля с плоска отвертка :D


Потребителски аватар
Mapoka
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
Автомобил: 1992 VW Vento
Двигател: 1.8 ABS
Местоположение: Ямбол

Мнениеот Mapoka » Вто 07 авг 2007 18:24


Жилото се състои от две части горна и долна (поне моето е така)
коидо се държат заедно от тънка цилиндрична пласмаса ( в нея има нарези (канали) кото позволяват движението на доната и горна част по оста им). Та долната и горна част се държат за нея като рибарска кукичка.
С 4 малки отверки полследователни изкарах от гнездата им кукичките (наричам ги условно така щото не им знам името) като по този мачин разделяш механизма на две и от там на татък е лесно. Устройството на "саморегулатора" не е сложно и освен износване друго неможе да е причина за неправилната му работа - като премахнеш "лубриканта" би трябвало да проработи.

ПП няма да е лошо да постнеш 1 снимчица че немога да го обясня точно
Акое същото като моето неби ти представлявало тудност да го разглобиш
аз на Венто и 3-ките съм виждал само 1 чешит жила


Потребителски аватар
Skruji
Мнения: 1150
Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
Автомобил: Golf 6 Variant
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Skruji » Сря 08 авг 2007 8:57


Довечера ще се опитам да го разглобя и ще кажа какво съм направил. Евентуално и снимки ще сложа. :screwy


Потребителски аватар
iceto_666
Мнения: 207
Регистриран на: Съб 07 юли 2007 15:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище

Мнениеот iceto_666 » Сря 08 авг 2007 13:10


Ще му видиш ти сметката тотално ама айде разбираш ли му че ще го сваляш :o


Потребителски аватар
Skruji
Мнения: 1150
Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
Автомобил: Golf 6 Variant
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Skruji » Сря 08 авг 2007 18:03


iceto_666 написа:Ще му видиш ти сметката тотално ама айде разбираш ли му че ще го сваляш :o

E то свалянето е елементарно. Свалих го и започвам операцията. Ето това ми е жилото:
http://skruji.hit.bg/08-08-07_1905.jpg
Ето и снимки на вече отворения механизъм
http://skruji.hit.bg/08-08-07_1925.jpg
http://skruji.hit.bg/08-08-07_1926.jpg
Като гледам целия беше в масло и май това е главната причина да не работи. Състои се от една шпилка на която е нарязана резба и 4 броя пластмасови детаили, като единият детайл има резба която е като гайка на шпилката, но тази гайка е разцепена на 4 места и ако не е под натиска на един конус, който я затваря плътно по резбата, тя може да се движи свободно по шпилака без да е необходимо завиващо (отвиващо) движение. Та отчасти си обесних действието на този саморегулатор. Сега ще го напръскам с обезмаслител и ще го сабърша. Утре като монтирам жилото ще напиша оправил ли съм го или не.

Е направо толкова сложно го написах че няма на къде повече. :screwy :uuoooh: :078: :019:


Потребителски аватар
Skruji
Мнения: 1150
Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
Автомобил: Golf 6 Variant
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Skruji » Чет 09 авг 2007 12:52


Днес си качих жилото и поразкарах колата из центъра по светофарите.
Доволен съм, дори когато я купих не работеше така добре. Проблема е решен за момента.
Благодаря на всички които ми помогнаха чрез постовете си в този форум :) :D 8)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], S.Stefanov и 49 госта