



Купих си голф .. а сега ?! :)
- jagler
- Мнения: 1215
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
- Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
- Двигател: CFFB-2014
- Местоположение: Стара Загора
И мога да кажа на колегите които ще преддприемат скорошна покупка на какъвто и автомобил да е ,че е по -добре някой от тук с подръжка от колкото някоя бръкма :нов внос: по която нищо не е пипано и тепърва почва да се сменя и влага.Я вижте какви запазени колички продават хората тук и много добре пазени и поддържани стига с тези селски приказки ама тя карана тук в Бг.По-добре поддържана тук и карана от колкото занемарена и захвърлена в чужбина...това е мое лично мнение. 

- blondeskiller
- Мнения: 209
- Регистриран на: Съб 04 авг 2007 16:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: село
- Контакти:
chefito написа:батка "тия" те накраха да смениш цялата кола бре
филтри - всички!!!
ремъци - всички!!!
масло + промивка!!!
спирачки
предница
гуми
стенд
е това вече е направено = без стенда ..
ама има и още нещо = казаха ми за няква промивка на водата (цялата система - през радиатора) и да сменя водата с антифриз.. малко повече инфо за това ? как кое що кво ?!
освен това .. прословутия филтър за парното .. (като е за смяна парното не духа ) .. видях в една тема , че някои си го правят с чорапи и прочие .. питах в магазин - 19 лв е чисто нов .. някакви препоръки за него и смяната ?
Сигурно задавам глупави въпроси .. но предпочитам да питам 10 глупави неща, вместо една глупост да направя по колата

Мерси



- vrangel
- Мнения: 82
- Регистриран на: Съб 18 ное 2006 12:45
- Автомобил: vw golf3
- Двигател: ABU
- Местоположение: Чирпан
Това всичко е вярно и аз няма да го повторям а ще ти напомня че свещите е най добре да се сменят, провери и съединителя, тампоните на заден мост и шок тампони на задните амортисьори спирачки,стенд преден мост,така ще знаеш какво е състоянието на колата ти и по нататък ще си правиш сметка какво и кога да го смениш.И ако всичко е наред си улучил почти 6 от тотото наливай гориво и карай.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
извинявам се за повторението(писал съм го вече в постинг)ама заради колегата е,че енова ще го напрвя....Пък нека си прави изводи какво да сменя..
Аз по моята кола смених следните части и елементи(2000 лв всичко)
1.Стандартни-всички ремъци,свещи,кабели и капачка на делкото,преди и задни накладки,...масло,филтри антифриз и т.н не ги броя
Обаче освен това
1.Скоростна кутия
2.Жило на съединителя
3-Радиаторче на парното
4.Радиатор на охладителната система
5.Комутатор
6.цилиндърчета на задните спирачки
7.Задни главини
8.Задни лагери
9.Вентилатор
10.Разширително казанче
11.Десен шарнрен болт
12. селенова втулка на носача вляво
13.маншон на дясна полуоска
14.Гумички на клапаните
15.Феродов и притискателен диск на съединителя
16.Ляв фар
17.Гарнитура на капака на клапаните.
19.Помпа на централното заключване.
20.Екофилтър на вентилацията на резервоара(под десния калник)
...ммммм и още имаше май ама вече не помня всичко
Но пък за сметка на това от доста време си карам колата с огромно удоволствие и не треперя къде и кога ще ме остави на пътя....Мисля,че си заслужаваше инвестицията...... особено когато касае безаварийно,безопасно,сигурно и спокойно шофиране...
Другият начи на третиране на автомобила(каране до дупка докато се счупи) е безсмислен принос към огромния ежедневен стрес на който сме подложени!
Аз по моята кола смених следните части и елементи(2000 лв всичко)
1.Стандартни-всички ремъци,свещи,кабели и капачка на делкото,преди и задни накладки,...масло,филтри антифриз и т.н не ги броя
Обаче освен това
1.Скоростна кутия
2.Жило на съединителя
3-Радиаторче на парното
4.Радиатор на охладителната система
5.Комутатор
6.цилиндърчета на задните спирачки
7.Задни главини
8.Задни лагери
9.Вентилатор
10.Разширително казанче
11.Десен шарнрен болт
12. селенова втулка на носача вляво
13.маншон на дясна полуоска
14.Гумички на клапаните
15.Феродов и притискателен диск на съединителя
16.Ляв фар
17.Гарнитура на капака на клапаните.
19.Помпа на централното заключване.
20.Екофилтър на вентилацията на резервоара(под десния калник)
...ммммм и още имаше май ама вече не помня всичко
Но пък за сметка на това от доста време си карам колата с огромно удоволствие и не треперя къде и кога ще ме остави на пътя....Мисля,че си заслужаваше инвестицията...... особено когато касае безаварийно,безопасно,сигурно и спокойно шофиране...
Другият начи на третиране на автомобила(каране до дупка докато се счупи) е безсмислен принос към огромния ежедневен стрес на който сме подложени!
- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колега, ти цялата си я сменил направо - евала. Нов внос беше, нали? Затова винаги съм казвал: като си купиш кола на старо, винаги имай поне 1000 лева на разположение за ремонт и смяна на части - стара кола и млада жена пара си искатjoker написа:извинявам се за повторението(писал съм го вече в постинг)ама заради колегата е,че енова ще го напрвя....Пък нека си прави изводи какво да сменя..
Аз по моята кола смених следните части и елементи(2000 лв всичко)
1.Стандартни-всички ремъци,свещи,кабели и капачка на делкото,преди и задни накладки,...масло,филтри антифриз и т.н не ги броя
Обаче освен това
1.Скоростна кутия
2.Жило на съединителя
3-Радиаторче на парното
4.Радиатор на охладителната система
5.Комутатор
6.цилиндърчета на задните спирачки
7.Задни главини
8.Задни лагери
9.Вентилатор
10.Разширително казанче
11.Десен шарнрен болт
12. селенова втулка на носача вляво
13.маншон на дясна полуоска
14.Гумички на клапаните
15.Феродов и притискателен диск на съединителя
16.Ляв фар
17.Гарнитура на капака на клапаните.
19.Помпа на централното заключване.
20.Екофилтър на вентилацията на резервоара(под десния калник)
...ммммм и още имаше май ама вече не помня всичко
Но пък за сметка на това от доста време си карам колата с огромно удоволствие и не треперя къде и кога ще ме остави на пътя....Мисля,че си заслужаваше инвестицията...... особено когато касае безаварийно,безопасно,сигурно и спокойно шофиране...
Другият начи на третиране на автомобила(каране до дупка докато се счупи) е безсмислен принос към огромния ежедневен стрес на който сме подложени!

А за оставянето на пътя - чукай на дърво - винаги може да стане даже и с най-поддържаната кола


- jetta75
- Мнения: 89
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 21:40
- Автомобил: VW BORA Variant 4motion
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Бургас
Според мен сменяй само консумативите: масло на ДВГ-то, ремък, ролка и всички филтри.Този на купето може да провериш за по-евтин в Евро07.Там имат такива по около 10лв.Но само филтъра на купето от там иначе другите части не оттам
.Провери си спирачките те са най -важните.Огледай спирачните маркучи дали са започнали да се напукват и ако трябва ги смени.Другото като си покаже.И си я карай със здраве.

- bobo_drive
- Мнения: 37
- Регистриран на: Съб 17 фев 2007 22:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Аз не знам как е колата на колегата, ама аз моята като я взех преди 2-3 седмици за сега съм и сменил само ремъци, ролки, масло и филтри и като че ли не виждам някви проблеми(карам я всеки ден по 30км). То имам да сменя още неща по окачването(тампони на Макферсоните и някъви болтове дето ги забравих)
, ама доста добре се представя въпреки това по нашите кофти пътища. Знам че много хора ще ме посъветват да ги сменя, ама като няма сводни сервизи сутрин и вечер(през другото време съм на работа) 


- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
bobo_drive написа:Аз не знам как е колата на колегата, ама аз моята като я взех преди 2-3 седмици за сега съм и сменил само ремъци, ролки, масло и филтри и като че ли не виждам някви проблеми(карам я всеки ден по 30км). То имам да сменя още неща по окачването(тампони на Макферсоните и някъви болтове дето ги забравих), ама доста добре се представя въпреки това по нашите кофти пътища. Знам че много хора ще ме посъветват да ги сменя, ама като няма сводни сервизи сутрин и вечер(през другото време съм на работа)
Е то никога не се знае ако попаднеш на потдържана кола няма да имаш ядове обачеееееееееее ако ти се падне някой пишман шофер не ти завиждам.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта