Смяна Двигател ! Въпроси !

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Denko_be_maina
Мнения: 180
Регистриран на: Пон 08 яну 2007 17:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Смяна Двигател ! Въпроси !

Мнениеот Denko_be_maina » Пет 10 авг 2007 15:08


Ще ви бъда много благодарен ако ми обесните като на човек без да ми казвате да потърся в търсачката !
Въпроса ми е следния
Скорости от голф 2-ка 1.6д 4 степенни ще станат ли на двигател 1.8 или 1.6 тама карборатори моно трагедии
камбаната влиза ли долу на дефенциала на скороситете каретата трябва ли да се смянат полуоските трябва ли да се сменят и външните карета също трябва ли да се смянат !




hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Пет 10 авг 2007 15:30


Виждал съм МК1 с дизел, на който му сложиха двигател 1.6 - 75к.с. - трагедия трябва да тръгваш с много газ и безкрайно са дълги. Иначе чисто технически трябва да станат без да сменяш нищо, ама не съм сигурен на 100% :idea:


Потребителски аватар
Denko_be_maina
Мнения: 180
Регистриран на: Пон 08 яну 2007 17:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Denko_be_maina » Пет 10 авг 2007 15:45


На мен ми казаха че външните карета трябва да се сменят задължително защото са по малки и ще ги счупи
за друго не знам и питам !
за тръгване с много гас не знам но знам че ще са много дълги понеже аз с 1.6 д на 1-ва хващам 50 при положение че този вдигател може да развие максимални 4800 оборота
а при 7000 би трябвало на първия зъб да хваща към 80 :D
после само ламботата можели толкова на първа :twisted:


Потребителски аватар
maiz
Мнения: 1558
Регистриран на: Нед 01 юли 2007 7:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maiz » Пет 10 авг 2007 15:49


Уааа то самолет :P


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Пет 10 авг 2007 15:53


Denko_be_maina написа:На мен ми казаха че външните карета трябва да се сменят задължително защото са по малки и ще ги счупи
за друго не знам и питам !
за тръгване с много гас не знам но знам че ще са много дълги понеже аз с 1.6 д на 1-ва хващам 50 при положение че този вдигател може да развие максимални 4800 оборота
а при 7000 би трябвало на първия зъб да хваща към 80 :D
после само ламботата можели толкова на първа :twisted:


Ама тези 80 ще ги вдигаш 2 минути - ще ги изтрепеш на божура :lol: :lol:


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Пет 10 авг 2007 16:11


Denko_be_maina написа: 1.6 д на 1-ва хващам 50 при положение че този вдигател може да развие максимални 4800 оборота
а при 7000 би трябвало на първия зъб да хваща към 80 :D

А въртящият момент едни там нютон метри къде ги забравяш :?:


Потребителски аватар
Denko_be_maina
Мнения: 180
Регистриран на: Пон 08 яну 2007 17:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Denko_be_maina » Съб 11 авг 2007 16:07


И в крайна сметка никой нищо не каза ! никой ли не е пробвал
едно време идваше някаде май от смолян някво КР с дизелови скорости и биеше сите пловдивски бигачки



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта