Голф 2 + серво. И има ли то почва у нас?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
mishu
Мнения: 607
Регистриран на: Пет 27 май 2005 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Голф 2 + серво. И има ли то почва у нас?

Мнениеот mishu » Сря 29 юни 2005 9:14


Искам да попитам, има ли с голф 2 със серво. Прави ли проблеми, смисъл чупи ли се. Колко струва да се оправи като се прецака. Има ли смисъл от него? Благодаря предварително!




Потребителски аватар
alex synchro
Мнения: 430
Регистриран на: Вто 14 юни 2005 23:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот alex synchro » Сря 29 юни 2005 10:29


Има смисъл.
Моето още не се е счупило, да чукна на дърво!

То по тая логика всичко се чупи рано или късно.
Сервото си е серво.


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Сря 29 юни 2005 15:59


и мойто си бачка, особенно след като му стегнаха ремъците :lol:


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Сря 29 юни 2005 16:06


всички Голф 2 имат сервоусилвател.....на спирачната система :D
явно питаш за хидравлика на волана.
да има голф 2 с тази "екстра" модификациите GT и GTI.
смисъл винаги има, но всичко опира до средства.
1.рейка,помпа,шайби,ремък,демонтиране на старата и монтиране на новата......
2.непредвидени разходи като нови накрайници и пр.
3.след като си задал такъв въпрос явно няма да го правиш сам така,че и пари за монтьор. :(


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Сря 29 юни 2005 16:53


освен гт и гти и на един мой приятел 1,6D от 1985 с фабрична хидравлика :shock:


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Сря 29 юни 2005 21:38


около 300лв(втора употреба) струва присаждането и не е трудно


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Сря 29 юни 2005 23:45


popeye написа:около 300лв(втора употреба) струва присаждането и не е трудно

Това вклюва ли части и труд? За Голф 3 предполагам процедурата е същата. Питам понеже съм без хидравлика и съм се замислил да сменям двигател (в момента съм с 1.4) и в този случай ще трябва да мисля и по този въпрос.


Потребителски аватар
jettro
Мнения: 662
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе / Любимец
Контакти:

Мнениеот jettro » Сря 29 юни 2005 23:51


vasstop написа:
popeye написа:около 300лв(втора употреба) струва присаждането и не е трудно

Това вклюва ли части и труд? За Голф 3 предполагам процедурата е същата. Питам понеже съм без хидравлика и съм се замислил да сменям двигател (в момента съм с 1.4) и в този случай ще трябва да мисля и по този въпрос.


spam само от любопитство, когато имаш планове за такива мащабни "update"ти не е ли по-изгодно да се сменя направо колата, щото и моята е без кьорава екстар и като се замисля за все до този извод стигам :dontknow:


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Чет 30 юни 2005 0:02


jettro написа:...
spam само от любопитство, когато имаш планове за такива мащабни "update"ти не е ли по-изгодно да се сменя направо колата, щото и моята е без кьорава екстар и като се замисля за все до този извод стигам :dontknow:

Ами да ти кажа по моята толкова екстри се направиха, че вече не ми се продава... И разправията ще бъде по-малка да сменя двигателя, отколкот да взимам друга и да правя всички неща, с които съм се борил досега :) Повярвай ми (а и васето ще го хване яд, ако разбере... mhihi)


Потребителски аватар
jettro
Мнения: 662
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе / Любимец
Контакти:

Мнениеот jettro » Чет 30 юни 2005 0:21


ясно, разбирам, както и да го погледнеш винаги е по добре да вървиш по утъпкани пътеки, никога не се знае "новата"кола с многото екстри в какво реално състояние ще е, затова и аз си трая :lol: :lol: :lol:
Моля всички да ме извинят за оффа, ако е нужно да се трие :D


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Чет 30 юни 2005 22:06


vasstop написа:
popeye написа:около 300лв(втора употреба) струва присаждането и не е трудно

Това вклюва ли части и труд? За Голф 3 предполагам процедурата е същата. Питам понеже съм без хидравлика и съм се замислил да сменям двигател (в момента съм с 1.4) и в този случай ще трябва да мисля и по този въпрос.


това е без труд. слагаш още 150лв и си готов, а за Голф 3 може и повечко да е щото казанчетата са много кът и са цифра


Tooty
Мнения: 61
Регистриран на: Сря 03 ное 2004 18:03
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Tooty » Пет 01 юли 2005 16:21


Pichaga написа:освен гт и гти и на един мой приятел 1,6D от 1985 с фабрична хидравлика :shock:


CL от 1991 г. и е с фабричен хидравличен волан. Вече 240000 е без проблеми, голямо удобство е!


Потребителски аватар
PESHERLAN
Мнения: 1112
Регистриран на: Нед 05 фев 2006 1:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот PESHERLAN » Сря 22 мар 2006 23:12


Аз пък искам да попитам,дали става хидравличната рейка от GOLF 3 на GOLF 2???Дали са еднакви?? Всичко му е еднакво по окачването,като че ли не трябва да има проблем да е еднаква?Но все пак да питам!Благодаря!!!


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 23 мар 2006 1:33


колегии.. само внимавайте, че темата е доста "прашна"...


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Чет 23 мар 2006 8:07


За Г 3 казанчето е 2 вида - със срещуположни тръбички и с Г-образно разположени тръбички. Захващането и обема са еднакви и ми се струва, че са взаимозаменяеми. По-често се срещат срещуположните. Цаната за ново е към 80 лв./бр. независимо кое е. От морга - 40-50 лв. и не се намират съвсем лесно - много коли са ударени отпред и казанчето е на парчета. Моето (Г-образно) изпускаше в снадката между долната и горната част с капачката. Монтирах с допълнителна планка казанче от Г 2/Джета/Толедо (почти еднакви са като полезен обем с това на Г 3, 5-10 лв. на моргата), смених течността и вече близо 20 000 км. няма проблеми. Дано и за в бъдеще да няма...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта