


какво се случи след смяната на термостата
- Damian01
- Мнения: 169
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 12:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
какво се случи след смяната на термостата
Колата е като нова - бързо загрява до работна температура, оборотите падат почти веднага, двигателя работи много по-тихо и спокойно, колата е по-мощна; Съжалявам, че 4 месеца и 6 000 километра съм мъчил колата с развален термостат-стоеше постоянно отворен и не можеше да загрее, едвам стигаше 70 градуса, това си е било направо издевателство над горкия мотор!
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: какво се случи след смяната на термостата
Damian01 написа:Колата е като нова - бързо загрява до работна температура, оборотите падат почти веднага, двигателя работи много по-тихо и спокойно, колата е по-мощна; Съжалявам, че 4 месеца и 6 000 километра съм мъчил колата с развален термостат-стоеше постоянно отворен и не можеше да загрее, едвам стигаше 70 градуса, това си е било направо издевателство над горкия мотор!
Мдааа,така е.То на мотора много-много не му пука,маслото си е по-топло от антифриза с поне 10 градуса,ама разходаът скача,защото ЕКУ-то набива гориво...
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград

Хубаво си е изправен термостат ,ама като знам нивото на моите градски майстори операциите по разкачане на хидравликата,сваляне на климатика,демонтиране на ремъците и пр. ми се виждат прекалено рискови.
П.П.Наскоро как си изпатих при съсем рутинна операция по смяна на гарнитура на капака на клапаните просто не е истина...
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
FELIPE написа::D По принцип би трябвало да е по-мощна преди смяната на термостата,оборотите също така падат много преди достигане на 90*,пък и не виждам причина ЕКУ -то да набива повече гориво ...това по принцип де...иначе и аз съм така,на дълго 70 в града малко повече и това вече трета година.
Хубаво си е изправен термостат ,ама като знам нивото на моите градски майстори операциите по разкачане на хидравликата,сваляне на климатика,демонтиране на ремъците и пр. ми се виждат прекалено рискови.
П.П.Наскоро как си изпатих при съсем рутинна операция по смяна на гарнитура на капака на клапаните просто не е истина...
Хидравликата не се разкача,само се сваля помпата.Не се махат маркучите.Климатикът не се пипа въобще.Хидравликата я върти клиновиден ремък,не е пистовия.Не знам от какво те е страх.
FELIPE написа::D По принцип би трябвало да е по-мощна преди смяната на термостата,оборотите също така падат много преди достигане на 90*,пък и не виждам причина ЕКУ -то да набива повече гориво ...това по принцип де...иначе и аз съм така,на дълго 70 в града малко повече и това вече трета година.
Хубаво си е изправен термостат ,ама като знам нивото на моите градски майстори операциите по разкачане на хидравликата,сваляне на климатика,демонтиране на ремъците и пр. ми се виждат прекалено рискови.
П.П.Наскоро как си изпатих при съсем рутинна операция по смяна на гарнитура на капака на клапаните просто не е истина...
Малеее това все едно аз го писах




- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
chefito написа:на мен па тия ми ти термостати се остават отворени...
Ми и на мен...
Ей сега варих в тенджерата един "Vernet", френска чикия.
На него пише, че отваря на 86*
На 87.2* по термометъра видях процеп. Значи може и при 86 да почва.
В събота ще го мислим

За любопитните: супа не стана... или поне не е вкусна!

- baibradar
- Мнения: 136
- Регистриран на: Нед 08 окт 2006 12:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Някои знае ли със сигурност на колко градуса трябва да отваря термостата на мотор ABD? според autodata трябва да е на 84 но като отида в магазина ми вадят ниакави каталози накоито пише 87 и изобщо не продават термостати на 84 градуса къде все пак е истината ? Ако може някои да помогне, че термостата ми е за смяна и не знам какъв да купувам.
- KING-T
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 13 юли 2007 11:47
- Автомобил: VW Bora TDI 90кс
- Двигател: AGR 2000г
- Местоположение: Русе
slav написа:
Моя голф също е от Италия и за сега нямам проблем с термостата .Държи си 90 градуса,от време на време стига до 95 и след това пак на 90 пада.Сигурно колата е била на някой чичко от Алпите и му е трябвало топло да му духа на кайсиите.
.... А иначе и моя мотор е като твоя пък и аз имам климатик .... ако и твоята е от Италия а се оказва че не сме само ние така.
Моя голф също е от Италия и за сега нямам проблем с термостата .Държи си 90 градуса,от време на време стига до 95 и след това пак на 90 пада.Сигурно колата е била на някой чичко от Алпите и му е трябвало топло да му духа на кайсиите.

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 73 госта