Колеги имам ГОЛФ 2 - 1,3 карбуратор 1987г хечбек.
Проблем: Не завърта стартера, когато съм карал колата по-дълго ( с други думи е по-загряла) и след това я паркирам някъде на слънце и след 5 - 10 мин. не завътра стартера - не се чува никакъв шум - завърташ ключа на контакт и нищо.След 40мин или час - пали без проблем. Зимата или през по хладната част от годината - без проблем.
Дали е контактен проблем - контактния ключ съм го праскал с контактен спрей. Имам и аларма с ключе против палене - прозвънявал сам го няма проблем и сам го шунтирал веднаж при проявата на проблема но без резултат.
Дали някои се е борил с такъв проблем? То винаги след извесно време пали - но защо да е така.Например тръгнеш за морето да речем спреш на някоя бензиностанция и ако се позадаржиш повече време - не завърта стартера и триябва да чакаш - абе то аз не чакам а ровя из кабелите но без успех за сега и тя като реши хоп завърти и запали.
ГОЛФ 2 - не завърта стартера след каране и топло време
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: ГОЛФ 2 - не завърта стартера след каране и топло време
minusaR71 написа: контактния ключ съм го праскал с контактен спрей.
фани го напраскай с един нов и ше опраиме...
Re: ГОЛФ 2 - не завърта стартера след каране и топло време
Имах подобен проблем-веднага рядко завърташе стартера,но след 2-3 часа или на сутринта палеше от раз.
Сложиха нов шалтер и втулки на стартера и с нов акумулатор всичко е ОК. Акумулатора си е бил пътник, но при хлабавинте втулки е завъртал...
Сложиха нов шалтер и втулки на стартера и с нов акумулатор всичко е ОК. Акумулатора си е бил пътник, но при хлабавинте втулки е завъртал...
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- bu4komobil
- Мнения: 804
- Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Труро
Имах точно същия проблем. СЛУШАЙ СЕГА първо, ама ПЪРВО вземи си провери клемите на акумулатора, почисти ги хубаво и ги затегни, защото....точно като теб сутрин тръгвам- пали, и като загрея и спра някъде .!. и така се почна
1. клеморед-.!.
2.стартер- профилактика, смяна втулки .!.
3.проверка за отечки .!.
И след всичките тези манипулации магарията продължи да си я прави. И като я върнах колата за н-ти път при жичкаджиите единия се сети да затегне и почисти клемите...голям срам беше че не са се сетили да почнат от там!!!
1. клеморед-.!.
2.стартер- профилактика, смяна втулки .!.
3.проверка за отечки .!.
И след всичките тези манипулации магарията продължи да си я прави. И като я върнах колата за н-ти път при жичкаджиите единия се сети да затегне и почисти клемите...голям срам беше че не са се сетили да почнат от там!!!
- pureflash
- Мнения: 50
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 2:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Най-накрая
Вчера маа*му кат пали кат не пали от доста време го прави този номер, стартера е отзад 1.3 джета заредих се с търпения и много майни и го свалих, сега ще почистя всичко дето го споменавате тука и ще видим, само не разбрах какво е клеморед, каде се намира и какво представлява.
Благодаря предварително.
Благодаря предварително.
- counterbass
- Мнения: 35
- Регистриран на: Сря 15 авг 2007 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Danny boy написа:имаше доста теми за този проблем на скоро.На 99процента се оказва контактен клеморед за смяна,другия вариант е със бутон да запалваш като ключа го даваш на контакт
ено фиат ритмо имахме преди гууфа,че и него с ключ от лампа го карахме,само че с него на контакт,пък статрера-клеморед.
- Cyberloner
- Мнения: 470
- Регистриран на: Пон 17 апр 2006 16:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти: